Відносини мама син
Підкажіть будь ласка чи то я задуже сприймаю , бо я вже нічого не розумію...чи це дійсно ненормально. Чи нормальним є те, що свекруха розповідає синові, моєму чоловікові , що от живіт болить місячні почались, мене прям ковбасить від того, що він знає такі деталі, нащо то йому знати. Коли місячні в мами чи сестри... У них це норма в сім'ї, а я от не розумію того зовсім. Та пішла тихо зробила, що треба і все, а тут прям всі мають знати чого вона йде в туалет чи чого її болить живіт... Я задуже драматизую чи тут як на мене нерозставлені кордони , що можна сказати їй , щоб не посвячувала мого чоловіка в такі деталі.... Одружені ми 7 років. Живемо окремо, але дуже близько біля його батьків. Я думала звикла до їхнього брєду в багато у чому, але мене по трохи починає то конкретно діставати ті дурниці. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня, Вікторія!
Чому саме зараз вирішили написати?
Які у Вас стосунки з чоловком?
Дополнение от автора
Та наче все добре
Дополнение от автора
Незнаю, воно мене таке завжди дратувало, а зараз чомусь дужееее
психолог онлайн
Доброго дня
Чому саме зараз ви звернули на це увагу найбільше? Чи говорили ви про це з вашим чоловіком? Як він до цього ставиться? Чи є у вас переживання інтимного характеру?
психолог онлайн
Дело ведь не в свекрови, а в муже - его реакциях на поведение и слова мамы.
Я предположу, что нарушение границ мама-сын регулярное и видимо у вас накопилось.
Обсуждали ли вы с мужем свои переживания?
Можете ли вы, слушая подобный разговор, напрямую спросить у свекрови для чего взрослому мужчине, вашему мужу, слушать про ее месячные? Или сказать, что у вас неприятные ощущения от подобных разговоров. Ведь если при вас регулярно подобные темы, а вам неприятно, то имеете полное право это озвучить
Дополнение от автора
Я йому казала, що мені неприємно ще раніше він казав що тут такого, а з часом вже тепер просто мовчить у відповідь коли я йому про це говорю...
психолог онлайн
Какие у вас отношения с мужем?
Какие еще есть моменты в отношениях со свекровью, которые вам не нравятся?
Дополнение от автора
У них в сім'ї це була норма і є. От недавно прийшла в гості його сестра і каже йому що вже йде додому , бо в неї бачте місячні і їй там щось потрібно зробити і т. д навіть неможу писати про це....... Нервує
психолог онлайн
Вы не ответили на вопросы.
Хотелось бы понять про вас и мужа.
Дополнение от автора
Стосовно відносин між нами нічого такого поганого сказати неможу. При ній можу сказати, що мені це не подобається та вона 100% пізніше скаже йому що я чіпляюсь її щось, а чоловік при тому якщо я б сказала їй про своє невдоволення то просто б промовчав
Дополнение от автора
І ось наприклад, щойно він побачив випадково що я тут задала це питання та каже що він в шоці з мене, і от як я це маю розуміти..... (((
Дополнение от автора
Замість того щоб зрозуміти він в шоці з мене...
Дополнение от автора
І все в нас добре, поки не зачепити його маму навіть, якщо на то є причина... (
Дополнение от автора
Сказав що я немаю до чого вчепитись,як мала дитина, що тут нічого такого немає у них так в сім'ї було, що всі про все і всіх в курсі, але впринципі він і розуміє ніби що то негарно з її сторони, але йому стидно зробити їй зауваження.
Тобто про її почуття він думає, щоб не образити не застидати, а на мої байдуже чи як???
психолог онлайн
Если честно, не понятно совсем, что именно вас напрягает? Только то, что свекровь открыто говорит про месячные? Так муж вам сказал как есть - так у них в семье принято.
Что вы видите в том, что свекровь так говорит?
цитата:
Вы так и не ответили на этот вопрос.
И складывается ощущение, что кроме этого момента, все устраивает.
психолог онлайн
На скільки у Вас довірливі стосунки з чоловіком? Ви можете з ним такими речами ділитись?
Що думаєте про маму чоловіка? Що до неї відчуваєте?
Дополнение от автора
Разговаривают две подруги: -Как у тебя дочка то устроилась? -Отлично. Муж любит, шубы покупает, на курорты возит. — А сын? — А сыну стерва попалась, то шубу ей купи, то на курорт свози.
От це все про неї...
психолог онлайн
Пора попрацювати зі стосунками
психолог онлайн
Вы абсолютно не ясно звучите, и не понятно, что не так со свекровью, кроме разговоров о месячных и что вы хотите от нее и от мужа?
психолог онлайн
Добрий день.
Читала вашу історію і доповнення, не зовсім зрозуміла, що ви хочете від психологів? Яка вам потрібна допомога?
Що ви відчуваєте, які у вас почуття виникають, коли чуєте про сверху та сестру чоловіка?
Прочитавши цю відповідь,
цитата:
я можу припустити, що ви вважаєте, що ваш чоловік завжди займає позицію своєї батьківської сім'ї. Що в нього, скоріш за все, не відбулася сепарація з матір'ю.
А що відбувається з вами, які почуття виникають, все ж таки?