Разочарование в себе
В связи с карантином потеряла работу, не могу никак устроиться. Бизнес тоже почти "умер". Одновременно с этим, профессиональная сертификация на носу. Стоит очень дорого - заплатила, теперь понимаю, что не отобью. Начала постоянно делать ошибки в работе, разные, частые (а раньше ошибалась крайне редко), из-за ошибок теряю еще больше денег. Разочарована в себе, понимаю, что отвратительный специалист. Никак не могу взять себя в руки и нормализировать общее состояние. Подскажите как быть,пожалуйста!
Вопрос от: ; Возраст: 32
консультация психолога
Здравствуйте. Всё проходит и кризис тоже пройдёт. У вас есть профессия и это хорошо.
В чём именно вы разочаровались?
Что есть в вашей жизни кроме работы?
Дополнение от автора
Много чем еще занимаюсь. Я занимаюсь общественной работой, правозащитной. У меня есть свой небольшой бизнес консультативный (хотя, сейчас он тоже замер и не движется), если несколько хобби, собаки, коты, читаю лекции.
Я постоянно делаю ошибки (раньше всегда была очень внимательная и аккуратная, ошибок не допускала и все получалось хорошо), а теперь стала постоянно ошибаться. Просто в каждом процессе я допускаю какие - то ошибки, то мелкие, то очень значительные. А условия работы сейчас очень ужесточились. Подумываю сходить к психологу, но побаиваюсь осуждения. Все таки я понимаю, что ною, а собраться никак не могу.
консультация психолога
Невроз может быть причиной ухудшения памяти и внимания.
Осуждения от кого и за что?
Дополнение от автора
Спасибо большое! я Поняла, мне необходимо сходить к психологу.
От психолога,конечно!

психолог онлайн
Доброго дня, nik582.
цитата:
Начала постоянно делать ошибки в работе, разные, частые (а раньше ошибалась крайне редко)
Те, що Ви робите помилки - це нормально, ніхто не є "ідеальним". Водночас, можливо зараз у Вас існують проблеми із концентрацією уваги через накоплений стрес (скорочення на роботі, "зачахання бізнесу", карантин і пов'язана з нею нестабільність, емоційне вигорання, вікова криза 30 років).
цитата:
понимаю, что отвратительный специалист.
А що особисто для Вас означає бути "спеціалістом"?
цитата:
А условия работы сейчас очень ужесточились.
Ось ще один додатковий фактор, який необхідно розібрати детальніше.
цитата:
Подумываю сходить к психологу, но побаиваюсь осуждения. Все таки я понимаю, что ною, а собраться никак не могу.
Одне із основних правил психолога - це безоцінкове ставлення, тому Ваші переживання є безпідставними. Ви проектуєте на психолога якийсь свій негативний досвід осуду. Крім цього, Ви "не ниєте", а шукаєте шляхи вирішення проблеми, що варте поваги: для того, щоб вирішити будь-яку ситуацію, перш за все, необхідно зібрати інформацію.
Дополнение от автора
Доброго дня, Оксана! Дякую, але ці помилки дуже значні, та через зміни,що ввело наше керівництво держави, тепер за всі ці помилки усі процеси ліквідуються, тобто усі робота кожного разу повинна починатися знову. А й часові, й грошові значні втрати.
Для мене це робити свою роботу ідеально, не вчиняти жодних помилок. Та завжди отримувати як найкращій та вигідний результат. А я на жаль зараз навіть вигадати схеми вирішення тих чи інших питань не можу. Воно все наче стерлося з голови.
