Мысли что я ужасная
Ничего не приносит радость. Опять желание умереть. Мысли о том насколько я тупая тварь. Вообще всё валиться из рук. Хочу быть кем хочу – родители запрещают. Они не принимают меня такой как я есть.
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Добрый день!
В каких отношениях Вы с родителями? Они знают о Вашем состоянии? Так как Вы не совершенолетняя, то ответственность за Вас несут Ваши родители
Дополнение от автора
Мать считает что мне не нужна помощь (она так не считала даже при попытке суицида год назад) В общем больше всего решения за меня принимает мать
психолог онлайн
Возможно, что Вам нужно поговорить с мамой или с кем-то из близких о том, что Вам нужна профессиональная помощь врача или психолога. Вы можете попробовать обратиться к своему психологу в школе.
Дополнение от автора
Я говорила с мамой и с бабушкой, но у неё нет денег (хоть она хотела мне помочь). Школьный психолог думает что я шизик, а хота и правда не стоило говорить что когда я смогу на человека я думаю как наматаю его кишки на люстру (это ещё не самое худшее) Мать может мне угрожать что отберёт имущество и нехорошим словом назвать (частенько)
психолог онлайн
Доброго дня, Sasha.
Дуже співчуваю Вам і погоджуюся з колегою, що Вам необхідна співпраця із психологом, а так, як Ви неповнолітня, то має бути доросла людина, яка відповідає за Вас. А які у Вас стосунки із татом, чи він би міг Вас підтримати у зверненні до спеціаліста?
цитата:
Школьный психолог думает что я шизик, а хота и правда не стоило говорить что когда я смогу на человека я думаю как наматаю его кишки на люстру (это ещё не самое худшее)
Вона Вам прямо сказала, що Ви "шизік"? Я сумніваюся, припускаю, що це Ваша власна інтерпретація. Крім цього, гнів - це природня емоція, яка призначена еволюційно для того, щоб Ви могли відстоювати свої межі та задовільняти власні потреби. Припускаю, що всередині Вас дуже багато накопленого гніву та образи, які Ви не можете вивільнити конструктивно, тому психіка знайшла обхідний шлях - фантазії з агресивним змістом, вербальна агресія та аутоагресія (суїцидальні думки). Чи Ви зараз продовжуєте співпрацю із шкільним психологом?
цитата:
Опять желание умереть. Мысли о том насколько я тупая тварь. Вообще всё валиться из рук.
При такій аутоагресії не дивно, що у Вас валиться все із рук.
цитата:
Хочу быть кем хочу – родители запрещают.
А ким Ви хочете бути і як Ваші батьки аргументували свою відмову? Яка роль батьків у Вашому самовизначенні?
цитата:
Мать считает что мне не нужна помощь (она так не считала даже при попытке суицида год назад)
Дуже сумно це читати. Проте, на скільки мені відомо, у цій ситуації, лікарі мали б зобов'язати Вашу матір відвести Вас до психіатра і психолога, бо вона Ваш опікун.
Дополнение от автора
Батько буквально пропив 13 років мого життя, тому в нас не найкращі стосунки (хоча ми всі в трьох під одним дахом живемо). Зі шкільним психологом не співпрацюю. Я руки перестала різати тільки тому що не хочу до неї. Мені не дозволяють навіть обрізати волосся, а коли я попросила про пірсинг (ніс проколоти) який хотіла ще з класу 3го, довелося слухати що з пірсингом я ніким ні стану.
психолог онлайн
цитата:
Я руки перестала різати тільки тому що не хочу до неї.
Скажіть, будь ласка, що Вас стримує від походу до психолога? Що Вас лякає?
Дополнение от автора
Якщо я піду до шкільного психолога, про це дізнається мати, а грошей та (причин чому я не вдома) в мене немає
психолог онлайн
цитата:
про це дізнається мати
Якщо про це дізнається мама, то можливо, нарешті, вона зрозуміє тяжкість Вашого стану + її поставлять у зобов'язання зводити Вас до спеціаліста. Якщо говорити про гроші, то шкільний психолог працює безкоштовно.
Дополнение от автора
Рік назад, мама мене сильно вичитувала бо вона "тратить свій час на те що я вирішила "привернути увагу" Після того бажання "тратити її" час зникло
психолог онлайн
цитата:
Після того бажання "тратити її" час зникло
Ви цінна і Ваше психологічне здоров'я також, тому Ви маєте, перш за все, потурбуватися про себе. Ваш варіант - звернутися до шкільного психолога, або у соц. службу при Вашому місті. Вибір за Вами.
Дополнение от автора
Дякую за поміч, але завжди є третій найлегший варіант. Допобачення )
психолог онлайн
цитата:
Дякую за поміч, але завжди є третій найлегший варіант.
Життя Вам дано лише одне - цінуйте його. Смерть не вихід. Я впевнена, що Ви будете щасливою, головне - попілклуйтеся про себе. Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!