Семья
Мне 22 года живу с мамой и младшим братом(18 лет) в двухкомнатной квартире. На данный момент я заканчиваю университет и подрабатываю в онлайн школе. Моя мама познакомилась с мужчиной, который переехал к нам из другой страны и проживает с нами год. Нам с братом ужасно некомфортно с ним жить, так как его манера поведения и взгляды нас отталкивают. Я просила маму, чтобы он съехал. Но у него нет на это денег. Обычно такие разговоры перетекают в грубые конфликты. Я не знаю, что мне делать в данной ситуации. Я хочу съехать от них, но боюсь,что не потяну расходы во время учебы.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
цитата:
Нам с братом ужасно некомфортно с ним жить, так как его манера поведения и взгляды нас отталкивают.
Здравствуйте, можете сказать в чем именно не комфортно вам с братом?
цитата:
Я просила маму, чтобы он съехал. Но у него нет на это денег. Обычно такие разговоры перетекают в грубые конфликты
То есть основная причина что он с вами живет это то что у него нет денег? Или есть что-то еще?
психолог онлайн
Доброго дня, nik307.
Це цілком нормально, що Вам, у 22 роки, а Вашому брату у 18 років, необхідно мати особистий простір. Зараз у вас обох йде інтенсивний період сепарації від батьків, а тут ще і приїхав чоловік із іншої культури та хоче стати "вашим членом сім'ї".
Перш за все, що саме Вам не подобається у стосунках із цим чоловіком?
По друге, які у Вас стосунки із батьком?
цитата:
Обычно такие разговоры перетекают в грубые конфликты.
Припускаю, що вам сумно і ви гніваєтеся на маму, що вона надала пріоритетність цьому новому чоловікові, а не вам, її дітям. Можливо ви зараз відчуваєте наче ваша мама вас "зрадила" і обрала розбудову свого особистого життя замість того, щоб приділяти більшу увагу вам. Ви маєте на це право, не тримайте це в собі, а конструктивно вивільніть (наприклад, напишіть лист своїй мамі, де б Ви висловили їй всі свої переживання та образи, прочитайте цей лист про себе і порвіть його, викиньте; замкніться в окремій кімнаті, візьміть м'яку подушку, інтенсивно побийте її руками, поки не відчуєте легкої втоми (головне - безпечно). Робіть цю вправу двічі на день і тоді, коли Ви відчуваєте, що починаєте гніватися на матір чи того чоловіка).
цитата:
Я просила маму, чтобы он съехал. Но у него нет на это денег.
На жаль, ми не можемо змінити поведінку і бажання іншої людини, а лише свої.
цитата:
Я не знаю, что мне делать в данной ситуации. Я хочу съехать от них, но боюсь,что не потяну расходы во время учебы.
Є безліч варіантів:
а) Ви і Ваш брат є повнолітніми, тому ви можете обоє працювати і разом зібратися і зняти квартиру;
б) запропонувати комусь із Ваших друзів чи одногрупників знімати квартиру разом;
в) знімати кімнату у гуртожитку (це завжди найдешевше);
г) запитати у своїх знайомих чи родичів, чи не могли б Ви пожити у них;
д) запитати у мами, чи не могла б вона вам частково фінаносово допомогти зняти окреме житло.