Не знаю, щодо проектування. Мабуть, але коли я питалась розповісти подрузі, за фахом психологині, що в мене є такий стан й я не знаю як знайти вихід, знову зібратися й вернутися до попередньої продуктивності, уважності, мені було сказано, що я сильно розклеююсь та нию. А треба просто взяти й робити. Не знаю, можливо вона казала це не як психолог. Взагалі то, я розумію усі свої прогалини; й часто мені кажуть ультимативно психологи, що я інфантильна, от нещодавно сказали, що обрала маску "добра мати" та усім нав'язую силоміць свою поміч, а, насправді, в своїй правозахисній організації моя допомога никому не потрібна. Ну, мені вже якось важко зараз обрати психолога й піти. Я невпевнена,що зможу адекватно зреагувати на наступні таки аналізи мене. Дякую!
психолог онлайн
цитата:
Мабуть, але коли я питалась розповісти подрузі, за фахом психологині, що в мене є такий стан й я не знаю як знайти вихід, знову зібратися й вернутися до попередньої продуктивності, уважності, мені було сказано, що я сильно розклеююсь та нию. А треба просто взяти й робити.
Відповідь Вашої подруги-психологині непрофесійна, співчуваю Вам. Крім цього, одним із правил психології є те, що ми не можемо консультувати знайомих і друзів, адже існує суб'єктивний компонент. Ваша подруга сказала не з позиції професійної ідентичності, а з позиції Вашої подруги.
цитата:
й часто мені кажуть ультимативно психологи, що я інфантильна, от нещодавно сказали, що обрала маску "добра мати" та усім нав'язую силоміць свою поміч, а, насправді, в своїй правозахисній організації моя допомога никому не потрібна.
Я правильно Вас зрозуміла: Ви вже були не в одного психолога? Скільки тривала співпраця і чому Ви її припинили?
Щодо останньої фрази, яку Вам сказав психолог: Ви гніваєтеся? Якщо так, то важливо, щоб Ви сказали це спеціалісту - це важливий матеріал для пропрацювання. Гнів - це природня емоція, що може виникати під час сессії, яка може свідчити про Ваш захист. Іноді ми хочемо, щоб спеціаліст сказав нам те, що "вписується у нашу рамку світосприймання", однак парадокс в тому, що люди і звертаються до таких фахівців, щоб вийти за ці рамки (адже саме вони не дають рухатися далі і сковують).
цитата:
Для мене це робити свою роботу ідеально, не вчиняти жодних помилок. Та завжди отримувати як найкращій та вигідний результат.
На жаль, це нереалістично. "Ідеал" на те й "ідеал", що недосяжний. Крім цього, не робить помилок лише той, хто нічого не робить. Припускаю, що Ви взяли від значимих батьківських фігур установку "Будь ідеальною" (наприклад, Ви спостерігали таку модель поведінки в батьків, або Вас хвалили і звертали увагу лише тоді, коли Ви відповідали очікуванням інших; або ж Вас сильно карали за помилки тощо). В будь-якому разі, у Вашому випадку потрібна не одноразова консультація, а довготривала психотерапія із психологом-психотерапевтом, адже мова йде про глибинні змінні особистості (пропрацювання Внутрішнього Критика), розвиток самоцінності.
цитата:
Я невпевнена,що зможу адекватно зреагувати на наступні таки аналізи мене.
Що Ви вкладаєте у значення "неадекватно зреагувати"? І як би Ви хотіли "реагувати"?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. Це не був візит до психолога. То була групова робота. Вона була розрахована на 3 дні. Я їх пройшла, й здається стало ще гірше. це від нашої організації, відмовитись було не можливо.
Ні, я не злюся. З чого би? Вона, мабуть права, їй, як спеціалісту відніше. Але, я тепер не знаю як саме проопрацьовувати це (оту саму модель, адже психолог сказав, що для роботи вона дуже погана). А рекомендацій мені надано не було. Мені, звісно прикро, що моя допомога зайва й не потрібна. Але я не нав'язуюсь. Ні, так ні! Завжди є ті кому я дійсно зі своїми можливостями потрібна. це лише означає, що для цієї організації я вже зробила все що могла, й дала все, що могла.
Так, дуже дякую! Я звернуся.
