Як повернути хлопця? І чи варто це робити?
Я спілкувалась з хлопцем півтора місяця. Спочатку він був дуже зацікавлений мною, робив усе що б мене порадувати, завжди знаходив час щоб хоча б хвилинку поговорити, дуже чекав зустрічі. Як на мене відносини у нас були як у пари, але оційної пропозиції зустрічатись не було. Все змінилось в той момент, коли я була змушена поїхати на декілька днів. Ми майже не спілкувались, як вияснилось через свою годрість, він не хотів заваджати, а я чекала дзвінка від його. Пізніше коли я повернулась ми не мали змоги побачитись три тижні через хворобу і його особисті проблеми. Я побачила що він якось змінився, перестав дзвонити. Напевно відвик за той період часу. Коли я вирішила поговорити про наші відносини, хто ми один для одного, він сказав що я хороша дівчина, але він незнає що з ним і його до мене не тягне, тому нам краще залишитись друзями щоб я не прив‘язувалась до його. На цьому наше спілкування закінчилось. Підскажіть чи є шанси повернути наше спілкування? І що потрібно для цього зробити?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
цитата:
Коли я вирішила поговорити про наші відносини, хто ми один для одного, він сказав що я хороша дівчина, але він незнає що з ним і його до мене не тягне
Хлопець каже що його до Вас не тягне, що спонукає Вас спонукає шукати з ним спілкування? Нащо Вам такі відносини?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Скажите, а для чего Вы хотите вернуть общение с человеком который:
цитата:
через свою годрість, він не хотів заваджати
гордый (высокомерный)
цитата:
перестав дзвонити. Напевно відвик за той період часу
легко забывает о Вашем существовании
цитата:
він незнає що з ним і його до мене не тягне
не испытывает к Вам романтических чувств.
Что Вы планируете получить в общение с таким человеком?
Дополнение от автора
Чому я хочу повернути наше спілкування? Тому що дуже прив‘язалась до його, постійно думаю. Для мене він став дуже близькою людиною, і я не можу так легко все забути і відпустити.
психолог онлайн
цитата:
Чому я хочу повернути наше спілкування?
Не "чому", а за для чого?
Чи я вірно Вас зрозуміла - Ви згодні терпіти приниження, ігнор, неповагу?
Дополнение от автора
Я звичайного знаю його не настільки досконало як хотілося б. Але думаю, що він не здатний принижувати дівчину чи щось подібне. Особлисто в мою сторону він ніколи не сказав поганого слова. Навпаки старався обережно все пояснити, щоб не образити. Я не можу зрозуміти причину його поведінки чому його більше не тягне, якщо раніше він був дуже зацікавлений?
психолог онлайн
цитата:
Я не можу зрозуміти причину його поведінки чому його більше не тягне
Якщо Ви це зрозумієте - яким чином це допоможе Вам змиритися з тим, що Ви йому байдужі?
Дополнение от автора
Я Вас зрозуміла. Але якщо поставити питання: як його знову зацікавити?
психолог онлайн
Александр Сергеевич Семенюк
цитата:
як його знову зацікавити?
Дуже раджу переглянути фільм "Обещать не значит жениться".
Як я бачу, Ви намагаєтеся втягнути хлопця, якого, до речі, зовсім не знаєте і якого собі вигадали, - до своїх очікувань та фантазій. Можливо я помиляюся, але я відчуваю, що Вам, по суті він потрібен лише за для того, щоб заспокоїти себе - я жадана, потрібна, кохана... Вам потрібен не він, а його визнання Вас як найкращу.
психолог онлайн
Дивиться! Декілька припущень.
1.
цитата:
Як на мене відносини у нас були як у пари, але оційної пропозиції зустрічатись не було.
Чи може таке бути, що це Ваше сприйняття відносин як у пари, а в хлопця такого сприйняття не було. Було інше але не таке як в Вас?
2. "Тому що дуже прив‘язалась до його, постійно думаю" - мабудь він гарна людина, розуміючи, що в ньго інше ставлення до Вас він каже:
цитата:
він сказав що я хороша дівчина, але він незнає що з ним і його до мене не тягне, тому нам краще залишитись друзями щоб я не прив‘язувалась до його.
3. "і я не можу так легко все забути і відпустити" - Ви не маєте бажання відпустити. Гадаю, що сильно прив‘язатися за 1,5 міс. можливо якщо дуже чого додумувати про хлопця (який він) та відносини (як могло би бути з ним). А це не є факт .
психолог онлайн
Дана Трачук
Доки він не розбереться в собі сам - шансів нема.
Це якісь його власні психологічні травми-проблеми. І не Вам їх лікувати.
Дополнение от автора
Збоку напевно видніше, але на мою думку я не видумувала більше ніж він говорив. Як то кажуть жінки люблять вухами. А він дуже багато всього говорив, і про майбутнє, і що має почуття до мене. Тому мене не здається що я себе накручувала.
Дополнение от автора
«Як я бачу, Ви намагаєтеся втягнути хлопця, якого, до речі, зовсім не знаєте і якого собі вигадали, - до своїх очікувань та фантазій. Можливо я помиляюся, але я відчуваю, що Вам, по суті він потрібен лише за для того, щоб заспокоїти себе - я жадана, потрібна, кохана... Вам потрібен не він, а його визнання Вас як найкращу.»
---
Ви помиляєтесь, я дійсно щиро хочу з ним відносин, тому що ті моменти які у нас були незабутні. Він мене дуже зацікавив, напевно я навіть закохалась. Тому я питаю поради як повернути його цікавість чи просто пострібно відпустити і змиритись?
