дивні стоунки
У мене є двоє знайомиххлопець і дівчина,я от вже другий рік спостерігаю за їхніми стосунками і мені це просто дивно і смішно. Вони завжди спілкуються на повишених тонах,ніколи не вітаються один з одним,даже бються і при цьому дальше продовжують спілкуватись але тільки у такому тоні.
Чи можливо шо між ними є симпатія яку вони проявляють таким чином?Чи є ше якісь адекватні варіанти ткої поведінки?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Саша, тобі "дивно і смішно", коли спостерігаєш за стосунками. Добре, що передбачєш інший стиль спілкування. Але якщо для одних людей нормальним у спілкуванні є прояв уваги і підтримки, то для інших - можуть бути сварки. Кожен вибирає свій стиль спілкування і кожен по різному виказує свою симпатію.
Дополнение от автора
тобто це можливі прояви симпатії?
Дополнение от автора
тобто це можливі прояви симпатії?
психолог онлайн
Так, можливо, причому такий стиль спілкування, прояву симпатії влаштовує обох.
психолог онлайн
эти отношения для них привычные, это лучше, чем ничего. но, вероятнее, они не умеют выражать свои чувства и симпатии иначе.
консультация психолога
Саша, у кожної людини, у кожної пари своє. Люди розрізняються за темпераментом, психотипом, і це ще дуже приблизні класифікації. Психологи намагаються не робити поверхнєвих висновків. Є пари, які ніколи нічого не обговорюють, а потім, накопичивши негатив, розбігаються. Та багатьох навіть це не рятує від того, щоб решту життя пережовувати ті образи або гнів. А хтось, як сірник - спалахнув, а назавтра вже не пам"ятає. Не варто порівнювати себе з іншими. Як писав Шевченко: у кожного своя доля і свій шлях широкий:)Якби люди були однакові, у нас, психологів, роботи б не було:)
Дополнение от автора
справа в тому шо вони просто знайомі,а не пара
консультация психолога
Перечитайте Шекспіра, Багато галасу даремно
психолог онлайн
Саша, а ваш интерес в чем? А то как-то абстрактно звучит "Возможны ли такие отношения?" Отношения всякие возможны.
Похоже, что вас удивляет, что можно ругаться, но при этом оставаться в отношениях? Да, это возможно - совсем не факт, что скандал - повод для разрыва отношений. В их случае, он, похоже, даже стимулирует развитие:)) Но мне любопытно, каким образом чужие отношения затрагивают вас? Может, вам эта девушка нравится?:))
консультация психолога
Саша. Возможно они раздражают друг друга, потому, что ни как не могут стать парой, потому, что ни кто из них не может сделать первый шаг навстречу более близким отношениям?