Як пояснити дитині про смерть ...
Добрий день. Донечці 6р. Ще десь пів року тому вона запитала у мене що таке померти, чи всі постаріють , чи я постарію і т. д і з цього приводу почала хвилюватися. Я вважала, що краще не розказувати що таке смерть, щоб не травмувати ще більше її, але на скільки я зрозуміла вона собі щось надумала і від того їй ще більше лячно, тому вважаю, що напевно краще пояснити дитині, але як правильно це зробити, адже коли я намагалась вона одразу питає а ти не помреш і починає хвилюватись.... Як бути.... Скоро іде до школи, в соціум тому я сама хотіла б це питання правильно розяснити дитині...... Тільки як... ( дякую
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго часу доби, Вікторія! Розумію ваші хвилювання, проте питання про смерть нормальні для дитини цього віку. Смерть-це невід'ємна частина життя і якщо дитина задає питання, то батьки мають давати на них відповіді, звичайно, у доступній формі, без зайвого драматизму. Ви можете спокійно пояснити, що смерть неминуча, але не варто хвилюватись з цього приводу, бо настане вона ще не скоро. Діти відчувають емоційний стан батьків і якщо ваша дитина бачитиме, що ви транслюєте спокій і рівновагу, то скоріше за все теж не буде додумувати собі якісь жахіття, адже невідомість лякає дитину ще більше. Удачі Вам!
консультация психолога
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте. Обязательно нужно разговаривать об этом. Расскажите сказку про воздушный шарик. Что человек, как шарик надувается и растёт. А потом начинает сдуваться и к концу жизни сдувается совсем. Бывают бракованные шарики и они сдуваются раньше от болезней. Иногда шарики натыкаются на иголки и лопаются.
Для 6 лет это нормальный возрастной страх.
психолог онлайн
Пётр Алексеевич Соколов
Доброго времени суток!
Поддерживаю коллегу Алексея Андреевича Ромащук, лучше это сделать в виде сказки - так ребёнку будет понятнее и не травматично. Но сделать это нужно обязательно. Сегодня в помощь родителям есть мощнейший ресурс - интернет. Я только что ввела в гугл запрос "как ребёнку 6 лет рассказать про смерть сказкой" - получила несколько очень интересных вариантов и толковых рекомендаций. ::smile::
консультация психолога
Додрого дня, Вікторія! Можна пояснити на прикладі квіточок чи дерев - квіточка росте, розкривається, квітне, приносить свої плоди, вьяне та помирає, згодом на її місці з"являється нова квітка.