комплекс))
В мене є надумана або раальна проблема, але вона є.І суть її полягає у низькому рості 169 але схоже мій ріст нікому крім мене не заважає.Дівчатам мягко кажучи подобаюсь,скоро буду свій фанклуб влаштовувати ;)),фізично розвинутий кроче абсолютно нормальний хлопець.Як би тільки не навязчива думка про якусь ущербністьі причина її є низький ріс.Хоч здається і суспілство нічого немає проти,бо нагадую я дууже подобаюсь дівчатам,але навязчива думка сильніша.
Тому я вирішив проконсультуватися у вас шановні психологи.Як мені самому(ну бажано самому) тих думак похбутись,від них ж толку ніякого,тай і обєктивності ніякої,тому з чого почати і чим закінчити?
дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Здравствуйте, Олег.
Объективности в ваших переживаниях, возможно, нет. Есть субъективность, и она более важна.
Вы пишите о девушках, о том что все в ними хорошо. И я могу предположить, что переживания с девушками как раз и связаны. Человек, вы судя по письму позитивный, приятный в общении. И конечно же, как любой парень, переживаете о том, чтобы всё складывалось в отношениях хорошо. Возможно, вы несложившиеся отношения списываете на свой рост, но увы, иногда отношения просто не складываются, и поверьте, дело не в росте.
консультация психолога
Здравствуйте, Олег! Все в Вашем вопросе замкнуто на девушках и в то же время, Вы пишите, что все в порядке. Подумайте, где и когда Вам в первый раз пришлось столкуться с "проблемой" роста? Почему это относитися только к отношению с девушками? Удачи.
Дополнение от автора
Евгений,проблема зацьклюється на дівчатах тільки тому шо я часто я зустрічаюсь з дівчатами чуть вищими за себе,їм це не мішає а для мене проблема.Тому і хочу я тут проблемку зняти,тільки не знаю як.

психолог онлайн
Олег, чиїми очима ви дивитеся на себе, коли йдете з дівчиною, вищою за вас? Чия це норма?
З ким ви порівнюєте себе, хто для вас є еталоном справжнього чоловіка?
І як вам вдається вибирати дівчат, вищих за себе? Подобається саме такий тип?
А «часто зустрічаюсь»- це стиль життя такий чи не виходить налагодити тривалі стосунки?
Здається, справа не в зрості, а у вашій загальній самооцінці, ставленні до себе – ви наче перевіряєте дівчатами чи вартуєте чогось. Мабуть треба не стільки позбуватися думок про зріст, скільки шукати в чому ви себе не любите і чому не вдається приймати себе таким, який є. Якщо буде загальне самоприйняття і самоповага високі, то питання зросту відпаде само собою.