Сильная ревность
Здравствуйте , уважаемый психолог
Не думал что буду сюда писать но приходится
Я в отношениях со своей девушкой более 7 месяцев ( бегал за ней ещё пол года так как был во френдзоне, сейчас любим друг друга. Учимся и живём в одном общежитии , часто гуляли вместе и виделись каждый день
Мне 16 девушке 17( старше на 4 месяца )
Дело в том что я жутко страдаю из-за ревности , она купила себе вещи новые я ей говорю они слишком открытие  , что бы она не одела я что процентов найду минус и буду думать что на неё будет смотреть весь мир , она говорит если ты так будешь и дальше продолжать мы не будем вместе
Сейчас карантин 2 месяца не видимся вот через пару дней должна приехать ко мне ( она знакома с моими родителями , я с её были друг друга в гостях )
Я её ревную абсолютно ко всему к каждому столбу , она ставит лайк кому-то в соц сетях бывшему другу я поднимаю такую панику
Я не хочу быть таким я понимаю что мне лучше жить а одиночестве чем быть в таких отношениях , я постоянно накручиваю себе каких то левых пацанов возле неё , левые ненужные мысли ...
В основном у нас ссоры из-за меня что она там куда-то посмотрела или опоздала домой на 10 минут , у меня просто уже Паранойя , я честно не знаю что мне делать , в моём возрасте я убил себе нервы уже просто в 0
Я очень сильно её люблю просто до боли , она меня тоже любит. Но она не проявляет свою любовь словами , не любит показывать любовь на показ
Мне кажется что ещё немного и она меня кинет , не знаю как она ещё терпит это всё
Я думал не показывать свою ревность но не получается , сегодня сказала успокойся потомучто если так будет и дальше это не сможет долго держаться ( отношения такие )
Она хочет быть со мной н как и я моя ревность ко всему всё убивает ...
Она идёт на улицу просто прогуляться я постоянно говорю с ней что бы не дай бог она нискем там не поздоровались или ещё что-то...
Я честно не хочу быть таким , у меня как две стороны в голове одна говорит ты дурак она тебя любит и верная , а вторая говорит иное
Перечитал миллион форумов ничего не помогает , решил сам сюда написать . Надеюсь вы хоть немного меня успокоение
Жду очень ответа , если есть ещё вопросы задавайте , я готов хоть заплатить за консультацию , сейчас не могу пойти к психологу всё закрыто
У меня довольно низкая самооценка , но я никак не могу её поднять , не получается , были прыщи на лице очень убили во мне оценку , так и не смог её вернуть ... Девушка очень красивая и самооценка у нее тоже отличная
Вопрос от: ; Возраст: 16
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго дня, Влад.
цитата:
У меня довольно низкая самооценка , но я никак не могу её поднять , не получается , были прыщи на лице очень убили во мне оценку , так и не смог её вернуть ...
У цій цитаті Ваш корінь проблеми. Зазвичай ревнощі - це поєднання гніву (на себе, на партнера) + страху (втрати партнера) через невпевненість у собі. Вам необхідно підвищити самооцінку і самоцінність для того, щоб Ви відчули, що варті того, щоб Вас кохали + не відчували себе конкурентнонеспроможним.
цитата:
Ревнощі потрібно не "придушувати" у собі, а працювати над причиною їхнього виникнення.
Позиція Вашої дівчини є цілком правильною і зрозумілою, адже, коли Ви її ревнуєте, то забороняєте її спілкуватися із іншими людьми, а це обмежує її автономію та порушує особистісні межі.
цитата:
Я очень сильно её люблю просто до боли, она меня тоже любит. Но она не проявляет свою любовь словами , не любит показывать любовь на показ
А Ви проявляєте свою любов до неї? Чи Ви казали їй, що хотіли б більше проявів уваги та любові з її боку?
Розкажіть, будь ласка, детальніше, які у Вас стосунки з батьками та чи Ви спостерігали прояви ревнощів у батьківській сім'ї?
Дополнение от автора
Я постоянно проявляю к ней свою любовь как и словами так и поступками
Она не любит ласковые слова говорит не говори мне их , она любит проявлять любовь как то скрыто.
Я думал может мне не хватает её внимания , у неё на данный момент нету подруг вообще
В семье моей тоже мама и папа ревнивые но не до такой степени как я , я этой ревностью теряю смысл жизни ... Я хочу быть с ней но сам себе накручиваю... Думал психи может пора лечить , а то каждая мелочь уже выводит из себя . Сейчас вот она сказала что пойдёт прогуляться у меня уже миллион версий в голове .