психолог онлайн
цитата:
Тому я питаю поради як повернути його цікавість чи просто пострібно відпустити і змиритись?
Можно відновити любов у парі при умові, що вона була.
А цікавість... зацікавити теж можна - Вам лише треа підлаштуватися під інтереси, бажання, хотєлки цієї людини. Тобто вімовитись від себе і віддати своє життя задля розваги, а цікавість це саме про розвагу, а не про кохання, - партнера. Тому, якщзо Ви готові бути цікавою для цього хлопця - Вам треа бцти постійним квестом для нього відповідаючи його вимогам та бажанням...
Чи треа Вам його відпустити - то Вам вирішувати - це ж Ваше життя. Спройбуйте чесно відповісти послідовно на 2 питання:
1 - з якою метою я хочу відновити ці відносини? Яка моя ціль?
2 - Який для мене сенс у цієї цілі?
Якщо зможете будти чесною з собою - побачите і що Вам треа робити далі ::smile::
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
"Тому я питаю поради як повернути його цікавість чи просто пострібно відпустити і змиритись"?
Вы настойчиво просите, что бы психологи приняли решение за Вас. Психологи помагают прояснить ситуацию, Ваши чувства, эмоции, поссмотреть на ситуацию с разных сторон - чтобы Вы сами могли лучше понять себя в ситуации и принять решение как Вам жить дальше. Они не примут решение (дадут совет - делать так) за вас.
психолог онлайн
цитата:
Навпаки старався обережно все пояснити, щоб не образити. Я не можу зрозуміти причину його поведінки чому його більше не тягне, якщо раніше він був дуже зацікавлений?
Вам не здається, що в цій фразі у вас протиріччя. Ви пишете, що він старався все пояснити, а тепер ви не можете зрозуміти його поведінку. Логічно було б спитати пояснення - що сталося?
Здається ви настворювали Образів, а один одного так і не побачили.
Для чого вам відносини з цим хлопцем? Про які незабутні моменти ви говорите?
психолог онлайн
Дана Трачук
цитата:
Нажаль, Ви не почули. Може для Вас це є характерним, а може просто так вийшло.
Не в цікавості справа. Ви хочете, щоб Вам психологи показали ту кнопку, на яку треба нажати, щоб отримати бажаний результат. Такої кнопки нема. І дуже гарно, що нема, тому що це було б схоже на якесь маніпулювання свідомістю іншого.
Коли є дві людини, то і відносини залежать від двох. І у Вашому випадку, те, що зв'язок перервався (не важливо навіть чому), було для нього психологічно травматичним - може щось нагадало з минулого, може щось там здалося - і він підсвідомо став віддалятися від Вас - це захистна реакція, реакція уникання душевного болю. Тому я і написав: доки він не розбереться в собі сам - шансів нема.
Тепер розумієте?
психолог онлайн
Дана Трачук
Добрый вечер. Сам вопрос- "как вернуть парня" звучит немного односторонне, потому что если другой хочет-он сам приходит, ищет возможности контакта. Возможно, вы со своей стороны сделали все, что могли, что бы быть замеченной, взаимности и открытого интереса у парня это не вызвало, он довольно открыто сказал, что отношений он не хочет. Судя по всему, вам сложно принять отказ, поэтому торгуетесь и ищете способ. Такое случается, иногда люди делают выбор не в нашу сторону и от этого становится непереносимо.
психолог онлайн
З вашого запитання-проблеми можу зробити висновок, що:
1. молодий чоловік не хоче серйозних стосунків,
2. втратив інтерес через поверховість почуттів (це ж не ваша вина)
3. перестаньте аналізувати що зробили так чи не так;
4. поцікавтеся психологією чоловіків, це дуже допомагає (щоб таке не повторилося в майбутньому);
5. працюйте над самооцінкою ( впевнена в собі людина вміє приймати чуже "ні", не живе минулим, а йде далі)
Дополнение от автора
Доброго дня! По приводу моєї історії, підскажіть як зрозуміти таку поведнку хлопця? Вчора ввечері він мені написав, і це були якісь сцени ревнощів до інших хлопців, що я фотки лайкаю. Потім сказав що він дурак, але не пояснив чому.
Я не зрозуміла такої реакції, тому що ж сам захотів перервати спілкування, а тут закатує мені скандал по поводу лайків іншим хлопцям. Хоча особливого поводу ревнувати я не давала.
психолог онлайн
Доброго дня! "По приводу моєї історії, підскажіть як зрозуміти таку поведнку хлопця?" - найкращій спосіб про це дізнатися - запитати у хлопця. І нащо Ви питаєте про це? Ви шикали шанси повернути Ваше спілкування - ось він!
Дополнение от автора
Так я б не сказала, що це шанс повернути наше спілкування. Тому що він тільки зробив скандал, я йому дала зрозуміти, що немає поводу для ревнощів. Але більше спілкування не було. І нічого він не пояснив чому йому так це цікаво. Хоча я запитувала.
психолог онлайн
Шанс-це можливість, яку необхідно реалізувати. Це не готовий результат. Треба якось зрозуміти себе, свої наміри, поведінку, очікування і т.і. І потім зробити якись кроки. Скандал - це теж форма спілкування, але деструктивна. Що зробити щоб спілкування було конструктивним?
Дополнение от автора
А можете підсказати що зробити, щоб було конструктивним?
психолог онлайн
Як що коротко - треба бути собою- коли щось не зрозуміло - питати, коли щось не подобається казати (не звинувачувати, а казати про свої почуття). Усвідомлювати де мої очікування а де факти. Поважати власні кордони та кордони іншого.
В загалі то це краще обговорювати на індивідуальній консультації.