Ревную до колишніх стосунків хлопця
Зустрічаюсь з хлопцем близько місяця, і наче все чудово, якби він одного разу не зізнався мені що до мене в нього були стосунки в яких він не бачив майбутнього,і які він розірвав заради нас, але ще якісь чи то спогади чи то почуття живуть до тієї дівчини, хоча до мене є теж почуття і вони сильніші, і зі мною він бачить майбутнє.Зараз це мене страшенно мучить і бентежить. Не розумію як можна мати почуття до двох людей одночасно. Можливо я чогось не розумію.....
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, Lily.
цитата:
Зараз це мене страшенно мучить і бентежить. Не розумію як можна мати почуття до двох людей одночасно.
Ви казали про своє хвилювання хлопцю?
цитата:
якби він одного разу не зізнався мені що до мене в нього були стосунки в яких він не бачив майбутнього,і які він розірвав заради нас, але ще якісь чи то спогади чи то почуття живуть до тієї дівчини, хоча до мене є теж почуття і вони сильніші, і зі мною він бачить майбутнє.
А як розмова дійшла до цього обговорення?
Скажіть, будь ласка, які почуття і думки у Вас виникають у зв'язку із цією ситуацією? У Вас був досвід зради або Ви спостерігали такий?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы говорите, что в отношениях месяц. Сколько времени прошло с момента разрыва его отношений? Какие были у Вас отношения до него?
Дополнение от автора
В мене виникає страх. Страх, що не забуде її, що не полюбить мене сильніше. Досвіду зради не було, і спостереження дуже далекі. Як дійшла розмова до цього, то я говорила про свої почуття в усіх фарбах, і по моїму на емоціях, почуття до нього, і тоді він сказав, що поки що такого як я не відчуває і пояснив причини
Дополнение от автора
З моменту розриву виходить теж місяць. Оскільки він познайомився зі мною і розірвав ті стосунки
психолог онлайн
цитата:
З моменту розриву виходить теж місяць. Оскільки він познайомився зі мною і розірвав ті стосунки.
Можливо Вас хвилює сам факт, що хлопець мав стосунки на момент того, коли познайомився з Вами і покинув дівчину (адже тоді нема гранатій, що він не зробить те саме із Вами)?
Якої допомоги Ви б хотіли від психологів?
психолог онлайн
Добрий ранок! Мало часу минуло з тих пір, як хлопець розірвав стосунок. Тому нього багато не пережитого болю. Звідки у Вас "страх, що не забуде її, що не полюбить мене сильніше"? Які стосунки між Вашими батьками?