Це пікапер?
Познайомилась з чоловіком по інтернету,довго спілкувались,взнала,що в нього є дівчина,але всеодно закохалась в нього,не могла припинити переписку,сподобався,але одного разу я все йому виговорилась,сказала,що люблю і видалилась.Але він з'явився через два місяці у мене під вікном,ставив постійно свій автомобіль,так,щоб я бачила і дивився жалісливими очима,але підійти або привітатись не наважувався,але я не витримала підійшла і спитала,чому ти тут,саме тут?А він мені відповів:хто ви я вас не знаю і грубо сказав йти туди де йшла,що це було,гра?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня, Nikb17.
цитата:
А він мені відповів:хто ви я вас не знаю і грубо сказав йти туди де йшла,що це було,гра?
Можливо гра, а можливо - він Вас просто не пам'ятає або ж то був фейковий аккаунт. Ви з ним спілкувалися через аннонімність? Як він міг дізнатися Вашу адресу, він бачив Ваше реальне фото? У цій ситуації найголовніше запитання - чому Вас це так хвилює?
цитата:
Познайомилась з чоловіком по інтернету,довго спілкувались,взнала,що в нього є дівчина,але всеодно закохалась в нього,не могла припинити переписку,сподобався,але одного разу я все йому виговорилась,сказала,що люблю і видалилась.
Скажіть, будь ласка, а як Вам та ситуація, що в нього вже є дівчина? к Ви про це дізналися? Чи Ви бачите майбутнє у стосунках із цим чоловіком? Що давала Вам ця переписка (у емоційному плані)? Розкажіть про свій попередній досвід стосунків.
психолог онлайн
Добрый день.
Только сам человек знает, что это было.
Возможно, он действительно Вас не помнит, а возможно, Вы ошиблись и это не он, а похожий на него мужчина. Насколько я поняла из Ваших слов, в реальности, Вы с ним не встречались никогда.
На пикап, это не особо похоже
психолог онлайн
А вы с ним вживую не встречались ни разу?
психолог онлайн
Доброго дня! Наскільки я зрозуміла, що ви взагалі не зустрічалися з цим чоловіком? Якщо це так, то той чоловік у вас під вікном дійсно вас не знає. А те, що "дивився жалісливими очима" - ваша проекція, приписування своїх емоцій.
Іноді люди створюють сій образ коханої людини і "підганяють" під нього людей з якими знайомляться. І звісно ж, через деякий час настає розчарування, бо образ не спів-падає з дійсністю.
Дополнение от автора
Ні,це він,ми живемо в одному місці і раніше бачились декілька раз,я і тоді йому майже признавалась в любові,але нічого не вийшло,бо була заміжня.Просто не розумію,чому так вести себе так агресивно,такого співпадіння теж не буває,місто велике,він скоріше сам залежний,щоб за ним бігали.
Дополнение от автора
З його слів дівчину він має,але душа до мене лежить і він шукав мене весь цей час,але коли привозив її паркувався в іншому місці,не хотів,щоб я бачила,але мені було все видно.
психолог онлайн
Для чего вам знать мотивы поступка МЧ? Какие у вас переживания?
Для чего вы признавались в любви, а потом не дождавшись ответа, исчезли?
Дополнение от автора
А ще раніше ми домовились про зустріч під час переписки,але він не прийшов,просто я передзвонила,а він сказав,ти що думаєш,що я маю лишити все і одразу бігти?В емоційному плані я лише страждала і чекала тієї переписки.
Дополнение от автора
Я думаю,що сама себе накрутила,що це любов
психолог онлайн
Любви в интернете, без живых отношений, нет. Это скорее желание любви и фантазии.
Как у вас обстоят дела с личной жизнью? Вы развелись или все еще замужем?
Дополнение от автора
Відповідь я побачила його мовчанням,він вже не відповідав,але я всеодно писала,а потім видалилась.
Дополнение от автора
І мені стало легше,я прреплакала,забула,але він знову з'явився в моєму житті.
Дополнение от автора
Ніби нагадати про себе,щоб я знову за ним бігала.
Дополнение от автора
Ні,не наважуюсь розвестись,але думаю скоро це трапиться
психолог онлайн
По какой причине хотите развестись? Что останавливает?
Как давно с мужем?
психолог онлайн
цитата:
Ні,не наважуюсь розвестись,але думаю скоро це трапиться
Які у Вас стосунки з чоловіком? Що Вас стримує розлучитися? Чого Вам не вистачає у стосунках із ним? Чи знає Ваш чоловік, що Ви переписуєтеся з іншим чоловіком в інтернеті?
Дополнение от автора
Неиа стосунків,нема,любові,нема емоцій,не живемо разом,але в одному домі,стримують діти,побут ну і фінансово сама їх не потягну.
психолог онлайн
цитата:
але в одному домі,стримують діти,побут ну і фінансово сама їх не потягну.
Перш за все, Вам необхідно стати фінансово і фізично незалежною: знайти окреме житло (може із співмешканцями) та роботу. Ви говорите, що "не потягните дітей самостійно", однак ви обоє відповідальні за ваших дітей, тому за законодавством чоловік буде зобов'язаний Вам допомагати.
Крім цього, якщо у вас немає любові з боку один одного, то і не має теплої сімейної атмосфери, що бачать Ваші діти і це їх травмує. Можливо і Ваш чоловік також це відчуває і він би погодився із Вами на розлучення. Розлучення - це насправді не катастрофа, якщо провести цю процедуру поступово та конструктивною (найкраще - під керівництвом сімейного психолога). Крім цього, це не означає, що ви залишите дітей, а будете взаємодіяти після розлучення для того, щоб зробити своїх дітей щасливими.
Дополнение от автора
Чоловік все знає,знає,що не люблю і він не любить і за нього знає.
Дополнение от автора
Але мені страшно,страшно бути самій,бо я буду бігати за першим ліпшим,а він буде тікати,лишати мені,завжди один і той самий сценарій...
Дополнение от автора
Мені потрібно навчитись бути одній,сама з собою,а вже потім бути з достойним мене чоловіком
психолог онлайн
Как вы планируете научиться быть одной, если не разводитесь?
Вас пугает больше финансовая сторона или то, что вы не найдете мужчину хорошего?
психолог онлайн
цитата:
Повністю підтримую Ваше рішення - Вам необхідно, перш за все, стати фінансово та емоційно незалежною. Перш за все, знайдіть роботу, подивіться оренду помешкання. Також я б Вам рекомендувала звернуися на ідивідуальне консультування до психолога-психотерапевта.