Як позбутися болю минулого
Більще ніж 2 місяці тому я розійшлась з хлопцем, він був моїм першим кохання ( йому 28, мені 20, зустрічались рік і два місяці) проблеми в стосунках почалися коли він відкривав власний ресторан , я йому постійно допомагала , підтримувала , мій світ крутився навколо нього. Так як ми постійно були в нього на роботі романтика зникла взагалі, (пізніше я зрозуміла зо це було великою помилкою займатися справою хлопця і тд., єдине зо сені потрібно було робити це підтримувати його) але проблема була не в цьому а в його сім‘ї. Його мама, тато , брат теж допомагали відповідно ми постійно були разом і бачила я їх кожен день, постійно були стреси і нерави через бізнес, я вже немогла витримувати всі сварки які були через бар в його сім‘ї. Тому помалу перестала допомагати в бізнесі і почала займатися своєю справою. Ось тоді почало, його мама ввадала зо я маю а точніше повина допомагати її сину і постійно мені дзвонила з настановами зо я маю зробити для бару, далі гірше ми взагалі перестали спікуватися , а якщо я щось казала то відповідала жостко, при тому що завжди демонстративно дуже добре ставилась до дівчини другого сина, зо мене дуже пригнічувало , адже до мене ставились дуже холодно при тому що я стільки допомогла їм з баром. З часом в мене почала накопичуватись обіда і гнів , я ніяк не могла зрозуміти чим я заслуговую на таке відношення. Його мама могла подзвонити і сказати чому це її стн цде на день народження моєї сестри або ж при мені сказати щоб він пильнував не стосунки а бізнес. Я постіно говорила про це хлопцеві , і просила допомогти мені адже я була дуже пригнічена , накоучувала себе і не знала , що з цим робити. Всі ці ситуації накопичували і чаша просто переповнилась , я не найшла ніякого виходу , як втікти від цієї сімейки Адамсів( я пішла від хлопця) це було дуже різке рішення, але що робити якщо він живе з батьками, в бізнесі йому допомагає мама , постійно йому дзвонить і тд. Загалом проблема в тому , що моментами я досі згадую ці всі ситуації і вони мене дуже пригнучують в мене тримається обіда яка мене з‘їдає. Інколи я можу це все прокручувати годими чим роблю собі дуже погано. Як це все забути? І чому я ше досі про це все думаю?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы пишите, что много ему помогали с его бизнесом и это была Ваша ошибка. Почему Вы не развивали себя, а взрослого мужчину?. Возможно, что Ваш парень не отделился от мамы и она продолжала иметь такое влияние на него
психолог онлайн
Здравствуйте. Вы ушли из отношений от того, что не смогли выдерживать давления со стороны матери парня? Как он отреагировал на то, что вы ушли из отношений?
психолог онлайн
Здравствуйте! Вы расстались с парнем 2 месяца назад по вашей инициативе. Встречались год и 2 месяца. И спрашиваете, как избавится от боли прошлого.
Вы описываете не просто боль прошлого, а боль психическую, которая, похоже охватывает вас всю целиком. Это мучительное состояние. Сочувствую вам. Это не простое состояние. Если вы испытываете это состояние, это всегда сигнал о том, что нарушена какая-то очень важная ваша ценность.
Боль - всегда выступает сигнальной функцией. Это сигнал о том, что есть много чувств и эмоций, которые остались не выраженными. Возможно маме парня, возможно самому парню.
Но это ещё и сигнал о какой-то ценности, которая вам важна, но сейчас она разрушена, повреждена как-то. Похоже, эти отношения для вас были ценные и важные. Знаете, у нас не болит душа так сильно про какие-то события, связанные, например, с потерей какой-нибудь вещи. Мы там в состояние психической боли не попадаем. Это может быть досадно. Это может быть злобно. Это может быть неприятно. Но это не локальная психическая боль, которая охватывает нас.
Я бы посоветовала вам обратиться к психологу или психотерапевту в личную терапию. С запросом выразить и прожить те чувства и эмоции, которые вы, похоже, подавили, но они никуда не делись.
Второй вариант - друзья и подруги. Поделитесь с ними своими переживаниями, разделите с близкими людьми свою боль. Вам сразу станет легче.
С уважением, Елена Мороз
психолог онлайн
цитата:
Загалом проблема в тому , що моментами я досі згадую ці всі ситуації і вони мене дуже пригнучують в мене тримається обіда яка мене з‘їдає. Інколи я можу це все прокручувати годими чим роблю собі дуже погано. Як це все забути? І чому я ше досі про це все думаю?
Мабуть тому, що Ви, Sofiyka, вчасно не відреагували свої образи на хлопця та на його родину. Стримували себе, а ступінь приниження почали розуміти тільки зараз. Кілька сеансів психотерапії з психологом Вам не завадять - щоб відреагувати свої почуття та відпустити цю ситуацію, яка принесла Вам стільки болю.