Взяв усю провину на себе
Доброго дня.
На мою думку,декілька днів назад,я допустився фатальної помилки. На початку у мене були хорошо стосунки з дівчиною,але з часом вони перетворилися у токсичні стосунки.
Я допускався багато помилок,моя друга половинка також допускалася багато помилок.
Тому я вважаю,що наш розрив це провина нас обох,а не тільки мене одного. Тай загалам,дівчина була досить проблематична і не проста. Часто ображалася за дрібниці. У мене весь час складалася думка,що їй важливо лише те,чого вона прагне. А на мою думку наплювати.
Спочатку все було,як я вже казав добре,але вона побачила,що я був хорошим хлопцем і почала качати свої правела,як тільки побачила,що я не можу без неї,почала віддалятися від мене.
Весь час придералася до мене,чому не пишу,чому не передзвоню,чому не виходжу на контакт,чому я такий,а не такий кінець кінцем.
Вона не розуміла,що у мене є справи,що я не може весь час приділяти лише її. У мене склалося враження,що вона просто емоційно від мене залежала,але коли емоції пройшли,то вирішила мене кинути. Скажу чемно я винен,але не завжди,більшість тріщин пускала саме її сторона. Це дуже велика і не проста історія,про яку можна писати довго.
Я готовий працювати над помилками,щоб зберегти стосунки,але вона визнала мене виним і просто пішла,у пошуках кращого...
Я тиждень до неї не писав. У ночі вона мені наснилася,проснувшись рано,на емоціях я написав її лист,що « я визнаю усі свої помилки і обіцяю мінятися,що я шкудую,що завдав біль її»
Тобто я визнав себе виним в усьому. Через це я боюся,що вона так і думатиме до кінця... І що більше ніколи не повернеться через це до мене...
Час летить і все міняється. Сторони думають над своїми помилками і роблять висновки. Але я позбавив свою бившу дівчину такої возможності... Мабуть час буде проходити,а вона думатиме,що вся провина лежить тільки на моїх плечах...
Тиждень тому ми домовилися 2 ночі не спати,а переписуватися. На другу ніч я не зміг побороти себе і заснув. Через це вона образилася,що я не виконою своєї обіцянки і написала «відвали» на що я відписав «добре» . Думаю це був ідеальний час,щоб піти з її життя остаточно... Можливо з часом вона почала звинувачувати себе,що так холоднокровно мене відшила.
Але нажаль через 8 днів я написав до неї. Ось уривок « Привіт.Я мабуть зрозумів,чому ти на мене ображаєшся. Знаю,я багато колись чого говорив і не виконував. Весь час думаю про те,що я став не тим,ким ти мене на початку уявляла. Мене мучить думка,що я заподіяв тобі біль»
Тобто я визнав себе виним в усьому...
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Валера, можна визнавати свої помилки і при цьому розуміти, що визнаєш тільки свої, а не приписуєш собі всю відповідальність.
Можливо, наступного разу є сенс просто продумати всі слова, щоб включити в текст і те, в чому сам вважаєш себе неправим, і те, що відповідальність за стосунки завжди складається з двох рівних частин.
Не так страшно те, що ти цього не врахував. Це не може зруйнувати стосунки, за умови, що дівчина насправді хоче їх продовження.
Важливо, щоб в стосунках можна було обговорювати всі питання, що непокоять.
Те, що ти заснув – це не ніяка не провина, просто людині вночі властиво хотіти спати.
На майбутнє краще не брати на себе зобов’язань, які складно виконати, або ж в процесі попередити «вибач, здається я до ранку не дотягну, бо очі закриваються, давай пішли спати, а завтра договоримо».
Щодо цих стосунків, то краще все ж спілкуватися вживу, ніж переписуватися, особливо стосовно важливих моментів, таких як непорозуміння чи образи.
Ті можеш запропонувати дівчині зустрітися та обговорити всі моменти, які вас обох хвилюють, адже інтонація, вираз обличчя, можливість вчасно доторкнутися або обійняти дуже важлива в таких розмовах.
Стосунки – це праця обох людей, в справжніх стосунках так швидко не вирішується -«відшила», бо не те сказав.
Ти правий – люди обмірковують свої помилки і намагаються щось змінювати. Якщо дівчина цього не розуміє і не хоче аналізувати свої помилки, то, можливо, для неї не так і важливі ці стосунки.
В будь якому разі, навіть якщо після спілкування з дівчиною, ці стосунки не продовжаться, - ти вже сам відчував, що дівчина «не проста» і тобі складно було з нею, можливо, розрив – це шанс знайти таку дівчину, з якою можна буде порозумітися простіше?
