Як себе поводити?
Добрий вечір. На роботі важко розмовляти з колегами в майстерні нас троє.я прийшла третя.пропрацювала два роки і у мене стався стрес.сказала що мені не подобається їхне відношення до мене і вони перестали зі мною розмовляти чотири місяці,це було дуже важко не розуміла таку поведінку людей щей підговорили всіх в музеї.я відчувала себе ізгоєм хотіла піти але захворіла на рак..не думаю що це пов'язано тільки з роботою..я попросила у всіх пробачення.але з них ніхто не вибачився..людям байдуже..я люблю свою роботу працювала художником реставратором.і розумію що хочу працювати далі залишила не завершені ікони.але як бути з людьми хочу позбавитись болі і всіх все пробачити.
Вопрос от: ; Возраст: 38
Дополнение от автора
Розумію що не про відносини повинна думати а про своє здоровя.і що звертатися до психолога потрібно було раніше.в попередньому листі я написала як себе поводити?Розумію що це вже не має значення,так як я на довгий час буду на лікуванні. Просто мені не зрозуміла поведінка людей і чи зможу працювати в такому колективі,розумію що час покаже як бути далі.

психолог онлайн
Доброго дня
Ви праві, вам зараз більш за все необхідно концентруватися на своєму здоров'ї, всі сили направити на скоріше одруження і відновлення організму.
Всі люди різні, і намагатися вгадати чому хтось поводить себе певним чином зазвичай немає сенсу.
Якщо ви під час роботи постійно знаходитесь в стані стресу, тривоги, переживань - який сенс цієї роботи? Чим вона так важлива для вас? Чому б не підготувати інший варіант, який буде цікавий не тільки фінансово, але й духовно.
Щиро бажаю вам одужання!
Дополнение от автора
Щиро дякую Вам)
психолог онлайн
Доброе утро!
Вам нужно сейчас заняться лечением у врачей и не винить себя. Психотерапией можно заниматься параллельно и это может придать Вам сил. Берегите себя. Умеете ли Вы выражать агрессию и защищать себя?
Дополнение от автора
Коли я проявила агресію щоб захистити себе,зі мною зразу перестали розмовляти і на моі спроби вирішити і поговорити..всі звинувачення були в мій адрес.і у всьому звинуватили мене.ніхто не став зі мною вирішувати конфлікт..пройшов час я попросила допомоги у спеціаліста по роботі щоб зосередитись на роботі але змушена була піти на лікарняне..
Я не часто проявляю агресію з чужими людьми тай і з близькими,я думала про це ..що я повинна чому навчитися...дякую!
психолог онлайн
Вы очень много берете вины на себя и в тот момент, когда Вы защитили себя, Вы столкнулись с тем, что опять почувствовали себя виноватой. Постарайтесь отслеживать свои эмоции и, если чувствуете, что Вам не комфортно, то сразу говорите об этом. Очень много эмоций, которые мы подавляем, а особенно чувство вины может влиять на наше здоровье.
Дополнение от автора
Почуття вини...Ви праві..чоловік мені про це говорить щоб не винила себе .
Дякую Вам за слова підтримки і час .Всього,всього Вам доброго .
психолог онлайн
Вам правда стоит больше думать сейчас про лечение и свое здоровье.
Что касается поведения ваших коллег, то важно разобрать еще какой у вас был стресс и что вы им сказали.
Но в любом случае игнорирование и молчание по отношению к вас это поведение не взрослых людей, а детей, которые не умеют прояснять все и договариваться.
Вы не отвечаете за других. Возможно вам просто не повезло и люди не готовы слышать о том, что другим что-то не нравится. Так бывает, увы
Дополнение от автора
Дякую за відповідь.Стрес від поведінки людей так довго мовчати і ігнорувати..коли я намагалася договоритися,пояснити що у нас різні погляди і що я маю право на свою думку і нам потрібно якось співпрацювати але всі звинувачення були в мою сторону .я повинна була просто мовчки вислуховувати це все ,негативні емоції з різних питань, що самої роботи не стосується,проблеми були особистих питань, або сприводу осуду інших колег,особливо керівницта...якщо я була не згідна,зразу нападки,злість,агресія слова типу кантужена..безталковая..коли я заплакала було сказано-что абиделась, то жуй і глатай..це все було дуже грубо..я ніколи не позволяла собі подібних слів і грубих виказувань. мені хотілося елементарної культури поведінки і поваги до ближнього і все.
психолог онлайн
Вам просто не повезло с коллективом
Дополнение от автора
Почала багато читати духовної літератури,у яких сказано ,що я повинна навчитися не ображатися і вміти прощати.Що ця хвороба -це мої образи,це ті каміння.Надіюся у мене все вийде і я постараюся сприймати все легко і просто.Дякую Вам всім ,дякую за розуміння,любові, щастя і радості Вам.
психолог онлайн
Вряд ли болезнь от обиды на коллег. Но если вы понимаете, что вы правда ранимый человек, многие вещи не отпускают долго и о чем-то вы сильно переживаете, то стОит поработать с психологом, который специализируется на психосоматике. Есть те, кто работает с онкобольными. Это и поможет вам спокойнее болезнь принимать, и потом вас будет проще общаться с людьми