Розійшлись і знов Привіт
Добрий день Зустрілись на сайті знайомств, йому 35, мені 27. Почали спілкуватись активно, кожного дня бачились, гуляли у парку з кавою, на природу, на рибалку. Переїхав у мій район житловий ( у пішій доступності). Все ніжно і красиво, сказала йому через місяць, що з‘являються емоції і хотіла б побачити віддачу. Мали конструвну розмову і він сказав, що поки у нього глибоких почуттів. На наступний день, пішли гуляти, фото, обговорювати відпустку спільну, але під кінець вечора сказав, що ми не сходиться у сексі (все класно, але він не зможе себе реалізувати як він хоче, при тому що ніяких коментарів не було що щось не так). Я хотіла продовжити відносини і пропонувала якось змінити і він категорично проти. На наступний день, написав, « я їду в гості до друзів, хочеш зі мною? Я під будинком, чекаю 5 хв, сюрприз як ти і хотіла» я відповіла, що зайнята сьогодні, він відписав «ок» Не розумію його.
Через 3 дні, я написала, що потрібно відвести деякі речі ( які я позичала у друзів для нього), він сказав, що давай відвезем сьогодні, я запропонувала на суботу. Потім через декілька хвилин написав "як справи взагалі" я сказала, що норм, на роботі, а ти як і і прийшла відповідь - все чудово, якщо хочеш можем піти кави попити/прогулятись.
І для чого він це пропонує, якщо вирішив він завершити відносини? Чи він хоче відновини відносини чи як це зрозуміти? То до друзів поїхати, то кави попити після розставання
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте, Ника!
Что вам мешает прямо спросить у мужчины, что означают его действия?
психолог онлайн
Ника, доброго дня! Читаю про ваши переживания, похоже вам нравится парень, но так случается, что люди очень разные (не похожи на то, как вы представляете жизнь, отношения), и парень может просто дружить (ходить на кофе, общаться) и не желать серьезных отношений (по разным причинам... о его мире и представлениях вы можете спросить у него только... Я уже встречала ранее ваше обращение здесь, на сайте вам не помогли прошлые комментарии... Что вы хотели бы найти в ответах ??
Дополнение от автора
Не хочу питати, бо не хочу нагнітати обставини. Якби не речі, які треба забрати, то він чогось 3 дні сам не писав і не запрошував нікуди. Можна зробити висновок, що йому не потрібно нічого і ще ж відписав, що у нього "все гуд", а міг сказати, що сумує.
Він скоріш за все скаже "нічого, просто хотів тебе підтримати, я ж тебе кинув, ти ж хороша".
Але якщо уже кидає хлопець - то він навіть, якщо і відписує, але ж не пропонує прогулюватись, бо це ж виникне питання і допити про розстання з боку дівчини, яка не хоче закінчення відносин.
Тому я його не розумію
Дополнение от автора
це доповнення історія уже і я хотіла написати у одному питання весь змість.
Так, він мені дуже подобається і я б хотіла відновини відносини, але не знаю як?
У нас з ним співпадало бачення відносин і він сам почав казав, що ми пара, тому коли він мене кинув і сказав, що нам краще не бачитись, то логічно, що дружити ми не будемо.
психолог онлайн
Здравствуйте. Чтобы понять молодого человека, важно именно с ним обсуждать его поступки и поведение, задавать ему интересующие вас вопросы. Угадать его мысли вам вряд ли удастся.
психолог онлайн
цитата:
Я не совсем понимаю, что в данной ситуации означает "нагнетать обстоятельства"?
Если для вас неприемлемо подобное общение после расставания, то скажите ему об этом.
Если вы рассчитывали\рассчитываете на более близкие отношения то тоже скажите.
Это в любом случае лучше, чем изводить себя догадками. Тем более что вы хотите возобновить отношения. Что случиться, если вы прямо скажете ему об этом?
психолог онлайн
Добрый вечер.
Мы не можем точно знать, что думает, что чувствует и почему так себя ведет другой человек. Вы пишете, всего лишь о Ваших предположениях. На самом деле, все может быть по другому
Единственное, что мы можем сделать, спросить у него, что он этим хочет сказать и для чего он это делает.
Чтобы не быть в постоянном напряжении и ожидании, лучше спросить и знать точный ответ.
Но в Ваших словах, прослеживается страх услышать ответ, который Вам не понравится и поставит точку в ваших взаимоотношениях
Дополнение от автора
Я знаю, що як тільки я заберу річ, яку позичали мої друзі, то у нас і не стане чого переписуватись і на цьому все закінчиться.
І якщо по правді, то коли він сказав, що це завершення відносин, я не хотіла в це вірити, у мене земля з під ніг пішла.
І таке ще раз я не хочу почути.
А про що можуть говорити пара яка розійшлась тиждень тому і ідуть пити каву у парку?
Я поки не представляю.
І хочу піти гуляти з ним і боюсь, бо як його побачу одразу захочу його просити відновити відносини. А він буде категорично проти.
А проста бесіда про погоду з колишньою дівчиною, з його сторони, дивно звучить.
Дополнение от автора
Якщо я прямо запитаю, то він скаже, «ой для чого ці питання, ми і так розійшлись, давай не будемо нагнітати».
Я просто, коли казала, що у мене виникають почуття, то він мовчав і сказав, що у нього поки такого нема.
Тому і я не хочу ставити його ще раз у таку ситуацію.
Бо ще надіюсь на відновлення
психолог онлайн
Если мужчина Вам сказал, что у него нет к Вам чувств и он хочет с Вами расстаться, на какие возобновления отношений Вы надеетесь?
Невозможно, заставить другого человека, полюбить себя.
Дополнение от автора
Тоді не розумію, для чого він пропонує побачитись, якщо у нього нема емоцій і не хоче відносин?