Отношения
Точно была уверена, что нужно прекращать отношения. Он меня совсем не устраивает, будущего нет, чувства ослабли. 2 раз пытаюсь закончить, в предыдущий сдалась и вернулась из-за сильной привязанности, ибо я осталась совсем одна, как не вернуться снова? Я точно знаю, хороших отношений уже не будет как раньше, но мысли о том что я одна, жизнь станет серой, мне никто не поможет и никто меня больше не любит сводят с ума. Как с этим бороться?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня, Олександа.
цитата:
но мысли о том что я одна, жизнь станет серой, мне никто не поможет и никто меня больше не любит сводят с ума
Припускаю, що в цій цитаті міститься причина того, чому Ви повертаєтеся до нього знову і знову. Скажіть, будь ласка, Ви боїтеся залишитися самотньою? Ви не вірите, що знайдете іншого хлопця? Які у Вас стосунки із батьками, друзями? У Вас є інтереси, хоббі?
Як Ви познайомилися із цим хлопцем? Що Вам дають ці стосунки? Зазвичай созалежні стосунки будуються внаслідок внутрішнього дефіциту, який ми намагаємося задовольнити через іншого партнера. Перш за все, необхідно виявити, яку потребу Ви, несвідомо, намагаєтеся задовольнити у стосунках із цим хлопцем.
психолог онлайн
Александра, здравствуйте. Можете уточнить, что такое одна? Это без мужчины лишь? Или без друзей, без родителей, без других близких людей?
Почему вас может любить только этот мужчина?
Вы пишите, что жизнь станет серой, а с этим мужчиной она какая у вас?
Дополнение от автора
С этим МЧ тоже не очень яркая жизнь, но все же я получаю определенное количество эмоций. И меня в ближайшем будущем ждут большие перемены в виде поступления и переезда в большой город (куда собирается и он). И когда мы планировали это вместе, было ощущение, что если что, то мне помогут. И хотя бы один человек будет в этом городе, кто обо мне беспокоится.
психолог онлайн
цитата:
И когда мы планировали это вместе, было ощущение, что если что, то мне помогут. И хотя бы один человек будет в этом городе, кто обо мне беспокоится.
ОК, тобто Ви боїтеся, що залишитеся одна у новому місті і якщо що, то Вам ніхто не допоможе? А цей хлопець як "рятівне коло" про всяк випадок? Звісно, вступ в інше місто - це завжди стрес (я згадую свій вступ), проте він може пройти менш безболісно, якщо у Вас буде емоційна підтримка. Ви не маєте терпіти ці стосунки лише через страх, що Вас ніхто не підтримає. Давайте пошукаємо разом альтернативи: можна вступати в інше місто (не там де МЧ), або залишитися у своєму місті; знайти людей, які Вас зможуть підтримати (наприклад, батьки; друзі, однокласники, що також вступають у те саме місто; індивідуальний психолог і т. д.); під час вступу одразу познайомитися із першокурсниками, які приїхали із інших міст та створити свою компанію для адаптації до студентського життя).