Стеснение и неуверенность в себе
добрый день, мне скоро 18. у меня проблема с самооценкой и неуверенностью в себе. я настолько сильно стесняюсь своей внешности, что никогда не показываю лицо своему парню и уж тем более всегда прячу свой взгляд. это было всю жизнь, но так как я понимаю, что к хорошему это не приведет, нужно решать эту проблему, но как именно я не знаю. я считаю, что я страшная, под разными ракурсами я выгляжу плохо и боюсь, что увидев меня с неудачного ракурса, мой парень бросит меня. так же я сама по себе очень скромный человек, всегда молчу в компаниях и боюсь быть собой, открываться людям. мне говорят о том, что я красивая, но я не верю этим людям. мне становится противно видеть себя на камере. я не могу смириться с тем, что меня видят люди такой, какой я вижу себя. я хочу стать более открытой и уверенной. как мне перестать себя стесняться и наконец начать смотреть людям в глаза?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый вечер
Что бы смотреть в глаза людям- важно начать смотреть в глаза самой себе.
Принять и полюбить себя- это самое важное!
Проблемы с самооценкой важно не откладывать в нижний ящик, а решать сразу.
Т.к. перспектива такого состояния и самоощущение не очень хорошая.
Вам стоит в корне пересмотреть отношение к себе, осознать свою индивидуальность, ценность, не стесняется себя!
Я рекомендую вам поговорить с родителями, с мамой, попросить отвести вас к психологу в вашем городе или найти специалиста онлайн и хорошо поработать над собой!
Верю в вас и желаю удачи!
психолог онлайн
Добрый день. Ваша история невероятно грустная. Не смотреть на людей, не показывать им себя, верить в свою ужасность.
Расспрашивать вас здесь о том, как так случилось, что вы себя так глобально не принимаете, не вижу смысла. Просто хочется вас поддержать и рекомендовать искать хорошего себе психотерапевта.
психолог онлайн
Доброго дня, net.
Дуже Вам співчуваю. Припускаю, що у Вашому житті були травматизації, які тепер не дозволяють вам прийняти саму себе. Безумовно, ми можемо дати Вам ряд технік, проте зцілюють не техніки, а терапветичні відносини тому, найкраще для Вас, - індивідуальне звернення до психолога-психотерапевта (позитивний досвід взаємодії Ви перенесете на своє найближче оточення).
Мої рекомендації:
- менше слідкуйте за блогерами, відпишіться зі сторінок "бьюті" красунь, більше проводьте час у реальності;
- відкрито просіть свого хлопця про те, що Ви хочете від нього почути. У цьому немає нічого ганебного. Навпаки, це лише дозволить Вашим стосунками розвиватися і зміцнить їх. На жаль, люди не можуть читати наших думок та не завжди розуміютть наших почуттів, поки ми не скажемо їм про це. Тренуйтеся!
- концентруйтеся не лише на своїй зовнішності, але і на своєму духовному розвитку: розвивайте свої інтереси, кожного дня читайте якусь нову інформацію, дивіться пізнавальні канали, спілкуйтеся і пізнавайте нові місця.
Можу запропонувати Вам деякі ефективні техніки:
а) уявіть себе у віці 5-6 років. А тепер спробуйте пофантазувати, що Ви говорите цій дівчинці всі ті негативні фрази про її зовнішність, які Ви зараз говорите сама собі. Які у Вас почуття? А Ви і досі продовжуєте кожного дня булерити цю маленьку дівчинку в собі, а вона на це не заслуговує. Тому візьміть своє дитяче фото і говоріть кожного дня цій маленькій дівчинці, якою прекрасною і вродливою вона є;
б) станьте перед дзеркалом, у якому Вас видно у повний ріст. Погляньте на себе уважно. Знайдіть ті риси або частини Вашого тіла, які Вам подобаються найбільше у собі. Не концентруйтеся на недоліках, лише на перевагах. Запишіть на папері те, що Вам подобається у своїй зовнішності. Після того, як проведете цю процедуру, скажіть вголос своєму тілу "дякую" за те, що воно може подобатися. Пам'ятайте, що в будь-якому тілі є частина, яка подобається. Не вірите? Можете додатково запитати свого хлопця, яка Ваша частина тіла найбільше подобається йому.
в) напишіть 10 подяк своєму тілу (наприклад, тіло дозволяє мені рухатися, відчувати, або ж я сьогодні отримала задоволення від того, що потягалася у ліжку).
Не забувайте хвалити себе не лише за зовнішність, але і за свої риси характеру, дії, знання, вміння і навички. Та навіть просто за те, що Ви вже існуєте!
Це той максимум, що можливо надати Вам в режимі переписки.
Бажаю Вам знайти хорошого спеціаліста і пропрацювати себе. Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!