Чоловік і колишня
Чи нормально , що мій чоловік наразі підтримує морально свою колишню жінку( з якою мають спільну дитину) раніше такого не було, але коли дізнався що у неї рак останньої стадії, то почав їй дзвонити і переписуватись, я не проти ! Але чи нормально коли він їй каже ,що вона красива і так далі??
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Похоже, вопрос не в том, нормально или нет, то что ваш муж поддерживает бывшую жену, больную раком, а в том, как это переживаете вы?
Что для вас означает такая поддержка?
И какие чувства вызывает эта ситуация?
психолог онлайн
Мария Александровна Костюкевич
Доброго дня, Happy.
цитата:
Але чи нормально коли він їй каже ,що вона красива і так далі??
А що особисто Ви відчуваєте у цей момент? Які у Вас думки виникають? Чого найбільше боїтеся? Ви підтримували контакт із нею і з її дитиною та які у Вас з нею стосунки?
Хочете Ви цього чи ні, у Вашого чоловіка є спільна історія та дитина із його колишньою дружиною, а рак - це страшний діагноз. Проте подумайте, чоловік обрав життя з Вами, а не з нею. Зараз ця жінка перебуває у дуже скрутному становищі і його реакція є зрозумілою. Якщо говорити про рак, то зазвичай люди проходять хіміотерапію і це впливає на їхній зовнішній вигляд (особливо найболючіше це відчувають жінки). Можливо, таким чином, чоловік намагається підтримати колишню дружину, проте запитайте себе, чому Вас це так хвилює. Ви не довіряєте своєму чоловікові?
психолог онлайн
цитата:
Але чи нормально коли він їй каже ,що вона красива і так далі?
Добрый день. О чем для Вас звучат эти слова?
психолог онлайн
цитата:
А як, з Вашої т.з. виглядає підтримка? Що Ви відчуваєте?
психолог онлайн
Виктория Васильевна Коханская
Поставте себе на місце цієї жінки і уявіть, що під час Вашого поступового вмирання Ваш колишній чоловік поряд із Вами і всіляко Вас підтримує. А його теперішня дружина біситься через свої надумані ревнощі...
Як Вам така картина?
психолог онлайн
Мария Александровна Костюкевич
Добрый день!
Давайте разделим:
1. Поддерживать человека, который оказался в трудной жизненной ситуации - это нормально. Это говорит о том, что ваш муж человек, который обладает эмпатией. Думаю, это неплохое качество и для ваших отношений.
2. Однозначно, ваш муж тоже ипытывает какие-то чувства в связи с данной ситуацией. Например, чувство страха за будущее свое и своего ребенка (я так понимаю он проживает с болеющей мамой, бывшей женой вашего мужа). Ее состояние, развитие событий в связи с ее состоянием точно влечет изменения.
3. Почему? он как поддержку выбирает говорить приятные слова о внешности своей бывшей жене, мы не догадаемся. Предлагаю вам это прояснить. Спросите у него... и тогда все станет на свои места. Возможно у вас появятся другие вопросы к психологам.
Ситуация непростая для вас, уверенна в этом. Сил вам!
психолог онлайн
Здравствуйте, Happy
цитата:
Похоже что вопрос не в том нормально ли это. Что может быть ненормального в том, чтобы сказать женщине о том что она красива? Другое дело - какие чувства это вызывает у вас? Вы ревнуете вашего мужа к бывшей жене?
психолог онлайн
Добрий вечір! Що Вас дивує і лякає у поведінці чоловіка?