У меня разрушена самооценка и все проблемы от этого. Я не знаю что с этим делать.
В прошлых отношениях меня сильно растоптали и разрушили самооценку. Я стала сильно себя ругать за формы и сейчас уже в новых отношениях, уже будучи невестой, я чувствую, что порчу отношения из-за своей неуверенности. Я нагнетаю жениха тем, что ною по поводу фигуры, поведения, сама себя унижаю, считая, что я некрасивая, не умная, что у меня ничего не получится. Сейчас у моего жениха тяжелый период в работе, но я думаю, что у него он никогда не закончится. Раньше у нас был регулярный половой акт, а теперь его почти нет, хотя мы молодые и отношениям только год. Я стала загоняться, думаю, что он мне изменяет, проверяю все его соц.сети и не верю, что ничего нет, не верю ему и начинает развиваться фобия. Я уверена, что дело во мне, что я перестала его привлекать и только давлю на него. Он немного закрытый человек и не способен говорить по душам. Он вроде холит и лелеет меня, но мне этого недостаточно. Я не могу понять в чем дело и думаю, что до свадьбы мы не доживем. Я стала агрессивной и сбегаю, когда он рядом, хочу побыть наедине с мыслями, но сильно боюсь одиночества из-за прошлого. Я студентка и у меня совсем нет денег на психолога, а я чувствую как мой мир просто рушится, жених считает, что я все выдумала и не относится к этому со всей серьезностью. Я чувствую, что у меня депрессия, я осталась без работы и пишу диплом, целыми днями сижу дома и жду его прихода. Каждый день наряжаюсь, чтобы его привлекать, всегда прибираюсь и готовлю еду. Но внутренне я будто умираю.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня, NIKA501.
Помітно, що негативний досвід попередніх стосунків впливає на Ваше теперішнє життя, адже Ви їх не відпустили, бо не прожили всі стадії втрати стосунків: заперечення, гнів, торги, депресія, прийняття.
цитата:
В прошлых отношениях меня сильно растоптали и разрушили самооценку.
Розкажіть, будь ласка, детальніше, як давно Ви розталися із колишнім, хто був ініціатором розриву, що стало причиною розлучення? Як саме він "розтоптав" Вашу самооцінку?
Чи був особисто у Вас, чи у Ваших родичів досвід зради?
цитата:
Сейчас у моего жениха тяжелый период в работе, но я думаю, что у него он никогда не закончится. Раньше у нас был регулярный половой акт, а теперь его почти нет, хотя мы молодые и отношениям только год.
Ви казали своєму хлопцеві, що Вам не вистачає із ним сексуального контакту і що у Вас є страх, що Ви його більше не приваблюєте? Якщо так, що він відповів? Припускаю, що зараз Ваш хлопець знаходиться у стресі (через роботу), тому у нього не вистачає сил на статеве життя. Крім цього всього, і Ви сама перебуваєте у стресі (диплом, втрата роботи тощо).
У Вас є друзі, родичі, які могли б Вас зараз емоційно підтримати?
цитата:
Я студентка и у меня совсем нет денег на психолога, а я чувствую как мой мир просто рушится, жених считает, что я все выдумала и не относится к этому со всей серьезностью.
Вам однозначно потрібна не лише емоційна підтримка, але і психологічна допомога. Якщо у Вас немає фінансів, то є різні варіанти:
- попросити про фінансову підтримку хлопця, друзів або батьків;
- звернутися в пихологічну службу при Вашому навчальному закладі;
- звернутися в соціальну службу за безкоштовною консультацією або на телефон довіри.
психолог онлайн
Я можу Вам запропонувати деякі ефективні техніки для розвитку самооцінки та самоцінності, однак, найкраще, звсіно ж, звернутися очно до спеціаліста:
а) уявіть себе у віці 5-6 років. А тепер спробуйте пофантазувати, що Ви говорите цій дівчинці всі ті негативні фрази про неї, які Ви зараз говорите сама собі. Які у Вас почуття? А Ви і досі продовжуєте кожного дня булерити цю маленьку дівчинку в собі, а вона на це не заслуговує. Тому візьміть своє дитяче фото і говоріть кожного дня цій маленькій дівчинці, якою чудовою вона є і як Ви її любите;
б) станьте перед дзеркалом, у якому Вас видно у повний ріст. Погляньте на себе уважно. Знайдіть ті риси або частини Вашого тіла, які Вам подобаються найбільше у собі. Не концентруйтеся на недоліках, лише на перевагах. Запишіть на папері те, що Вам подобається у своїй зовнішності. Після того, як проведете цю процедуру, скажіть вголос своєму тілу "дякую" за те, що воно може подобатися. Пам'ятайте, що в будь-якому тілі є частина, яка подобається. Не вірите? Можете додатково запитати свого хлопця, яка Ваша частина тіла найбільше подобається йому.
в) напишіть список із 25 пунктів, де зазначте, що Вам у собі подобається як в особистості риси характеру, інтереси, вміння і навички). Носіть цей список із собою та перечуйте його кожного дня;
г) напишіть 10 подяк своєму тілу (наприклад, тіло дозволяє мені рухатися, відчувати, або ж я сьогодні отримала задоволення від того, що потягалася у ліжку);
д) періодично "балуйте" себе (приймайте теплу ванну із пінкою, приділяйте увагу своїм інтересам);
є) не соромтися просити Вашого хлопця про "погладжування" (компліменти, "я люблю тебе", обійми) - це цілком нормально і лише дозволить Вашим стосункам зміцнитися. Вам необхідна емоційна підтримка ззовні.
Не забувайте, що ці техніки потрібно робити щодня регулярно!
Також, якщо Ви підписані на якихось інста-бьюті-блогерів, то рекомендую видалити підписку. Психологи вже підтвердили, що соціальні мережі викликають "мережевну депресію" через виставлення фейкового "ідеального життя". Більше часу проводьте в реальності, пізнавайте щось нове, читайте книги, дивіться безкоштовні лекції, фільми, знайдіть нове хоббі.
Для того, щоб відпустити минулі стосунки рекомендую Вам написати лист колишньому хлопцеві (де Ви б описали всі чавої переживання - гнів, сум, образи і т. д.). Потім перечитайте лист і порвіть його, викиньте, спаліть.
Також можете намалювати колишнього а потім - порвати малюнок. Якщо у Вас залишилися його контакти,подарунки, фото та інші речі, які Вам нагадують про нього - викиньте або видаліть.