Чи можуть бути різні болі через психологічні розлади?
Чоловік жалівся на погане самопочуття обходили всіх лікарів,спочатку гастріт,підлікувались.Через декілька днів почало боліти в грудях сказали остеохондроз почав лікуватись і на наступний день починає боліти спина в районі нирок,допоможіть будь ласка бо вже не знаю що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день.
цитата:
ЧИ МОЖУТЬ БУТИ РІЗНІ БОЛІ ЧЕРЕЗ ПСИХОЛОГІЧНІ РОЗЛАДИ?
Через те, що людина не вміє/ не хоче / не може виражати свої емоції, знімати напруження, тим самим перешкоджаючи плину енергії, створюються зажими у тілі, то в неї можуть розвиватися психосоматичні симптоми. У кожній точці болю, зазвичай, своя історія. Інколи вони пов'язані однією причиною.
Можете звернутися до психолога. Точніше, нехай ваш чоловік звернеться до психолога, якщо лікарі не можуть визначитись.
А нирки, поперек досліджували. Коли виникають болі.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день! Може бути усе, що завгодно. Бажано, щоб Ваш чоловік особисто звернувся до психолога, звісно за бажання самого чоловіка.
Як Ви себе почуваєте, коли чоловік хворіє? Коли все почалося? Як це вплинуло на ваше спільне життя? Що змінилося?
Дополнение от автора
Частіше за все при незначних болях йому стає погано починає паморочитись голова,слабкість і до моменту поки не заспокоїться,зарас нема можливості піти до психолога,дуже потрібне тимчасове вирішення проблеми
Дополнение от автора
Я дуже переживаю за чоловіка стараюсь допомогти але не знаю як,обстеження пройшли всі куди відправляли крім грудного остеохондрозу нічого нема а в нього кожен день погане самопочуття ,коли він вдома відпочиває то таких випадків майже нема а коли виходить на роботу або кудись ідем то майже кожен рас щось стається,скажіть будь ласка капсули антистрес в даній ситуації можуть допомогти?
психолог онлайн
Так, це дійсно може бути наслідком хронічного стресу і перевантаження. Чи були у житті Вашого чоловіка ситуації пов'язані з небезпекою для життя (травми, травматичні події: аварії, пограбування тощо)?
Після чого все почалося?
Дополнение от автора
Стресів не було але він з дитинства якщо щось боліло то накручувався до стану коли стає погано за час спільного життя бували такі випадки але дуже рідко зарас це стало постійним і заважає нормальному життю
Дополнение от автора
Вибачаюсь торік були в аварії разом але всі живі ніхто не постраждав
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Аварії можуть бути причиною такого стану чоловіка зараз. Кількість людей, які вижили, не має значення, важливе саме ставлення людини до подій, яке навіть може не усвідомлюватися, а виражатися у фізичних болях.
До того ж, як я зрозуміла, він і раніше був досить тривожним сам по собі, подія запустила захисний механізм психіки у вигляді, так званої, психосоматики. Це лише домисли і можливий варіант, може бути все інакше. Щоб сказати точно, потрібно поспілкуватися з Вашим чоловіком особисто.
Якщо немає змоги звернутися до психолога (бажано), можна звернутися для психіатра у поліклініці. Тільки він може визначити діагноз і призначити, у разі потреби, ліки.
Також можете почитати про панічні атаки і посттравматичний стресовий розлад (ПТСР).
психолог онлайн
Добрый день!
Сначала нужно исключить проблемы по здоровью, чтобы можно было говорить о психологических проблемах. Как Вы тогда пережили аварию? Вы говорите, что муж с детства может себя так чувствовать. Причины могут быть разные и часто они могут быть связаны со стрессом, не прожитыми травмами. Бывает так, что человек бессознательно получает так внимание и любовь, если мать в детстве была не доступна эмоционально и физически, тогда ребёнок начинал болеть. Очень сложно говорить о человеке, если мы его не видим и не знаем. Это все требует индивидуальной терапевтической работы. Можно заниматься этим параллельно
психолог онлайн
Здравствуйте. Да ,есть понятие психогенной боли или соматоформного расстройства. Но поставить этот диагноз должен психиатр, отделив от всех остальных причин. Он же назначает препараты, которые купируют боли. Но если предположить, что это соматоформное, а остеохондроз и гастрит - имеют психогенную природу, то основа излечения - разговорная психотерапия. Важно найти причины такой реакции на события. И подкорректировать способности, помогающие справляться со стрессом. Тогда боли утихнут. Сейчас поток таких обращений усилился (по крайней мере в моей практике я это наблюдаю). Думаю это еще и с событиями с ковидом тоже связано. Поэтому: психиатр - психотерапевт. Здоровья вам!