Стосунки з хлопцем
Доброго дня! Мені потрібна Ваша порада. Я в стосунках з хлопцем 1 рік, йому 28. Він займається своїм бізнесом, в нього дуже багато роботи і поміж цією роботою він забуває про наші стосунки. Він може зриватися на мені, нервуватися, цілий день не дзвонить, в плані сексу - не хоче. Я стараюся його підтримувати в роботі, але мені не хватає його. Що я вже не говорила, все одно в нього немає часу на мене. Ми дуже рідко проводимо час разом, навіть не раз в тиждень. Прошу щоб ми вечір провели разом- він або пізно звільняється, або ще після роботи бачиться з друзями.
Я хочу щоб він розділяв час на друзів, на мене і на роботу. Але коли я йому щось за то говорю, то для нього це ніби виніс мозгу.
Будь ласка, порадьте як мені діяти в цій ситуації!
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Він може зриватися на мені, нервуватися, цілий день не дзвонить, в плані сексу - не хоче.
цитата:
Ми дуже рідко проводимо час разом, навіть не раз в тиждень. Прошу щоб ми вечір провели разом- він або пізно звільняється, або ще після роботи бачиться з друзями.
Вы уверены что Вы в отношениях?
Что Вы получаете в этих отношениях?
Дополнение от автора
Я не знаю. В нас є спільні цілі в майбутньому і це якось нас зближує. Він каже, що хоче сім*ю зі мною. Я отримую від нього турботу, підтримку. Але коли в нього на роботі проблеми чи багато роботи, то відразу погано в нас в стосунках.
психолог онлайн
Анна Автондилова
цитата:
Я отримую від нього турботу, підтримку
В чем это выражается? Достаточно ли этого Вам?
То что Вы описываете
цитата:
В нас є спільні цілі в майбутньому і це якось нас зближує
характерно не только для мужско-женских отношений, а и для дружбы, для команды.
Что такое для Вас отношения между мужчиной и женщиной? Какие они должны быть?
Как долго Вы готовы поддерживать эти отношения, если ничего не измениться?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Вы пишите о том, что у вас есть неудовлетворенность отношениями. От этого вы, вероятно, чувствуете меньше свою значимость. Так было с самого начала ваших отношений или раньше мч уделял вам больше времени?
Возможно, что мч получил, что хотел и теперь вы для него завоеванная девушка и можно расслабиться.
Какими вы представляете отношения?
Сколько это, когда хватает вам мч в отношениях?
Дополнение от автора
Він піклується про мене. Він не відмовить мені, якщо потрібна допомога. Ми чесні один з одним і відверті, якщо нам щось не подобається ми це прямо говоримо. В нас є довіра в стосунках, я можу йому розказати про свої проблеми, він мене не буде критикувати, а підтримає.
Ті цілі, вони не можу бути як між друзями, тому що ми говоримо про спільне проживання, роботу, діти. Ми вже жили разом 2 місяці, зараз він після роботи забирає мене до себе і зранку привозить.
Для мене стосунки це пристрасть, взаємна довіра, повага, взаємна підтримка, бажання створити сім*ю
Дополнение от автора
З самого початку в нас все було чудово, ми проводили разом час, я завжди його в всьому підтримувала, потім ми жили разом, теж все було добре, а в один момент почалися проблеми на роботі і він як не робота, то друзі. Перестав дзвонити(дзвонить тільки тоді коли їде з роботи, щоб мене забрати) Все розказує як в нього справи, що нового, не закривається від мене. Я йому дам якусь пораду і все добре, але про мене він нічого не запитає(
психолог онлайн
У вас есть своя занятость, увлечения, друзья?
Дополнение от автора
Я працюю адміністратором в ресторані 3 дні на тиждень,ходжу на курси з англійської, ходжу в спортзал, друзів не маю, тільки декілька знайомих.
Я думала про те що я йому могла стати просто не цікавою, але зі мною є про що поговорити, просто він не цікавиться, не питає, бо знає що я цілий день сиджу в дома.
Навіть коли ми їдемо додому, я щось його запитаю, він розкаже як в нього день пройшов і все, більше не говоримо і він не запитає чим як займалася цілий день.
