Как найти себя и начать что-то делать?
Проблемы с учебой. Поступила в университет, но специальность абсолютно не подошла(единственный выбор из-за бюджета), а перевестись на другую финансово не могу. Не могу учится, мотивации нет, продуктивности 0, что очень разочаровывает. Не вижу никакого будущего, не знаю чем хочу заниматься, боюсь, что вырасту никем и конечно же, здесь большое влияние с боку близких. Все время хочется плакать и все чаще посещают суицидальные мысли. Как начать делать хоть что-то и найти себя?
Вопрос от: ; Возраст: 18
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго часу доби! Співчуваю Вам! Скажіть, яка у Вас зараз спеціальність і як Ви її обирали? Чим цікавились, захоплювались раніше? Про яку професію мріяли в дитинстві?
Дополнение от автора
Дякую за зворотний зв'язок, Тетяно.
Поступила на юридичний, це був крайній варіант, через велику кількість бюджетних місць. А першим приорітетом були англійський переклад, та по балам зно не пройшла. Натиснули поступити хоч кудись, і я піддалась і тим самим втратила бюджетне місце. Цікавилась більше природними науками, біологією, ще малюванням. Хотіла займатися дизайном. Шкодую, що не обрала більше предметів для зно, бо була невпевнена у свої силах. Також навчалась в училищі на кухаря, але не закінчила, бо "втекла" в університет. Тепер мені дуже важко і я б навіть хотіла йти працювати на роботу і заробити собі на курси/заочне навчання, але мама абсолютно проти. Каже вчитися поки є така можливість, і каже що всюди важко. Я це прекрасно розумію, я люблю вчитись і не проти, щоб було важко, це приємно, але ось це є абсолютно не цікавим для мене, це морально і фізично важко. Також, на жаль, факт, що одногрупники - кращі за мене, не дає мотивації, щоб покращуватись. Зовсім загублена, постійно плачу, не можу заставити себе щось робити. Постійно прокрастиную, боюсь братись за щось нове.
Дополнение от автора
Також мені цікава психологія, соціологія. Тобто я не заглиблювалась у ці теми. Але почитати по цьому цікаво. Зараз вже не малюю, але думала також стати тату-мастером. Але в мене немає жодної підтримки, ні порад. Фінансова проблема все зводить нанівець.
Дополнение от автора
І також знаю базово англійську і тому хотіла поступити на факультет іноземних мов, щоб покращити і можливо в майбутньому працювати репетитором.
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Шкода, що не маєте підтримки... Проте, у Вас досить широке і перспективне коло інтересів! Відчуваю, що Ви заплуталися і Вам важко, хочу Вас підтримати! У Вас класна спеціальність, можливо, відчуваєте труднощі і розчарування так як потрапили у зовсім нову ситуацію, нове коло оточення де ще не знайшли нових друзів? Подумайте, про те, що Ви могли б зараз зробити для того, щоб покращити свій стан. Наприклад, чи можете поєднувати цю спеціальність з курсами які вас захоплюють, малюванням, дизайном англійською і т.д. Ви на початку професійного життя, це нормально і цілком реально поєднувати різні спеціальності, шукати себе. Думаю зараз першочергово треба відновити свій внутрішній ресурс і повірити в себе, і тоді, думаю у Вас все вийде!!!!
Дополнение от автора
Дуже вдячна за підтримку. Суть в тому, що я не бачу себе юристом і хотіла би покинути це, боюсь втрачати ці роки на те, що не лежить до душі. Дуже некомфортно і не хочу миритися з цим. Але через вплив близьких, що я мушу це робити і маю здобути цю вишу освіту навіює дуже негативні думки і почуття. Не можу себе пересилити. Я дуже сумніваюся, що зможу закінчити вуз, а перевестися також не можу, є страх що без вищої освіти я буду ніким і майбутнього в мене немає. Відчуваю себе в тупику. Дякую ще раз
психолог онлайн
Що Вам саме складне в цій ситуації, те що Ви навчаєтесь не по своїй волі, начебто примусово?
психолог онлайн
Чи на жаль чи на щастя, але відсутність/наявність вищої освіти не визначає нашу успішність! Є маса прикладів успішних, реалізованих людей без вищої освіти і навпаки)). Дуже важливо займатися тим, що нам подобається, тоді самореалізація відбувається найефективніше. Проте, Вам зараз важливо не поспішати, спробуйте поговорити з близькими, розкажіть своє бачення ситуації, запропонуйте варіант для початку поєднання здобуття освіти у ВНЗ і курси "для душі", можливо так вони Вас підтримають, а Ви в свою чергу теж зможете лише покращити Ваші перспективи. А з часом, ситуація більш проясниться і Ви зможете зробити остаточний вибір більш впевнено і рішуче!
