Отнтшения
Встречаемся с парнем год. Студенты. Так как сейчас карантин, я нахожусь на дистанционном обучении в своем городе, а он на очном в другом. Живёт в общаге с ужасными условиями. Во втором семестре предлагает жить вместе, так как мне тоже понадобится жилье. Но я чувствую сопротивление внутри тому, чтобы жить вместе. Он расстраивается из-за этого. Говорит, что я его единственный вариант по определенным причинам и он очень хочет. Мы ссоримся из-за этого. И это отравляет отношения (хорошие отношения). С одной стороны, я его понимаю, с другой стороны, я злюсь, что он не принимает мое решение. Хотя возможно еще и поменяю его. Как быть? Отложить разговор? Очень не хочется портить отличные отношения. То, что мы можем найти ещё варианты, как уехать из его ужасной общаги он отрицает. Подозреваю, что за этим стоит просто желание жить со мной. Запуталась.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Александра, добрый день!
Что Вы хотите? Вы обсуждали с ним, почему Вы не хотите?
Дополнение от автора
Говорила, что не хочу и не готова. Он не понимает, как можно любить и не хотеть.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Олександра.
цитата:
Как быть? Отложить разговор?
Стосунки - це відкрите обговорення, якщо Ви "відкладете розмову" у довгий ящик, то незадоволення і фрустрація буде накоплюватися, що переросте у "великий вибух" та конфлікти.
цитата:
Во втором семестре предлагает жить вместе, так как мне тоже понадобится жилье. Но я чувствую сопротивление внутри тому, чтобы жить вместе.
Скільки Ви вже разом із хлопцем? Що Вас хвилює у переїзді?
цитата:
Он расстраивается из-за этого. Говорит, что я его единственный вариант по определенным причинам и он очень хочет.
Ви уточнили у нього: хлопець засмутився тому, що Ви не хочете жити із ним (можливо він відчуває, що Ви не довіряєте йому), чи тому, що у нього немає інших варіантів?
цитата:
Подозреваю, что за этим стоит просто желание жить со мной.
Ок, припустимо, що так і є. Що це особисто для Вас?
цитата:
С одной стороны, я его понимаю, с другой стороны, я злюсь, что он не принимает мое решение.
Ви йому казали про ці свої переживання у такому формулюванні?
Дополнение от автора
Очень сложно поговорить нормально, когда вы в разных городах. Скорее всего, что он чувствует, что я ему не доверяю. И, скорее всего, что у меня есть небольшие переживания о том, что будет, если мы вдруг сильно поссоримся. Вместе мы год. Для меня переезд проблематичен, потому что : 1) я не знаю, как отреагирует на это мама. 2) возможно, я захочу жить в общежитии своего ВУЗа, 3) я не представляю, как это - жить вместе 4)боюсь, что я не смогу полноценно заниматься учёбой. Это только то, о чём я могла подумать сейчас. Первый пункт парню озвучить не могу, ибо он не воспринимает это, так как считает, что я должна уже принимать решения самостоятельно. (Просто в нашем родном городе меня всё ещё заставляют приходить в 10-11 без опозданий и его это напрягает)
психолог онлайн
цитата:
(Просто в нашем родном городе меня всё ещё заставляют приходить в 10-11 без опозданий и его это напрягает)
А особисто Вас це хвилює?
цитата:
1) я не знаю, как отреагирует на это мама.
Помітно, що Ви психологічно ще не сепарувалися від матері. Можливо сепарацію ще ускладнює фінансова і просторова залежність від батьків. Насправді, Ви повнолітня і тому лише Ви відповідальна за власне життя. Ви маєте право на свій шлях, вибір, темп і помилки. Безумовно, Ви вдячні батькам за їхню турботу, проте це не означає, що Ви повинні бути завжди біля них і "радувати" їх. Ви не відповідальні за почуття, поведінку, ставлення інших людей, а лише за власні.
цитата:
2) возможно, я захочу жить в общежитии своего ВУЗа
На скільки я зрозуміла, Ви зараз десь на 1 курсі і ще не жили у гуртожитку (у зв'язку з карантином), тому не можете остаточно сказати, чого хочете і це нормально. Припускаю, що Ви хочете сепаруватися від батьків поступово: життя з дівчатами - хлопцем тощо і це виключно Ваш вибір.
цитата:
3) я не представляю, как это - жить вместе
Давайте уявимо наступну ситуацію: ви з'їхалися із хлопцем. Які у Вас переживання і картинки в голові? Що може найгірше трапитися?
цитата:
4)боюсь, что я не смогу полноценно заниматься учёбой.
Обгрунтуйте, будь ласка, детальніше свою думку. Ви хвилюєтеся, що стосунки із хлопцем заважатимуть Вашій самодисципліні?
цитата:
Скорее всего, что он чувствует, что я ему не доверяю.
Це лише припущення, я б рекомендувала Вам перепровірити свою гіпотезу безпосередньо у нього.
цитата:
И, скорее всего, что у меня есть небольшие переживания о том, что будет, если мы вдруг сильно поссоримся.
А що буде найгірше? Через що буде сварка? Насправді, конструктивне вирішення конфліктів - це основа міцних стосунків, психологічної близькості і навіть найгармонійніші пари конфліктують.
