Агресія
Доброго вечора. Я не можу впоратися з агресією. Я можу накричати на близьких не обдумавши можу крикнути на них і дуже сильно образити. Я вдалася у маму. Ми можемо посваритися з нею на рівному місці. У мене є молодший брат ми зним сваримся кожний божий день за дрібниці. У нас з мамою одинаковий характер ми: вспильчеві, егоїстичні,постійно нам щось не подобається, все має бути по нашому. І того ми постіно сваримся я і мама. Я можу наговорити кучу гадостей. Но це все я кажу і сама про себе. Я стараюся бути спокійною не підвищувати голос але мені це дуже рідко вдається. Тому більшість я з мамою свариси. Я не можу. Що мені робити я хочу змінитися подолати. Бути кращою не кричати, не ображати. Я не знаю що мені робити. Ми можемо накричати і я можу сказати те що мені не подобається коли хтось був на ночовці і мене запросили але вона сказала ні мене це розізлиобо інших пускають а мені і я можу висунути притензії. І це дуже огано що у нас одинаковий характер. Якщо мені щось не подобається то по мені це видно. Я хочу змінитися. Але як це зробити. Я не розумію. Коли ми не сваримся все дужу добре. І одного разу мама найшла статю про такий собі і вона каже що це я. Я не знаю що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 12

психолог онлайн
Доброй ночи. Скажите, что именно Вы хотели бы изменить в себе?
психолог онлайн
Доброе утро! Агрессия - это поведение, чувствуете Вы злость или гнев перед тем, как проявлять агрессию. Что думаете перед тем как появляется злость. Злость и гнев сильные эмоции, которые помогают мобилизировать тело , сигнализировать оппоненту, что наши потребности нарушены, и мы будем защищаться - поэтому тело и лицо напряжено, выглядет угрожающе. Есть понятие импульсивная агрессия - неконтролируемая. И инструментальная - агрессия , которая выражаетеся конструктивно, не причиняет никому боли и зла. Что Вы знаете про ассертивное поведение? Есть люди от природы вспыльчивые. Иногда это способ поведения, который был ранее адаптативным, но сейчас Вы видите негативные последствия от этой стратегии. Когда мы злимся - тело напрягается. Попробуйте замечать , когда злость поднимается на 1-2 из 10 и не раскачивать ее далее , а делать расслабляющие техники - дыхание - вдох на 4- выдох на 4 - пауза длинная, и так 5-10 раз. Можно сделать любую физическую нагрузку. А потом в спокойном состоянии принимать решения как действовать. Чтобы разобраться глубже - индивидуальная терапия! Всего доброго!