Порезы и как рассказать родителям
У меня очень много шрамов от порезов на ногах и мне бы хотелось рассказать об этом маме, но мне очень страшно. Могли бы Вы, дать наставления как бы это помягче сделать.
Мне 16 лет. Буду очень благодарен за совет
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня, nik8a3.
Дуже Вам співчуваю. Припускаю, що Вам зараз дуже психологічно боляче, тому Ви намагаєтеся зменшити свій психологічний біль через фізичний біль. Як давно Ви займаєтеся селфхармом та що у Вас відбувається у житті, що Вам так боляче?
Ви велика молодчинка, що хочете розповісти мамі, я повністю Вас підтримую! Ви неповнолітня, а Ваша мама відповідальна за Ваше соматичне і психічне здоров'я. Крім цього, вона має Вас підтримати у зверненні до психолога-психотерапевта та психіатра.
Скажіть, будь ласка, якщо Ви розповісте мамі про Вашу самоушкоджуючу поведінку, то що, на Вашу думку, найгірше може трапитися? Чого Ви боїтеся?
Дополнение от автора
Здравствуйте, спасибо большое за ответ! И так, я занимают селхармом уже два года по причине того, что в моей семье происходят частые скандалы, папа с мамой разлучены и папа часто пьёт.
Моя мама очень религиозный человек, каким являлся и я, до того как ушёл из церкви. И я боюсь того, что она сведёт всё к молитве и помощи Бога. Ну и конечно я боюсь за её состояние после того, как я расскажу об этом. Она живёт со своей бабушкой, которой 94 года, бабушкиным сыном, (которой пил большую часть своей жизни и сам не может ухаживать за собой) и сыном своей дочери, которого воспитывает. В общем очень большая нагрузка, а тут ещё и я со своими порезами.
психолог онлайн
Добрый день.
Очень жаль, что в Вашей жизни так происходит
У Вас, серьезная причина, чтобы откровенно поговорить с мамой и попросить помочь Вам, справиться с данной проблемой
Возможно, необходимо подготовить информацию о селфхарме, чтобы мама понимала, насколько это серьезно, и что здесь нужна помощь, психолога, психотерапевта и или психиатра.
Если в Вашей школе есть психолог, Вы можете обратиться к нему за помощью, возможно он поможет Вам, правильно донести до мамы информацию
В любом случае, Вы молодец, что понимаете, что Вам нужна помощь
психолог онлайн
Дуже Вам співчуваю, адже атмосфера у сім'ї надзвичайно важка! Скажіть, будь ласка, Ви зараз живете разом із мамою та її іншими родичами? Чи є у Вас інші родичі (крім тата), які могли б про Вас попіклуватися? Чи зверталися Ви до шкілнього психолога?
цитата:
Моя мама очень религиозный человек, каким являлся и я, до того как ушёл из церкви. И я боюсь того, что она сведёт всё к молитве и помощи Бога. Ну и конечно я боюсь за её состояние после того, как я расскажу об этом.
По перше, Ви не відповідальна за почуття і поведінку інших людей. По друге, Ваша мама є Вашим опікуном (адже Ви неповнолітня), тому вона зобов'язана Вам допомогти. По третє, якщо, раптом вона і зведе все до Бога (хоча я сумніваюся у цьому), то Ви повідомте її, що Ви самостійно звернетеся до соціальної служби за безкоштовною психологічною допомогою і до шкільного психолога.
Насправді, Ваш селфхарм можна зрозуміти, адже Ваша психіка намагається (хоча і неправильно), проте впоратися із надмірним стресом. Я впевнена, що Ваша мама Вас зрозуміє. Головне - говоріть від щирого серця.
цитата:
В общем очень большая нагрузка, а тут ещё и я со своими порезами.
Так, нагрузка справді велика, але і Ви не менш важлива! Ви цінна і тому маєте про себе попіклуватися, сказавши про цю ситуацію мамі - це Ваш обов'язок перед собою.
Дополнение от автора
Ещё раз огромное спасибо Вам!
На счёт родственников, я живу то у мамы, то у папы (бывает что каждый день в разных домах ночую), а остальные родственники живут в других городах.
К школьному психологу не обращался, но пытался записаться на прём к частному психологу, но из-за карантина не как не могу к нему попасть. Как кончится пандемия, сразу пойду!
Огромное спасибо за поддержку!
психолог онлайн
цитата:
На скільки я знаю, записатися до приватного психолога-психотерапевта без відома батьків для неповнолітніх досить проблематично, тому спочатку я б Вам рекомендувала поговорити із мамою. Крім цього, багато спеціалістів зараз працює онлайн, а згодом, після карантину, знову повертається очно. Якщо Ви вже визначилися із психологом-психотерапевтом у Вашому місті, то сконтактуйтеся із ним і запитайте, чи працює він онлайн. Ваш стан дуже критичний, тому Вам необхідно звернутися до спеціаліста якомога раніше.
цитата:
Можливо Ви б розглянули перспективу переїхати у інше місто до родичів? Або варіант пожити у друзів (попередньо повідомивши батьків), поки Ви не закінчете школу?
Якщо говорити про Ваше майбутнє навчання у ВНЗ, то я Вам однозначно рекомендую вступати в інше місто і засилитися у гуртожиток, щоб не перебувати у цій нездоровій атмосфері.
Бажаю Вам знайти хорошого спеціаліста та бути щасливою! Удачі!