Домашнє насильство
З 5-ти років страждаю від домашнього насилля зі сторони батьків. Наша сім‘я дуже забезпечена, боюсь втратити блага і переживаю за молодших дітей. Насильство є і фізичне і моральне, а тому не можу знайти гарної роботи і відчуваю безвихідь. Дуже часто бувають думки про самогубство, але знову ж переживаю що до такого ж стану доведуть молодших.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня! Ви не маєте терпіти насилля по відношенню до себе у будь яких проявах!Це не нормально.
Хто вчиняє таке з вами? Хто може підтримати?
Якої доромоги очікуєте від психологів?
Дополнение от автора
Найбільше б‘є батько, підтримки я не зможу знайти серед знайомих, бо батьки знайдуть. Від психолога очікую моральну підтримку.
психолог онлайн
Тоді краще за все звернутися індивідуально та пропрацювати це питання, знайти вихід із ситуації та найголовніше власні сили і ресурси!
Дополнение от автора
Я б давно звернулась, але проблема в матеріальних ресурсах. Всі гроші, в тому числі мою зарплату, батьки контролюють. Чи можете порадити безкоштовні матеріали? Дякую
психолог онлайн
Ирина Андреевна Терещенко
Добрий вечір.
цитата:
Ви звернулися за допомогою, як 20 літня дівчина, над якою знущаються батьки (домашнє насилля з 5 років).
Піти з дому в своє життя не можете-боїтесь втратити блага, водночас пишите, що не маєте чим оплачувати психолога, бо вашу зарплату контролюють батьки.
Тоді заради яких благ ви вибираєте бути битою в 20 років? Чи справедлива ціна вашого терпіння?
психолог онлайн
Підтримую колегу! Що тримає вас у цій родині?
Про які блага йде мова?
Що ви втратите?
Дополнение от автора
Дім, машина та оплата за уніврситет. Маю велику любов до авто і часто батько цим маніпулює. Тобто, дозволять поїхати на пари, якщо щось для нього зроблю...
психолог онлайн
Щодо любові до авто я зрозуміла. Я не розумію як ви вбачаєте допомогу психолога в рамках даного форуму?
Сформулюйте, будь-ласка, ваше питання.
Дополнение от автора
Хочу дізнатись чи варто їх залишати і втікати в інше місто чи це я від себе тікаю? Чи можна взагалі якось батькову агресію викорінити, бо навіть якщо я піду, мої менші лишаться? Які можна робити перші кроки самостійно, щоб почати себе цінувати? І чи може бути проблема в мені?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Проблема в тому що ви постійно потерпаєте від фізичного і морального насилля, і ваше світосприйняття і власна цінність настільки викревлені, що ви вбачаєте проблему в собі.
Насилля це не нормально! Ніхто не має його терпіти!
Проте вибір за вами..
Ви не можете змінити батька, тим паче що у вашій родині це триває дуже довго на постійній основі.
Проте самі можете змінитися.
Зрозуміти що заслуговуєте кращого, що ви особистість, що з вами так не можна!
Навчитися себе цінувати і поважати.
Зазвичай це тривалий шлях що проходять з психотерапевтом, який покаже вам шлях і дасть необхідну підтримку.
Як і з ким жити- вибір тільки за вами.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь!)
психолог онлайн
Ирина Андреевна Терещенко
цитата:
Хочу дізнатись чи варто їх залишати і втікати в інше місто чи це я від себе тікаю?
А хто це може знати, окрім вас?
Якщо залишаєтесь, то все зрозуміло-дні більш /менш однакові. Навчання, насилля, страх, біль, думки про самогубство.
Якщо втікаєте-свобода, необхідне житло, гроші, підтримка. Вам є куди йти? Ви можете винайняти житло? Ви зара працюєте?
Тут самостійне життя та відповідальність за себе.
Вибір за вами. Ваша готовність.
Дополнение от автора
Дякую, я подумаю над цим)