психолог онлайн
Доброго дня, Валера
Очевидно, що ви любили свою дівчину і вона для вас дорога і зараз. Не виніть себе за те, що ви написали, це було під впливом емоцій і почуттів, так часто трапляється, особливо у такому молодому віці. Я так розумію, що незважаючи на те, що ви написали, дівчина на це не зреагувала і стосунки відновити не прагне. Тому в принципі немає приводу хвилюватися, що ви в неї забрали можливість проаналізувати помилки.
Але якщо так станеться, що ви вирішите відновити стосунки, то важливо, щоб ви щиро поговорили про те, що відчуваєте і що вас не влаштовує. Це дуже важливо в стосунках щиро розмовляти і вирішувати питання в діалозі. Інакше дуже швидко ви знову дійдете до розриву, адже нічого не зміниться. Ви можете так і сказати: я тобі такий лист написав, бо сильно скучив за тобою і ти мені дорога, але є речі, які мене в стосунках не влаштовували і я хочу їх обговорити і домовитися, щоб в майбутньому наші стосунки були ще ближчі і кращі.
Хоча, варто подумати, чи справді ви хочете саме з цією дівчиною продовження стосунків, якщо вони були токсичними.
А загалом, не ставтеся до себе і своїх помилок надто строго. Ви дуже молодий і тільки вчитеся будувати стосунки, помилки при навчанні неминучі. Ви робили як могли, як думали, що буде краще. Зараз ваше завдання - зробити висновки і виправити ці помилки, як не в цих стосунках, то в наступних. Саме так ми розвиваємось і стаємо мудрішими, з досвідом.
Дополнение от автора
Дуже вам дякую за хороші поради. Я буду вчитися на своїх помилках.
Але я би хотів зустрітися з дівчиною,щоб все обговорити. Розставити усі крапки над і. Я її дуже-дуже люблю і хочу бути з нею,але якщо вона цього не хоче,то це її вибір і я його прийму. Піду з її життя...
Для цього потрібно зустрітися. Біда у тому,що вона,як завжди скаже,що не хоче виходити,або справи.
А онлайн,чи по телефону не можливо нормально поговорити. Нічого не замінить живе спілкування.
І тут я не знаю,як правельно вчинити.
психолог онлайн
Для того, щоб піти з життя людини якраз не потрібно зустрічатися. Потрібно протилежне - не зустрічатися. Над і вже в так стоїть крапка, зрозуміліше не буває, дівчина спілкуватися не хоче.
Тут важливо якраз щоб ви все зрозуміли для себе і враховували в подальшому житті, а не довели щось дівчині. Вона моє право бути не готовою на даний час до якись усвідомлень і роботи над помилками. Це її право, люди розвиваються в різному темпі. Не все з того, що готові зрозуміти і прийняти ви, буде готова зрозуміти в прийняти дівчина. Нехай вона залишається зі своїми поняттями на даний час. У вашому житті нічого не міняє той факт, що вона вважає повністю винним вас, адже вона і так не бажає продовження стосунків.
Варто це прийняти.
Дополнение от автора
Я щойно попрощався із своєю дівчиною. Вона сказала,що її добре,як є. Вона нічого не збирається міняти... І її всеодно тепер на мене.
Я написав «надіюся ти будеш щаслива без мене» вона відписала,як хочеш пака.
Я написав «щасливо♥« вона «чаооо»
Я незнаю чи я зробив правельно. Просто мені набридло,що мене не поважають.
психолог онлайн
Напевно це і було про те, що я написала вище. Домовитися можна з тим, хто хоче домовлятися. Ваша дівчина не хоче, ну принаймі на даний час. Це її право. Не всі стосунки в нашому житті є щоб «довго і щасливо», деякі є для досвіду і роботи над собою.
Радію, що ви змогли поставити крапку над і, очевидно для вас це було важливо.
Дополнение от автора
Дуже дякую вам за допомогу. Сьогодні я зробив те,чого не наважувався зробити.
Мені було дуже важко... Залишилося не згадувати прекрасні спогади,про наше спільне минуле. Але попереду боротьба із різними спогадами,ностальгією,депресією,яку мені предстоїть виграти...
Одне я знаю точно,що я її дуже любив,по справжньому любив...
Тепер треба вчитися наново жити.
Дякую,що сьогодні були зі мною. Мені важлива підтримка,особливо в такий момент. Тепер залишається,якось виходити із цієї затяжної дипресії,думки про минуле,пускатимуть якеря...