Не розумію що зі мною коїться, допоможіть розібратися..
Добрий вечір. Мене звуть Світлана, мені майже 26 років. Я мама двох малих дітей. Я заміжня. Працюю. Та я не навиджу своє життя. В сім'ї проблеми. Мене нічого не цікавить. В дома не можу знаходитися, я не люблю проводити час з дітьми, вони мене сильно дратують. З чоловіком проблеми, я не хочу з ним бути, і без нього важко. Почалися атаки паніки, безсоння. Руки трясуться, мало їм. Або навпаки багато їм. Не знаю що з цим робити.. допоможіть будь ласка. Бо я так більше не витримую. Взагалі не маю спокою, ні вдень ні вночі.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Светлана, здравствуйте!
Вам необходимо начать с полного медицинского обследования: терапевт, гинеколог, эндокринолог. А также получить консультацию врача-психиатра. Возможно сейчас Вам нужна медикаментозная поддержка. Позаботьтесь о себе.
Дополнение от автора
Дякую вам.
психолог онлайн
Добрий день. Чого ви боїтеся? Коли почалися панічні атаки?
Складається враження, що ви дуже стомлені.
Дополнение от автора
Дуже сильно.. я мало сплю.. постійно на роботі.. Це все почалося,відколи є сім'я.
психолог онлайн
цитата:
Так, дуже сильно....
Розумієте, навіть від того, якщо елементарно працювати на роботі без можливості нормально відновлюватися- недостатньо спати, то так себе можно швиденько погрузити у невротичний стан, або ж зупинитися у депресії.
А у вас, як я чую, ще негаразди з чоловіком. Відповідно відсутність якісної підтримки додатково впливає на ваше самопочуття.
Вам треба дати собі відпочити. Терміново. Ваше тіло вам про це кричить, якнамене.
Знайдіть спосіб потурбуватися про себе. Це важливо.
Трішки спаде втома - йдіть на індивідуальну психотерапію, там ви зможете більш якісно познайомитися з собою та своїми потребами, знайти способи їх задовольнити.
Дополнение от автора
Індивідуальна психотерапія, це додаткові розтрати фінансові.. у мене такої можливості немає нажаль, на превеликий жаль..
психолог онлайн
Маю надію, що для вас не фінансово затратно знайти собі місце і час елементарно виспатися.
Сон та можливість усамітнення - це гарний ресурс.
Дополнение от автора
Це так. Потрібно виспатися..