Как выйти с этого состояния?
Были отношения с парнем около 2х лет, за последний год узнала что у него есть алкогольная зависимость(выпивал втайне от меня, иногда приходил домой в лёгком состоянии опьянения).
Около 3х месяцев назад снова увидела что он пьёт алкоголь, но он снова не признался в этом.
Не выдержала, разорвала отношения.
Около месяца он доставал меня звонками и клятвами что больше этого не повториться.
Наговорила плохих вещей ему, чтобы он прекратил мне звонить. И он перестал.
Чувство стыда заставило меня неделю назад позвонить ему и извиниться. Он отреагировал на меня агрессивно.
Как простить себя за сказанные слова? Как двигаться дальше?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Ver, доброго времени суток!
цитата:
Как простить себя за сказанные слова?
Вы так поступили по какой причине? В чьих интересах Вы действовали?
психолог онлайн
Доброго дня, Ver.
цитата:
Чувство стыда заставило меня неделю назад позвонить ему и извиниться.
Скажіть, будь ласка, за що Вам соромно?
цитата:
Как простить себя за сказанные слова? Как двигаться дальше?
По перше, алкоголізм - це хвороба, яка, насправді є досить складною. Як і будь-яку хворобу, її необхідно лікувати. В чому її важкість - якщо алкоголік сам не захоче позбутися алкоголізму, то він ніколи не покине пити + алкоголіки часто грають у "психологічні ігри": фрустрація (або ненависть до себе) - випивають - гніваються - огида, ненависть до себе - почуття провини і сорому - просять пробачення у людини, яку образили - знову фрустрація... І це безперевне коло. Вони втягують у свою залежність інших, створюючи созалежні стосунки.
Те, що Ви так грубо відповіли - це ознака того, що Ви дали йому "жорстку конфронтацію" тому, що залежним людям доходить лише так. Звісно, що він розгнівався, адже Ви "не пішли у його гру". Водночас, Ви, все-таки, згодом зловили "його крючок" і відчуваєте провину і знову відновили із ним контакт - цього він і несвідомо хотів. Хоча я не погоджуюся із Вашим рішенням йому зателефонувати і вибачитися, проте Ви це вже зробили і Вас немає мучити совість, адже Ви вибачилися.
Тепер головне - не піти знову у ці стосунки (а мені здається, що він ще зателефонує). Чи Ви хочете їхнього продовження? Ви хочете жити з людиною із залежністю?
Дополнение от автора
Стыдно за то, что позволила себе оскорбить его.
Действовала в своих интересах, потому что не смогла донести ему другим способом что отношения окончены
психолог онлайн
цитата:
Стыдно за то, что позволила себе оскорбить его. Действовала в своих интересах, потому что не смогла донести ему другим способом что отношения окончены
Як я вже зазначила раніше, Ви неодноразово казали йому припинити телефонувати, проте він всерівно продовжував. Звісно, що Ви розгнівалися і сказали йому грубо, адже він не поважав Ваші особистісні межі (і тільки після цого йому дійшло). Гнів - це вроджена емоція, що допомагає нам захишати свої межі, а агресія - стратегія, що дозволяє відстояти себе у плані поведінки. Він порушував Ваші кордони і Ви мали право себе захистити.
Крім цього, Ви вибачилися - Ви вже зробили свій максимум. Все. Відпустіть цю ситуацію, забудьте про цього чоловіка і починайте нові, щасливіші стосунки.
психолог онлайн
Здравствуйте, Ver!
Вы же извинились за сказанные слова, в ответ получили агрессию.
Извинение было искренним? Может стыдно не за сказанное?