Тобто при суворому, чіткому визначені цих факторів, я можу відчути внутрішнє незадоволення, а це не дуже добре, коли моя ціль як раз таки знайти ось ці проблемні зони й виправити їх.
Дякую за поміч.
психолог онлайн
цитата:
Це нормальна реакція психіки, проте буде погано, якщо Ви не звертатимете на них увагу, або одразу "тікатимете" від психолога, або ж намагатиметеся їх "придушити", замість того, щоб обговорити зі спеціалістом та проаналізувати: основний інструмент терапії - це терапевтичні відносини.
цитата:
То була групова робота. Вона була розрахована на 3 дні. Я їх пройшла, й здається стало ще гірше. це від нашої організації, відмовитись було не можливо.
Можливо зараз, у Вашому стані, ще рано говорити про групову терапію і спочатку Вам необхідна індивідуальна (отримання підтримки в безпечному середовищі) + не варто забувати, що це було від Вашої організації (що додавало "масла у вогонь" - відчуття небезпеки).
цитата:
Завжди є ті кому я дійсно зі своїми можливостями потрібна. це лише означає, що для цієї організації я вже зробила все що могла, й дала все, що могла.
Важливо, щоб Ви цінували себе за те, що Ви просто існуєте, а не визначали Вашу самоцінність через продуктивність або "потрібність іншим".
цитата:
Але, я тепер не знаю як саме проопрацьовувати це (оту саму модель, адже психолог сказав, що для роботи вона дуже погана). А рекомендацій мені надано не було.
Я правильно Вас зрозуміла: Вас засмутило і роздратувало те, що психолог не сказав, що із цим робити (адже, за її словами, модель пропрацювання не дієва)? А спеціаліст казав Вам, що у Вашому випадку найкраще - це індивідуальні сессії, а не психоедукація?
Знаєте, я читаю Ваш запит і у мене виникає наступне запитання: а чи Вам взагалі подобається Ваша робота? Що Вам приносить задоволення у ній?
Дополнение от автора
Так, мене поставили перед фактом наявності проблеми, проте, не надали ані рекомендацій, щодо пропрацювання, ані, щодо моделі роботи. Проте, нас було багато. Вся співробітники.
Я дуже люблю свою професію, мені подобається в ній все. А от те, що з нею останні 5 років зробила держава - ні. В нас були дуже дієві механізми роботи, ми насправді могли допомогати. Тепер вони усе це переписали, вписали такі вимоги, що хоч плач. Й все зводиться до до хабарів. Але то таке.
психолог онлайн
цитата:
Вся співробітники.
На скільки я зрозуміла, це був тренінг, тому зрозуміло, чому спеціаліст не дав ніякої моделі + Ви ще і перебували у колі співробітників, тому задавати якісь особистісні питання дуже некомфортно. У будь-якому випадку, найкраще - це індивідуальна співпраця із психологом-психотерапевтом. Специфіка роботи там зовсім інша.
цитата:
Я дуже люблю свою професію, мені подобається в ній все.
А можете перерахувати, що саме?
цитата:
А от те, що з нею останні 5 років зробила держава - ні. В нас були дуже дієві механізми роботи, ми насправді могли допомогати. Тепер вони усе це переписали, вписали такі вимоги, що хоч плач. Й все зводиться до до хабарів. Але то таке.
Безумовно погоджуюся із Вами - це виснажує, особливо якщо ти працюєш в державній структурі або організації, тому все більше людей переходить в приватне підприємництво. На скільки я розуміла, Ви вже йшли у цьому напрямку, проте припускаю, що Ви зробили одну із помилок - "надто розпоршувалися", не занурючись чисто у підприємництво (продовжували працювати у структурах). Ось це постійне "переключення" і виснажувало Вас, зменшуючи Вашу продуктивність.
Дополнение от автора
Так, дякую!
Ну, перелічувати забагато, та це все специфічні професійні речі. Дякую!