Дитина не хоче у садок
Доброго ранку!
Нам потрібна консультація супровід дитячого психолога: моїй дитині майже 5 років і ми кожен день воюємо перед походом у садок.
Дитина готова бути вдома одна, піти до няні, робити все,що завгодно тільки,щоб залишитись вдома. Нажаль це неможливо - я працюю. Коли є можливість працювати віддалено залишаю її вдома але тоді наш цілий день перетворюється на пограйся зі мною, хочу питочки, йдем гуляти або просто сиддінням у мене на спині, поки я спілкуюсь.
Хочу зрозуміти чи це проблема саме у садку в котрий ми ходимо, чи дитина просто хоче залишитись у місці,де вся увага буде належати їй.
Ходимо у садок з 1,5 року. Плачі і протести були завжди. Тільки коли ходили у приватий садок і у неї була там подруга ситуація була краща
Зараз ходить в садок за умови,що заберу за пару годин або в замін на щось
Про школу взагалі розмови закінчуються істерикою, хіба якщо говорю,що там буде багато цікавих задачок,котрі вона любить.
Порадьте як розібратись в цій ситуації
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Виктория, доброе утро!
Скажите, а в чем была необходимость так рано отдавать ребёнка в сад? Как она это перенесла? Похоже на то, что у ребёнка не сформировалась безопасная привязанность. Какие у Вас отношения с мужем?
психолог онлайн
Доброго дня! Розкажіть, будь ласка, більше про вашу сім'ю.
У вас був досвід няні, приватного садочка... можете про це розказати детальніше?
Які відносини у дитини з вихователями? Як ви проводите вихідні дні? Як проходила адаптація в садочки в 1,5 року?
психолог онлайн
Добрий день!
Чи розповідала Вам щось дитини про садок? Чи спілкувались Ви з вихователями про те, як дитина поводить себе у садку, чи грається з кимось, чи виконує завдання, які потрібно робити, чи ображає хтось з дітей її?
Важливо розуміти причину такого небажання дитини. Також припускаю, що можливо дитині не вистачає контакту з Вами, або має болісний досвід відсутності мами поруч (якщо в 1,5 року вже була у садку) і це як один зі способів задоволення потреби у батьківській любові та спілкуванні.
Дополнение от автора
Вихователька каже,що вона грається як усі діти і все гаразд.Дитина відповідає загальними фразами: їли,гуляли,грались
Адаптація розпочиналась із декількох годин до повного дня. Вихідні ми проводимо разом або дитина в бабусі. Так,можливо їй мене бракує.
психолог онлайн
А які стосунки у дитини з батьком? Та загалом в сім‘ї?
Раджу Вам звернутись до дитячого психолога, для детальнішої діагностики дитини? А також зможете отримати рекомендації щодо цієї ситуації. Якщо змоги немає, то приділяйте якомога більше якісного часу дитині ( коли разом граєтесь, ліпите, малюєте, розмовляєте) і старайтесь давати більше тактильного контакту ( обійми), це дасть краще відчуття безпеки. А також проговорюйте що доброго є у садку, для чого діти туди ходять. Теж саме стосується школи. Успіхів!