Дополнение от автора
Доброго вечора, Тетяно Анатоліївна. Складно в цій ситуації, що мене не цікавить ця сфера і я би хотіла це покинути, бо не можу цього навчатись і мотивації абсолютно немає(особливо через дистанційне навчання), але через вплив близьких я не можу цього зробити, відсутності підтримки, це дуже пригнічує.
психолог онлайн
Добрий день, Марія. Читаючи ваші відповіді в мене складається враження про вас, як про обізнану дівчину, з широким колом інтересів та добрим рівнем самосвідомості.
Але без підтримки та бажаного фінансового положення, що відкривало б вам більше можливостей для самореалізації.
Мені здається, що наразі - ваше внутрішнє наповнення - це головна ваша цінність. Так, я чую про те, що ви не хочете бути юристом, але б я робила акцент не на націй тимчасовій фрустрації, а на вашому потенціалі. Я вам Бажаю пройти цей етап із інтересом, у вас все вийде, але трішки не сьогодні.
Дополнение от автора
Дякую, ще раз, Тетяно Вікторівна. Це обнадіює. Буду шукати сили для саморозвитку і самореалізації.
психолог онлайн
Дуже рада це читати!!! Вірю у Вас!!!
Дополнение от автора
Дякую за відповідь, Віталіє Юріївна. Так, "сьогодні" не найкращі часи для мене. Буду шукати оцей потенціал і побільше розмовляти з мамою
консультация психолога
А есть вариант на следующий год еще раз поступать туда, куда хотите на бюджет?
Дополнение от автора
Валенино Михайлівно, на жаль, немає. Тому що закон передбачає повернення коштів за попереднє навчання, чого я також не можу дозволити.
консультация психолога
Тогда есть смысл поговорить с родителями и пропустить год.
Ни к чему хорошему учеба, которая вам в тягость, ни приведет. В лучшем случае, вы получите профессию, которая вам не по душе, в худшем, вы просто получите корочку, а знаний, которые вам не интересны, 0. Как тогда работать и зарабатывать на жизнь?
Лучше сейчас оставить учебу, подучить нужные предметы, поработать этот год, а на следующий год поступать
Дополнение от автора
Постараюсь розглянути цей варіант. Дякую
психолог онлайн
Доброй ночи! Правда,если невозможны другие варианты,приходит в голову ещё один. Вы можете попробовать и такой вариант. После бакалавриата есть возможность поступать в магистратуру и это может быть другая специальность. Можете рассмотреть такой вариант. А пока пробовать себя в зоне интересов. Что позволит определиться. Также,отмечу,что мой брат после первого курса бросил обучение и поступил в другой ВУЗ. Все на бюджете и денег не возвращал. Возможно,сейчас не так,тут соберите информацию. По своему опыту могу сказать,что не работаю по первой специальности, переобучилась. Но не жалею, в некоторых ситуациях первое образование помогает. Как минимум, знакомства, ориентация в области и опора при выборе решений,связанных с соответствующей сферой Несколько практических вариантов Вам здесь набросали. Выберите то,что ближе Вам. И желаю успеха. Хочется Вас поддержать,так как самоопределение в профессии процесс важный и не всегда простой.
психолог онлайн
Если не знаете, куда хотите приплыть, никакой ветер для Вас не будет попутным ...
психолог онлайн
Вы говорите об отсутствии поддержки. Но разве поддержка не предполагает то, что Вы чётко знаете чего хотите, стремитесь к Вашей цели всеми силами и тогда другие могут поддержать Вас в этом, хотя бы морально, или не поддержать, но это не помешает Вам добиваться желаемого.
Но, поскольку, Вы ещё не можете определиться чего именно Вы хотите, следовательно и поддержать Вас, особо, не в чем.
На сегодняшний день у Вас есть то, что есть - это Ваша учёба и мама поддерживает Вас в том, чтобы Вы сосредоточились на ней. А кроме этого есть множество сомнений и фантазий, как всё могло бы быть, но ничего конкретного, в чем Вы абсолютно уверены и в чем другие могли бы Вас поддержать.