Як розібратись у собі і позбутись від цих емоцій ?
З хлопцем разом 1,3 року,раніше все було добре ,він мене любив ,і я його любила ,хвилювався за мене,а зараз мені не дають спокою його слова,він загалом переїхав до сестри на літо ,мені це не сподобалось так як я думаю буде мало увагі ,він пішов так як сказав у того проблеми з житлом,мене стала тривожити часто думка мол він мене не любить,я запитувала в нього це часто,але недавно я замітила,що він став сердитий,після того як переїхав,казав,йому там некомфортно,і ось був момент ,він був зайнятий,робив роботу,і мені не писав,я дзвоню,він не реагуе,далі знову,він не реагує,мене це засмутило,я сказала чому ти не пишеш,хоча спитала я це не гарним тоном,він сказав у нього обовязкі,але мені стало дивним,у неї єсть чоловік,а він сказав ніби у нього покі немає сім’ї своєї він буде помагати цій,я спитала,а які в тебе обовязкі переді мною (увага ),він сказав немає ніяких,у нас вільні відносини,я кажу ти знаєш значення цього слова,і казав це усе сердито ,мене це все дуже образило,тепер немає довіри до нього,і образа,він сказав вибач,але мені ще образливо
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Здравствуйте.
Вам стоит откровенно поговорить с вашим МЧ, выяснить его планы, узнать , как он видит свою дальнейшую жизнь, и есть ли в этой жизни место для вас. И в зависимости от того, что вы получите в ответ, сделать соответствующие выводы.
Если же вы хотите разобраться в себе, тогда вам лучше обратиться на очную работу к психологу.
Дополнение от автора
Доброї ночі ,в тому то і справа що раніше цікавилась,хлопець завжди казав,шо наміри серйозні,а зараз коли був сердитий,сказав таке
психолог онлайн
Отношения могут меняться.
Дополнение от автора
Знаю,я запитала знову,він сказав таке,ніби,відносини вільні-ніхто нічим ні перед ким не забовязаний,а наміри серйозні
психолог онлайн
Виктория Костюкова
Доброго дня
Дуже часто нашою проблемою є небажання слухати і головне чути інших. Особливо якщо це не те що ми хотіли б чути.
Починає діяти захисний механізм- "я цього не чула, це не правда, це просто слова тому що він/вона сердится, і.т.д"
Хоча насправді треба просто бути відверта з собою.
Ваш хлопець прямо вам каже "В мене немає обов'язків перед тобою,у нас вільні відносини"
Ви розумієте що стоїть за цією фразою, що він має на увазі.? Тільки чесно.
Вас влаштовує такий формат відносин?
Так або ні.
Якщо так: ок, це Ваше право бути у таких стосунках.
Якщо ні: що ви плануєте далі робити?
Можливо дійсно треба спочатку з собою поговорити відверто, а потім вже з хлопцем і розставити всі крапки над і?
Прояснити ситуацію і рухатись далі.
психолог онлайн
Доброго времени суток!
У меня сложилось ощущение, что то, как Вы видели ваши отношения кардинально отличается от того, как Ваш молодой человек видел и относился к вашим отношениям.
цитата:
я запитала знову,він сказав таке,ніби,відносини вільні-ніхто нічим ні перед ким не забовязаний,а наміри серйозні
И в этом много недосказанности, недопонятости и непрозрачности в ваши отношениях. Его слова вполне логичны, но, как я понимаю, Вы интерпретировали ваши отношения иначе, верно? А как Вы рассматривали ваши отношения?
цитата:
тепер немає довіри до нього,і образа
А что именно подорвало Ваше доверие к нему? И на что именно Вы обиделись?
психолог онлайн
Доброго дня, Іра
Вільні стосунки не передбачають вірності, тому якщо ви маєте на увазі, що не можете в саме в цьому плані хлопцеві довіряти, то це і зрозуміло, бо він вам не обіцяє бути вірним, а чітко говорить що немає перед вами жодних обов'язків.
Але в даній ситуації не тільки це є приводом задуматися. Ваш хлопець доросла повнолітня людина і не важливо, що він зараз не має сім'ї, але він має себе і має вміти про себе піклуватися і влаштовуватися в житті. Від того як він зараз навчиться піклуватися про себе залежить як він буде вміти піклуваися про свою майбутню сімю. Якщо у ньогго зараз є проблеми з житлом, то він сам потребує допомоги і це трохи дивно, що він обирає допомагати сестрі, поки свої проблеми не вирішені. Сестра доросла жінка і може подбати про себе сама. Я не кажу, що погано допомагати родичам, але має бути розумна межа. У сестри немає зараз екстренної ситуації, щоб віддавати їй кошти, яких сам потребуєш. З таким підходом в нього явно не швидко появиться можливіть мати свою сім'ю. Тільки це його справа і він має право так робити, а ви маєте право вирішувати, чи хочете бути в таких стосунках. Тому що після одруження такі речі змінюються рідко, він і потім може не раціонально розподіляти кошти: наприклад, піти і купити в подарунок дорогу іграшку племіннику, коли своя дитина елементарно не має зимового взуття.
"мене стала тривожити часто думка мол він мене не любить" - ця ваша думка має очевидні причини. Ваш хлопце не прагне проводити з вами якомога більше часу, не прагне витрачати на вас кошти (цим питанням не варто нехтувати, гроші - дуже важлива сфера стосунків). Я не про те, щоб ви були мерканитильною, а про те, що закоханий хлопець, як правило, прагне якнайбільше порадувати свою дівчину по мірі можливості, купляти квіти, водити в кафе, кіно, купляти подарунки. Ваш хлопець теж щедрий, але не до вас, це теж про щось говорить. Чомусь також хлопець з вами постійно сердитий, дозволяє собі грубо відповідати. Немає різниці хтойого розізлив, чи йому не комфортно в сестри жити. Ніхто не має права на вас зганяти негативні емоції, якщо йому десь не комфортно, то нехай цю проблему вирішє, ви ж не винні.
Ала загалом, вам з цим всім було б добре звернутися до психолога і разом розібратися, ви відчувається, що ви самі запуталися.