я думаю у менв рпп
я просто не знаю как выбраться с ямы компульсивных перееданий. Не могу себя контролировать когда переедаю, советы про ип не помогают. Обратится к специалисту возможности нет. Как перестать обжираться, помогите пожалуйста.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Ігор Васильович Огданський
Доброе утро! РПП не простое рсстройство, причин его может быть множество. Напишите мне на почту, укажите "РПП" отправлю литературу для самопомощи! Верю в ВАс, что Вы справитесь!!!!! Удачи и всего доброго!
психолог онлайн
Алина Владимировна Даниленко
Питання не лише в тому, як перестати щось робити. Потрібно знайти, що почати робити інше. Натомість. Тобто, не лише питання як і з чим боротися, а як і що підтримувати. Зверніть увагу на протилежності. Зверніть увагу на те, що ще Вас підтримує і Вам допомагає крім їжі. Це якщо мова йде суто про спосіб емоційної саморегуляції. Психіка в будь якому разі "шукатиме" чим зайнятися. Питання комплексне і, звичайно ж, розвиток навичок емоційної саморегуляції (автотренінг, медитація, релаксація тощо), пошук інформації про проблему, фізична активність тощо - все це може допомогти в описаній ситуації. Разом з тим, оскільки у РПП можуть бути не лише психоемоційні тригери (механізми запуску проблеми), то необхідна додаткова консультація з фахівцями: лікарями (ендокринолог, невролог, психіатр чи психотерапевт) та психологами. Можливість звернутися є. От наприклад, зараз своїм повідомленням Ви це і робите. Оскільки мова йде і про можливі соматичні порушення (гормональні, нейробіологічні), то консультація лікаря необхідна. Окрім того, Ви можете пошукати онлайн групи самодопомоги для людей з ідентичними проблемами.
психолог онлайн
Вітання!
А в які моменти хочеться почати їсти вам?
Прослідкуєте після чого щодня, щотижня і щомісяця і знайдеться причина, а ось як ви цю причину зможете подолати і яким чином, то інша тема. Вірю в вас.