Отношения
Здравствуйте! Заметила, что когда интересна мужчине, то я к нему безразлична. Когда же мужчина теряет ко мне интерес, сразу становлюсь к нему ласковой. Это происходит, можно сказать, всегда. Какая-то стратегия? В чем могут быть корни? Какова причина такого поведения? Благодарю!
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте.
Непонятно как вы относитесь, что чувствуете к мужчине, хотите ли сами этих отношений, как давно вы вместе, для чего вам эти отношения, что в них ценного?
В вашем письме очень мало информации о вас, поэтому ответить почему так у вас происходит будет проще в индивидуальной работе. Так может быть когда человек подсознательно боится близких отношений. Причиной могут быть травмы, связанные с ранними детско-родительскими отношениями. Если вам интересно поисследовать эту тему, обращайтесь индивидуально на консультацию.
психолог онлайн
Доброе утро! Какие были отношения между Вашими родителями в детстве? У Вас с родителями?
психолог онлайн
Доброго дня, cosie.
Погоджуюся з колегами, що із цим питанням краще звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта. Потрібно зібрати багато інформації і проаналізувати: дитячо-батьківські стосунки, стосунки батьків як пари, попередній досвід стосунків тощо. Крім цього, що Вам дасть знання цього, адже потрібно не просто знати в чому проблема, але і пропрацювати її?
Також не зовсім зрозуміло, чи це той самий чоловік (він проявляв інтерес, а потім охолов - Ви зацікавилися), чи різні. Можливо у Вас є стратегія "Подобайся всім" і коли Ви відчуваєте відторгнення або неприйняття - це відтягує Вас у ранню травматизацію. Тому, щоб уникнути болю, Ви намагаєтеся повернути симпатію. Можливо у Вас є гнів на чоловіків (проекція на них фігури батька, що допомагає Вам вирішити внутрішній конфлікт родом із дитинства у теперішніх стосунках). Можлило це контрзалежна модель поведінки (Ви боїтеся психологічної близькості, тому і обираєте таких партнерів із несвідомою перспективою, що ці стосунки рано чи пізно розпадуться). Можливо Ви і взагалі не хочете стосунків чи боїтеся їх.