Стосунки
Хлопець взяв паузу не пояснюючи нічого, але стверджує що любить, як діяти? Останнім часом стосунки дуже напружені, думала про зраду, але стверджуєш щоє. Разом 4 роки
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте, Даша.
цитата:
А как хотите действовать Вы?
Дополнение от автора
Я хочу бути з ним
психолог онлайн
Есть ли у Вас возможность поговорить с парнем, прояснить причины его ухода, при этом не обвиняя его?
Дополнение от автора
Ми говорили, він сказав що діло лише в ньому, він не знає чого він хоче. З одного боку хоче бути разом, а з іншого не знає чи потрібні йому ці стосунки
психолог онлайн
Когда люди вместе, дело всегда не в одном, а в двоих партнерах.
Вы говорили, что отношения стали очень напряжёнными.
С чем это связано?
Дополнение от автора
Можливо з тим, що він 3 місяці був за кордоном і ми весь цей час не бачилися, і дуже рідко спілкувалися
психолог онлайн
А когда редко общались, как это происходило?
Дополнение от автора
Він казав шо немає часу, постійно відчувалася злість і небажання спілкуватися. Почастішали сварки.
психолог онлайн
Похоже про этот период и стоит прояснять, что там было такого, отчего у него возникала злость и нежелание общаться?
И как с этим справлялись вы?
Дополнение от автора
Я пробувала поговорити, вияснити причину на що він відповідав все добре, це твої нактути
психолог онлайн
Доброго дня, Даша.
цитата:
Я пробувала поговорити, вияснити причину на що він відповідав все добре, це твої нактути.
Ви вказували йому на суперечність між його словами та поведінкою?
Загалом, зараз хлопець вирішив віддалитися від Вас і взяти час на себе, проте Вас це лякає. По перше, Ви маєте розуміти, що ми не здатні вплинути на почуття, ставлення інших людей без їхнього бажання, а лише на власні. Зараз я б рекомендувала Вам сконцентруватися на собі. Як довго Ви готові чекати, поки хлопець розбиреться в собі?