Дополнение от автора
Да , я говорил ей что хочу больше внимания , она считает что уделяет его мне достаточно , не виделись с ней почти 3 месяца уже вот через неделю должна ко мне приехать почти на месяц и со мной отмечать день рождение
психолог онлайн
цитата:
Да , я говорил ей что хочу больше внимания , она считает что уделяет его мне достаточно
А Ви їй казали, у яких проявах Ви б хотіли від неї увагу? Так само, у неї одне розуміння "достатньо", а у Вас - зовсім інше (припускаю, що у неї є несвідома внутрішня заборона на прояв любові (що можливо йде від батьків), а у Вас - нехватка, яку Ви намагаєтеся компенсувати через дівчину). Скажіть їй, що Ви відчуваєте великі ревнощі до неї і хочете над цим попрацювати, адже ваші стосунки є цінними для Вас. Зараз Ви розвиваєте свою самоцінність і, частіші прояви уваги із її боку, це один із способів для того, щоб подолати ревнощі. Звісно, остаточний вибір за нею, проте, якби Ви заключили "усний договір", то це було б добре. Ви здатні змінити лише свою поведінку, а не поведінку іншої людини.
цитата:
В семье моей тоже мама и папа ревнивые но не до такой степени как я , я этой ревностью теряю смысл жизни ...
Тоді зрозуміло, звідки у Вас така модель поведінки у стосунках. Звісно, найкраще - це якби Ви звернулися до психолога-психотерапевта індивідуально (хоча зараз карантин, проте багато психологів поацює через скайп, вайбер і т. д.). Чи Ви говорили про своє хвилювання з батьками?
Я можу запропонувати Вам деякі ефективні техніки для розвитку самоцінності (які Вам необхідно робити регулярно), проте, якщо Ви побачите, що проходить багато часу, а вони не працюють, то краще, все ж таки, звернутися до спеціаліста:
а) уявіть себе у віці 5-6 років. А тепер спробуйте пофантазувати, що Ви говорите цьому хлопчику всі ті негативні фрази про нього, які Ви зараз говорите сам собі. Які у Вас почуття? А Ви і досі продовжуєте кожного дня булерити цього маленького хлопчика в собі, а вона на це не заслуговує. Тому візьміть своє дитяче фото і говоріть кожного дня йому, яким чудовим він є і як Ви його любите;
б) станьте перед дзеркалом, у якому Вас видно у повний ріст. Погляньте на себе уважно. Знайдіть ті риси або частини Вашого тіла, які Вам подобаються найбільше у собі. Не концентруйтеся на недоліках, лише на перевагах. Запишіть на папері те, що Вам подобається у своїй зовнішності. Після того, як проведете цю процедуру, скажіть вголос своєму тілу "дякую" за те, що воно може подобатися. Пам'ятайте, що в будь-якому тілі є частина, яка подобається. Не вірите? Можете додатково запитати свою дівчину, яка Ваша частина тіла найбільше подобається їй.
в) напишіть список із 25 пунктів, де зазначте, що Вам у собі подобається як в особистості риси характеру, інтереси, вміння і навички). Носіть цей список із собою та перечуйте його кожного дня та в ті періоди, коли Ви починаєте критикувати себе або коли Вас критикують інші;
г) напишіть 10 подяк своєму тілу (наприклад, тіло дозволяє мені рухатися, відчувати, або ж я сьогодні отримала задоволення від того, що потягалася у ліжку);
д) кожного дня (зранку та перед сном) ставайте перед дзеркалом та говоріть собі: "Я тебе люблю", "Ти цінний", "Ти гарний, розумний, цікавий і надзвичайний хлопець!".
е) просіть про компліменти та обійми у своєї дівчини. Тут немає нічого ганебного, адже, таким чином, Ви розвиваєте вашу психологічну близькість.
Дополнение от автора
Я говорил ей что люблю когда ты говоришь мне ласковые слова , или просто говоришь что любишь
Она делает всё кроме этого...
Она мне часто говорит что я милый , красивый и так далее...
Я просто очень сильно привязался
психолог онлайн
цитата:
Я просто очень сильно привязался
Бути у близьких стосунках, "прив'язуватися" - це нормально. Стосунки - це дві автономні особистості, що вирішили бути разом. Так, як Ви невпевнений у собі, не приймаєте самого себе, то Ви компенсуєте цей дефіцит через стосунки із дівчиною. Я написала Вам вище, як над цим працювати.
Бажаю Вам удачі!