Не кохає чоловік.
Ми з чоловіком проживаємо майже10 років.І на даний час помічаю що він не має таких почуттів вже як наприклад 5 років тому!((
Мені це не приємно і дуже тяжко на душі.Хочу все змінити.
Я його кохаю і хочу бути разом з ним.
Як зрозуміти що він вже не кохає мене??
Вопрос от: ; Возраст: 32
консультация психолога
Добрый день! А Вы спрашивали мужа о его чувствах к Вам?
Дополнение от автора
А як ви думаєте?Звісно питала.
Я навіть запитувала можливо я змінилася?!
Але він по-перше не з охотою про це розмовляє по друге каже що все "ок".

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Як зрозуміти що він вже не кохає мене??
Добрый день. А как Вы поняли, что он Вас не любит?
Попробуйте дать больше информации о ваших взаимоотношениях сейчас, очень мало о поведении Вашего мужа к Вам, что было и что стало сейчас.
Дополнение от автора
Все було чудово.
Розмови,якісь без причини сюрпризи,обійми,прості дотики,поцілунки без причини.
Зараз цього немає.
Навіть просто щоб він сказав перший"я тебе кохаю" цього немає.Завжди я кажу що кохаю а він в відповідь "я тебе теж"!
І все.Якусь поміч я повинна нагадувати що я його просила.
Від нього ініціатива не відходить взагалі.
В вечері після роботи він не зміною розмовляє,або просто знаходиться поряд.
Він гуляє в онлайн гру.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
авжди я кажу що кохаю а він в відповідь "я тебе теж"!
А как у Вас с сексом? Он тоже изменился?
Дополнение от автора
В цьому напрямку ніби все добре.
психолог онлайн
цитата:
В цьому напрямку ніби все добре.
И эмоционально?
В вашей истории, ваш муж не делает того, что Вы от него хотите. По каким -то своим причинам. Эти причины Вы можете узнать только лично у него, за искренней беседой. Расскажите ему прямо, что Вас волнует, и чего бы Вы хотели от него, спросите - готов ли он дать это, если - нет, то какие причины. Ощущение от вашей истории такое, что Вы не разговариваете и не слышите потребности друг друга.
Дополнение от автора
Я намагалася поговорити.Але він не йде на розмову.
Можливо Ви мені порекомендуєте як його підвести до цієї розмови?
психолог онлайн
Доброго дня, nikf97.
цитата:
А можливо у Вашій сім'ї щось сталося за ці 5 років (наприклад, кардинальні зміни - народження дитини; чи стресові події)?
Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає?
Дуже часто, у подружніх пар, існує когнітивне викоривлення, що якщо "партнер нас любить, то він здогадається про те, чого я хочу або що мені не подобається", яке йде родом з дитинства, коли мамі доводилося "здогадувадится", що нам потрібно, адже ми не могли говорити. Насправді, основа стосунків - це відкрите обговорення, а не очікування інціативи.
цитата:
Перш за все, скажіть чоловіку, що Ви б хотіли із ним поговорити і назначте місце, дату, годину, яка була б зручною для Вас обох (не перед сном). Після цього, коли починається розмова, подякуйте йому, що він погодився та говоріть від власних почуттів. Наприклад: "(ім'я), дякую, що погодився зі мною поговорити. Для мене цінна твоя турбота. Я тебе дуже люблю і тому хотіла б обговорити ситуацію, яка хвилює мене. Останім часом я почала відчувати, що ми наче з тобою віддалляємося і мені дуже сумно. Я б хотіла проводити більше часу з тобою (наприклад, на вихідних ходити в парк або кафе), хотіла б щоб ти мене обіймав після і перед роботою, цілував і говорив, що любиш мене; щоб ми обговорювали ввечірі, що тебе і мене хвилює і як проходив наш день. Я ціную тебе і наші стосунки, тому хочу їх покращити разом із тобою. Що ти на це скажеш?". Обов'язково обійміть чоловіка після обговорення та подякуйте за розмову.
Якщо Ви бачите, що розмова не відбувається і Вам важко знайти контакт, то розгляньте варіант спільного звернення до сімейного психолога.
Дополнение от автора
Дитина народилася 8 років тому.Після народження дитини було все добре.
Я завжди чоловіку висловлюю свої почуття на кшталт того що я відчуваю або що не до отримую від нього!(
Таке відчуття що він навіть не хоче це чути.
Дякую велике за відповідь)
психолог онлайн
цитата:
Насправді, дуже часто все залежить від форми подачі повідомлення. Можливо чоловік так декодує Ваше повідомлення, що відчуває у ньому критику або звинуваченя в свою сторону і потім захищається через уникнення від розмови. Я Вам навела приклад вірної подачі. Так само, рекомендую Вам почитати про техніки асертивного спілкування.
Зараз ми побачили ситуацію із Вашого кута зору, однак не з точки зору чоловіка. Можливо існують ще якісь фактори, які ми не врахували і це вже завдання спільної консультації в сімейного психолога.
Вірю у Вас і бажаю удачі!
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите,а что происходит в жизни Вашего мужа? Есть ли у него какие-то проблемы? Сколько ему лет? Принято ли у Вас в семье вообще делиться своими душевными переживаниями? Почему именно сейчас Вы решили обратиться за помощью?