цитата:
Он не понимает, как можно любить и не хотеть.
Дуже важливо зрозуміти, що вкладає у поняття "любов" Ваш хлопець і Ви. Любов - це не лише пристрасть, але і зобов'язання та психологічна близькість. Зараз помітно, що Ви переживате важливий і, водночас, хвилюючий етап у Вашому житті - початок самостійного життя і сепарація від батьків. На скільки я зрозуміла із Вашого запиту, хлопець вже психологічно сепарувався, а Ви ще ні і тому він намагається Вам допомогти через "жорстке видьоргування із батьківського середовища" + можливо у нього є якийсь страх (базуючись на попередньому досвіді), тому він і "набирає такий темп". Водночас у Вас свій темп і Ви маєте на нього право і тому хотіли б хлопця інший різновид підтримки (наприклад, підбадьорення, взаємне часопроводження, прийняття тощо).
Також хотілося б у Вас уточнити: що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Ваш хлопець часто Вас контролює у різних сферах життя, чи він є ревнивим?
Дополнение от автора
С ревностью проблем нет. Плюс, он всегда готов работать над отношениями, если кто то совершает ошибку. Да, я переживаю за свою самодисциплину. Мне всю жизнь говорили, что "любовь" мешает карьере и "сначала карьера, а потом семья". Когда я вот сейчас отвечаю на Ваши вопросы, я начинаю понимать, что во мне сидит убеждение, что я ещё очень маленькая для совместной жизни с парнем.
психолог онлайн
цитата:
Мне всю жизнь говорили, что "любовь" мешает карьере и "сначала карьера, а потом семья".
Хто саме Вам це говорив? Які у Вас стосунки із батьками і батьків між собою як пари? Можливо та людина, яка говорила Вам це і установки якої Ви несвідомо засвоїли, несвідомо проробляє через Вас власні внутрішні конфлікти. Насправді, любов - це не дві половинки одного цілого, а дві окремі особистості, що вирішили бути разом. Припускаю, що Ви спостерігали випадки, коли люди перебували у созалежних стосунках і жертвували своїм особистісним, професійним розвитком заради партнера. На жаль, дуже часто люди плутають любов і созалежність. При любові партнери підтримуюють один одного у починаннях та бажання + поважають особистісні межі.
цитата:
Когда я вот сейчас отвечаю на Ваши вопросы, я начинаю понимать, что во мне сидит убеждение, что я ещё очень маленькая для совместной жизни с парнем.
Ок, тоді яких би стосунків Ви особисто хотіли і чи хотіли б їх взагалі? Крім цього, дуже важливо розмежувати Ваше "хочу" і "треба".
Дополнение от автора
Мама с папой не живут вместе. И слышала я это постоянно от мамы. Примерно такого рода предложения. Да и от дедушки, например. Когда мы проводим вместе дни с мч, то я чувствую себя комфортно. Знаю, что у него тоже есть цели и он даст мне поработать над моими. Хотя немного переживаю за то, что он ставит семью выше карьеры. И как бы, это нормально. Но что-то во мне дает мне повод переживать на этот счёт.
психолог онлайн
цитата:
Но что-то во мне дает мне повод переживать на этот счёт.
Припускаю, що це говорить всередині Вас та батьківська фігура, яку Ви інтегрували в структуру своєї особистості (а точніше, установки, що Ви засвоїли від мами і дідуся) + можливо Ви несвідомо проектуєте Ваші дитячо-батьківські стосунки із татом на Вашого хлопця, тому і боїтеся психологічної близькості (у досвіді з татом було відторгнення). У Вашому випадку найкраще - це індивідуальна довготривала терапія із психологом-психотерапевтом, де через терапевтичні стосунки Ви б пропрацювали свої дитячо-батьківські стосунки і інтегрували в структуру особистості позитивну фігуру психотерапевта.
цитата:
Когда мы проводим вместе дни с мч, то я чувствую себя комфортно. Знаю, что у него тоже есть цели и он даст мне поработать над моими.
Через режим переписки я можу лише порекомендувати Вам наступне: орієнтуйтеся на свої бажання і запитуйте себе: "чи я цього хочу, чи це скоріше із позиції треба"? + поговоріть з хлопцем про безболісну поетапну сепарацію від батьків (наприклад, спочатку гуртожиток (щоб відчути дух студентського життя), а потім - можливо і спільне проживання. Подумайте про варіант фінансової сепарації від батьків (підробіток). Зазначте хлопцю, що Ви його кохаєте і ця ситуація ніяк не пов'язана з ним, а з Вашими внутрішніми конфліктами, які йдуть родом з дитинства і які Ви зараз поступово намагаєтеся вирішити, адже "Якщо рвати рослину з корнем, то вона загине". Прийміть його переживання, пов'язані із цією ситуацією і скадіть, якої підтримки Ви б хотіли від нього, а яку він би хотів від Вас. Пам'ятайте - Ви не Ваша матір і є творцем свого життя, тому можете створити власний позитивний досвід стосунків.
Дополнение от автора
Огромное спасибо!
психолог онлайн
цитата:
Огромное спасибо!
Дуже радію, що змогла Вам хоча б трохи допомогти. ::smile::