Відносини діти/батьки.
Добрий день. Буду вдячна за поради та рекомендації. Моїй донечці 6 років, цього року пішла у 1 клас. Останнім часом у нас явно змінились відносини, дитина може мені то язичок показати, то покривлятись коли їй щось не подобається, то рукою кулак показати. І мені сумно і дивно чому так, адже я завжди вважала, що якщо нічого поганого не робити по відношенні до дитини, то все буде добре. Я за ці 6 років ніразу не дозволила собі як більшість батьків, ні слова поганого сказати, ні по дупці дати, що для мене взагалі не допустимо. Я старалась з будь-яких питань звертатись за порадами до психологів, сама читала безліч літератури по дитячій психології, дивилась різні вебінари та ін. Єдине, що я могла це на підвищеному тоні,але без образливих слів звернутись до дитини, бо різні ситуації бувають. Всю себе присвячую дитині, стараюсь забезпечити дитину всім необхідним і всім, що б їй хотілось. Та чомусь зараз так... ( чи може це бути образа, за те що народився братик, а вона це важко переживала(що я її не люблю тепер, а братика і т. Д Йому вже рік), чи на це так впливає адаптація до школи, чи можливо так відбувається сепарація... Я незнаю... Як себе поводити... Суворою я не можу бути з дитиною, а закрити на це очі... То ж дитина тоді зрозуміє, що так можна і буде ще гірше...
Дякую, за рекомендації.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Оксана Сенченко
Добрый день,Katerina! Причины могут быть все, которые Вы перечислили. Если братику год и раньше Вы не замечали, то скорее всего это адаптация к школе. И в этом нет ничего плохого. Один из способов развития и обучения детей (как и взрослых) является подражание. ВОзможно в школе дочка видит такое поведение и пытается его воспроизвести - что бы понять реакцию мамы. Пробует новые формы поведения и не вкладывает в это тот смысл, которые вклыдываете Вы.
Попробуйте разговаривать с дочкой, говорить о своих чувствах, когда она так ведет себя (приятно Вам или нет, что Вы чувствуете), задавайте вопросы - зачем ты так делаешь, что хочешь этим сказать, где ты научилась, кто так делает и т.д.
психолог онлайн
Добрый день.
Чувствуется, ваше переживание по этому поводу, вы очень внимательная и осознаная мама, вашим детям с вами повезло, и здесь , мне хочется вас подддержать.
Вы пишите: " Останнім часом у нас явно змінились відносини, дитина може мені то язичок показати, то покривлятись коли їй щось не подобається, то рукою кулак показати" - а как у вас в семье принято выражать негативные эмоции? Девочка выбрала, вот такую форму выражения несогласия, здесь , важно, говорить о своих чувствах, что вам грусно и нериятно от этого.
"Всю себе присвячую дитині, стараюсь забезпечити дитину всім необхідним і всім, що б їй хотілось"- опасная это , штука, полностью отдаваться детям, а как же вы, и как же ваши потребности? Тогда понятно почему вас так задевает поведение дочери.Сместите немного фокус на себя.
"Та чомусь зараз так... ( чи може це бути образа, за те що народився братик, а вона це важко переживала(що я її не люблю тепер, а братика і т. Д Йому вже рік), чи на це так впливає адаптація до школи, чи сепарация"- вы пишите важные вещи, все это может влиять на эмоциональное состояние дочери, это правда.
Как у вас с выражением злости?
Дополнение от автора
Стосовно вираження злості, це лише розмова на підвищеному тоні , без образ .
Дополнение от автора
Я незнаю навіть, як по іншому. Ну повинна,я хоть якось виражати злість, бо не без того в житті . Але навіть тут дитина каже чому ти кричиш на мене. Ну, як мені бути по іншому, я ж в цей момент не ображаю нічого такого не роблю, не говорю неприємного.... (((((
Дополнение от автора
Я розумію, що їй і це неприємно коли я так розмовляю в такому тоні, ну а як можна тоді по іншому проявляти злість... Я просто незнаю .
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Скорей всего вы кричите от бессилия, так как вы пишите , что всю себя посвящаете детям. Быть мамой очень энергозатратно, и вам надо восполнять ресурс , который вы отдаете, детям, а так как вы о себе не заботитесь, вот и получается, что сложно выдерживать детские шалости, капризы, негативные эмоции.
Когда вы начнете прислушиваться к свои потребностям в отдыхе, личном времени и .т.д., тогда возможно вы сможете спокойно говорить о том, что вам не нравиться и что вы хотите от детей. Дети очень хорошо улавливают ваше настроение, и могут провоцировать вас.Ответ отредактирован автором 16-11-2020 11:18:33
Дополнение от автора
Зрозуміло. Дуже дякую вам, за рекомендації.