Проблемы с мужем
Мой муж изменяет мне постоянно,с мужчинами.Я об этом узнаю,т.к скрывать он особо не умеет,у нас скандалы из-за этого,я уйти хочу,но он не даёт уйти, плачет,умоляет простить его, обещает что в последний раз,но всё через время повторяется снова. Я не урод и в сексе не бревно,что ему надо не понятно,думаю вся проблема в том,что у меня члена нет-так бы была идеальная,говорит любит меня и хочет жить со мной,но от тяги к мужчинам избавиться не может (а я думаю и не хочет особо) Мне это очень больно всё,сил уже нет терпеть эти постоянные измены
Вопрос от: ; Возраст: 37
консультация психолога
Здравствуйте, Mish!
цитата:
я уйти хочу
когда вы голодны и хотите есть, что вы делаете?
Удачи.

психолог онлайн
Доброго дня, Mish.
У цій ситуації, перш за все, рекомендую Вам орієнтуватися на власні почуття, бажання і потреби. Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Як думаєте, що Вас тримає у цих стосунках? Що станеться найгірше, якщо ці стосунки припиняться? Чи Ви готові продовжувати стосунки, знючи, що чоловік не зміниться? Як довго Ви готові "чекати"?
цитата:
говорит любит меня и хочет жить со мной,но от тяги к мужчинам избавиться не может (а я думаю и не хочет особо)
Ви розглядали варіант спільно звернутися до сімейного психолога і сексолога? Знаєте, існує поняття орієнтації, а в науці побутує думка, що вона є біологічно детермінованою (у світі вже давно визнали, що це не патологія). Якщо Ваш чоловік і справді має гомосексуальну орієнтацію, то він буде зраджувати з чоловіками, адже його сексуальні потреби ніяким чином не задовольняються із будь-якими жінками. Сексуальну орієнтацію неможливо змінити. Водночас, можливо він і бісексуал, однак тут вже постає дилема - чи Ви приймете це, чи для Вас це занадто. Потрібно розглянути безліч факторів: дефіцити у Ваших стосунках, орієнтація, попередні травматизації тощо, а це компетенція сексолога і сімейного психолога.
Зараз Ваше завдання визначити для себе - чи Ви готові працювати над цими стосунками разом із чоловіком, чи є заради чого їх зберігати. Якщо ні - то розлучення, а якщо так - то тоді обговорення із чоловіком щодо спільного звернення до спеціалістів (чоловік не хоче співпрацювати - ок, тоді вирішіть для себе, чи Ви готові терпіти ці стосунки і надалі, чи вирішите, що стосунки не мають майбутнього через відсутність взаємовіддачі).
Дополнение от автора
Муж хочет со мной остаться и сам мне предложил обратиться к специалистам,ранее это предлагала я и он соглашался,но вместо психолога нашел себе мужика.Сейчас предлагает сам,чтоб избавиться от этой тяги,я хочу семью сохранить,но просто уже нет доверия к нему,даёшь уже миллион раз человеку шанс исправиться,и он вроде понимает всё и обещает исправиться,но в итоге опять то же самое.По ориентации он говорит,что он бисексуал,я этого принять не могу и он прекрасно это знает
психолог онлайн
На скільки я зрозуміла, чоловік зараз готовий піти до сімейного психолога і сексолога разом із Вами. Таким чином, вибір залишається за Вами - чи Ви підете із ним, чи ні. Орієнтація - поняття дуже складне і для цього необхідно пройти безліч тестів, зібрати анамнез, а це може зобити лише спеціаліст.
Скажіть, будь ласка, що Ви хочете отримати тут від психологів?
Дополнение от автора
Оксана, спасибо Вам::smile::
психолог онлайн
цитата:
Просто нужно было сказать это всё. Плохо от всего этого.Тяжело это всё понять,принять
Дуже радію, що змогла Вам хоча б трохи допомогти. ::smile::