Мені 20 років, не можу справитися з своїми мислями, завжди думаю про погане
є нервові приступи, боюся що знов повторяться,багато переживаю, плачу, важко коли на мене дивиться мама в такому стані,є кому розказати , но мене в більшості не розуміють, нічого не помагає, усталось , таке чуство як то депресія, до психолога не зверталася , боюсь що не допоможе, але хочеться, недавно розкаталася з хлопцем але не дуже переживаю за це , завжди думаю про погане, не можу налаштуватися на позитив, поможіть що робити 😔 дякую
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый день!
Если у Вас высокая тревога, то лучше обратиться к врачу психиатру за консультацией, а за тем за психотерапией
психолог онлайн
Когда речь идет про депрессию, самостоятельно справиться будет с этим состоянием очень сложно и нужна помощь специалистов. Если вы изначально не верите, что вам могут помочь, для чего обращаетесь сюда, на сайт?
психолог онлайн
Анна Автондилова
Доброго дня, Marina12.
цитата:
до психолога не зверталася , боюсь що не допоможе, але хочеться
Що особисто Вас найбільше лякає у зверненні до психолога? Помітно, що особисто Ви з цим ніяк не можете впоратися, тому найкоректніше - це індивідуальне звернення до спеціаліста.
Коли у Вас болить зуб - Ви йдете до стоматолога, а коли проблеми із Вашим психологічним благополуччям - до психолога і психіатра.
цитата:
недавно розкаталася з хлопцем але не дуже переживаю за це
Мені здається, що Ви переживаєте, однак заперечуєте свої переживання, що і виливається у депресію.
Дополнение от автора
Дякую, ви мені підказали що краще звернутися, надіюсь поможе , дякую іще раз
Дополнение от автора
Звернення лякає тим чи я зможу відкритися, розповісти все, бо в більшості держу все в собі, після розставання
консультация психолога
Доброго дня!
Важливими умовами у консультуванні та психотерапії є конфіденційність та безпечний простір для кращого пізнання себе і аналізу проблеми. На першій зустрічі Ви можете познайомитися з психологом, відчути, наскільки комфортно Вам із людиною, чи підходить відповідний стиль спілкування, ведення діалогу тощо. Вам не потрібно одразу все "відкривати". Процес дослідження і психологічної допомоги є поступовим та екологічним.
психолог онлайн
цитата:
Професія психолога полягає у тому, щоб забезпечити клієнту комфортні, безпечні умови (конфіденційність, об'єктивізм, прийняття). Звісно, що на перших консультаціях йде встановлення контакту і це нормально, що Ви будете нервувати (відкрию Вам таємницю - психологи також хвилюються ;)) Психолог буде Вас підтримувати і задавати Вам уточнюючі питання. Ми чудово розуміємо, що для повного "відкриття" потрібен час. Я б вам рекомендувала, коли Ви звернетеся до спеціаліста, сказати йому про це своє хвилювання - це допоможе у роботі.
Бажаю Вам знайти хорошого психолога та пропрацювати себе! Ви велика молодчинка, що наважилися і хочете покращити свій психологчний стан. Вірю у Вас і удачі!
психолог онлайн
цитата:
Такие опасения, обычно, бывают лишь до первой встречи. Психолог знает свою роль и он помогает человеку когда это нужно в беседе. При этом у вас всегда есть право выбора о чём говорить, раскрываться больше по мере того, как растёт ваше доверие в отношениях к психологу. Также у вас есть право уйти, если по каким-то причинам вам не комфортно в этой работе.
психолог онлайн
Работа со специалистом поможет Вам справиться с Вашими душевным переживаниями. Вся информация конфеденциальна