психолог онлайн
"Я думала про те що я йому могла стати просто не цікавою, але зі мною є про що поговорити, просто він не цікавиться, не питає, бо знає що я цілий день сиджу в дома."
Возможно мч не готов признаться, что его чувства остывают, а свою часть ответственности за угасающие отношения брать не хочет. Увеличивайте дистанцию в отношениях, займитесь своей жизнью, переключите внимание на что-то другое, ищите друзей с общими интересами, станьте менее доступной и зависимой. Тогда посмотрите как будут развиваться отношения. Недоступность и степень ее проявленности в женщине, иногда важный фактор внимания мужчины.
Дополнение от автора
Але якщо я там цілий день займаюся своїми справами, з ним не спілкуюся, а ввечері ми бачимося і я їду до нього- це погано?
Я ж не нав*язуюся, і бачитися з ним хочу. Тому що коли я не їду до нього, або він не приїжджає, то стосунки зовсім заходять в глухий кут, тому що він не дзвонить. І виходить так що ми цілий день навіть не спілкуємося
Дополнение от автора
І як правильно бути недоступною в стосунках, так щоб не перегнути?
психолог онлайн
Юрій Юрійович Змієнко
Если отношения держаться только на вашей энергии, внимании и интересе, как вы думаете, какая у этих отношений перспектива?
"Але якщо я там цілий день займаюся своїми справами, з ним не спілкуюся, а ввечері ми бачимося і я їду до нього- це погано?" Я не говорю о том, чтобы вы прекратили делать то, что вы делаете. Скорее предлагаю пересмотреть то, как вы строите отношения.
Вы похоже, из того что я могу читать из вашего письма, склонны к зависимым отношениям. Это может удушать партнера. Вы можете стать для него легко доступной, неинтересной. Вам самой интересна ваша жизнь и все, что в ней происходит? Чем вы еще живете, кроме отношений? С зависимым поведением можно и нужно работать - выбирать другие стратегии поведения смотреть, что есть еще в вашей жизни ценного и важного кроме партнера.
"І як правильно бути недоступною в стосунках, так щоб не перегнути?" Одной переписки в формате форума будет недостаточно чтобы это понять и прочувствовать. Вам стоит с этим запросом обращаться индивидуально и поработать некоторое время.
психолог онлайн
Анна Автондилова
Наталья Викторовна Луценко
Очевидно що ви не в пріорітеті. Ці стосунки більше потрібні вам ніж йому. Отже він не хоче а ви хочите, що з цього може вийти? він втікає а ви переслідуєте (виніс мозку) він так це бачить тому ваші дії будуть призводити до відчуття надокучання йому.
Дополнение от автора
Так. На жаль, Ви праві. Я сама це помічаю за собою
психолог онлайн
Спробуйте зайнятись власним життям, навчання, хобі, робота, тощо. Таким чином вас буде менше для нього. Далі самі побачите якщо віддалиться далі то значить ваші стосунки таки були вашою ініціативою. Принаймі перестаньте чекати, а житіть далі.
психолог онлайн
Добрый день!
Большую ошибку совершают девушки (женщины), когда начинают сексуальные отношения до брака. Настоящий интерес, азарт, желание добиваться вызывает женщина у мужчины.... до секса. Вот тогда все его помыслы (или почти все) связаны с этой женщиной. Но когда секс уже случился, и цель у этого мужчины достигнута, тогда все свои мысли можно направить на достижение других целей- например, на карьерный рост, вы ведь уже никуда не денетесь. Поэтому, делайте выводы. Удачи!
психолог онлайн
Важно смотреть не на то, что МЧ вам говорит о будущем, а что делает сейчас, в настоящем. А своими поступками он показывает, что работа и друзья важнее сейчас. Готовы ли вы ждать этого призрачного счастливого будущего? И сколько?
Вы пишите, что можете откровенно разговаривать друг с другом. А что МЧ говорит про то, какие у вас сейчас отношения? Про то, почему он так ведет себя? Вы говорили ему о том, как вы переживаете его поведение?