Проблеми в сімейному житті
Доброго дня, мені потрібна допомога щоб знати як дальше жити з чоловіком, в нас проблеми через те що йому подобається нестандартний секс тобто йому подобається свінгерство, коли ми з ним ще тільки зустрічалися мені було 18 років коли він мені таке запропонував я відмовилась так як не знала взагалі що таке існує, але згодом я зрозуміла що можу його втратити і погодилась на це, вісім років ми цим займалися, у нас народився хлопчик я думала він зміниться але ж ні коли дитині було 4 місяці він знову запропонував продовжити це, і так ми жили, мої почуття до нього пропали іменно через те що він ділить мене з іншими чоловіками, в мене появилась переписка на стороні з хлопцем в якого я нібито закохалась, коли чоловік побачив мою переписку з іншим побив мене, у мене був перелом щалепи, ми розходилися і знову сходились багато разів, було багато ситуацій коли він просто мене принижував і казав що це все через те що в мене була переписка і що я у всьому винна, свою винну я розумію, але тепер коли ми намагаємося все почати заново, він не розуміє і не розділяє моїх інтересів, якщо він сказав ні значить ні, тільки його інтереси, йому подобається щоб я лягала спати оголеною, мені цього не хочеться але я роблю це для нього, він постійно хоче від мене інтимну, і хоча я його не хочу іду і роблю тільки щоб було йому добре, я знаю що так я себе доводжу завжди робити йому добре, він знову хоче продовжити займатися свінгерство на що я відповідаю йому що я цього не хочу, не хочу щоб він ділив мене з іншими, я не знаю як жити далі і як йому пояснити що я не можу так, він шантажує мене тим що подасть на розвід, щоб я інша геть з квартири, я розумію що він просто хоче домогтися свого щоб я і надалі як робила все що він скаже. Після всього що сталося я змінилася, я хочу щоб мене чули, щоб ставились до моїх інтересів з розумінням, я навчилася говорити ні, але боюсь що рано чи пізно він мене зламає, моя дитина постійно бачить що я плачу, допоможіть будь ласка себе зрозуміти і як жити дальше.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Сочувствую, что в свое время Вы сделали выбор и теперь последствия выбора изматывают Вас.
Вы писали что согласились из-за страха потерять его. Продолжали из-за страха потерять... На все соглашаетесь из-за страха. Сейчас, что Вас пугает в варианте (я бы серьезно отнесся к нему как выходу из ситуации) развода? Зачем Вам такие отношения? Для чего?
психолог онлайн
Доброго дня.
Якщо відверто- я читала вашу історію з великим сумом, обуренням і співчуттям до Вас.
Я просто не розумію..що Вас тримає у цих "стосунках".
Що ви отримаєте окрім приниження,фізичного насилля , постійного пригнічення.
Навішо ви самі над собою знущаєтеся?Ламаєте себе?
Навіщо, заради чого?
Ви особистість, жінка, яка гідна поваги до своїх інтересів бажаннь..
Я дуже, дуже раджу вам звернутичя до психолога! Йти в психотерапію!
Переглядати відношення до життя і себе!
Зрозуміти що таке самоповага, власна гідність, цінність самої себе!!
Поки ви самі не змінитеся- все буде так само..
Що окрім страху вас тримає поряд з чоловіком?
"Змінилася"- це не тільки сказати ні, це і взяти нарешті відповідальність за своє життя на себе, а не пливти за течією і очікувати що в один день тиран чоловік стане іншим.
Він не стане іншим..
Тому що його все влаштовує.
А вас?
Дополнение от автора
Можливо через те що не хочеться залишитись одній, без його допомоги, є спільна дитина, не знаю чому. В чоловіка бізнес, я працюю на роботі у нього на фірмі, коли ми жили окремо в один момент він мені просто сказав не виходити на роботу ти звільнена, я залишилася одна без допомоги і без роботи, дитина пішла в перший клас, потрібно приділяти зараз багато часу для неї, ми живемо в маленькому місті де по суті роботи нормальної для того щоб жити немає, тому він мені сказав або ти вертаєшся до мене або живеш сама але на роботу не приходь, я пішла працювати в піцерію де графік роботи з 10 до 00 за 300 грн, дитину забрати зі школи не могла і уроки вчити не могла, я пропрацювала там 5 днів, після цього повернулася до нього задля того щоб в дитини було все добре і я могла працювати, я не знаю чи потрібні мені такі стосунки, мабуть це страх залишитись одній і будувати все самій.
психолог онлайн
Доброго дня, Л27.
Дуже Вам співчуваю. Ви стали жертвою тиранії, насилля і продовжуєте нею бути. Хочеться Вас підтримати і сказати, що Ви заслуговуєте кращого ставлення. Крім цього, Ваша дитина бачить цю нездорову атмосфері у сім'ї, що негативно впливає на її психіку (незважаючи на її матеріальний комфорт). Запам'ятайте, що вибір за Вами.
цитата:
мабуть це страх залишитись одній і будувати все самій.
Вас тримає у цих "стосунках" лише страх, а не любов. Скажіть, будь ласка, чи є люди, які могли б Вас підтримати (друзі, родичі тощо)? Ви розглядали варіант індивідуального звернення до психолога-психотерапевта?
Дополнение от автора
Зараз коли я пишу я згадую його слова що він мені сказав ти що думаєш що ти собі знайдеш когось хто буде все робити для тебе, нікому ти не потрібна з дитиною, знайдеш собі когось хто буде тебе постійно бити.... Ось і я задумувалась над цим, мені настільки все болить всередині що ніхто мене може зрозуміти, хочеться кричати від болю.. Раніше він звернувся до психолога де розказав що його жінка погана, йому зрадила по переписуванні з іншим чоловіком, про все остальне він мовчав, на що психолог йому відповіла що ваша жінка постійно буде вам брехати, що вона постійно буде така, і так він мені це все розказував що я думала чому так все сталося, чому я переписувалась з іншим чоловіком, тому що я хотіла уваги від чоловіка, а натомість її не получала, задавала собі питання можливо я справді така погана людина... Впевненість в завтрашньому дні можливо це мене тримає з ним, але я так не можу дальше,він забороняє мені все щоб я не хотіла, міняти фото в соціальних мережах не можна щоб мені не писали чоловіки, провіряє постійно мій телефон, мої смс повідомлення чи хтось мені писав і тд.
психолог онлайн
Ви і не маєте терпіти. Поведінка Вашого чоловіка - це типова поведінка абьюзера. Він знижує Вашу самоцінність, говорить, що Ви чогось не варта, чогось не зможете, щоб прив'язати Вас до себе + використовує для маніпуляції фінанси, силу та дитину. Вам це потрібно? Вам і дитині необхідно терміново покинути це токсичне середовище. Ви - цінна, тому, будь ласка, потурбуйтеся про себе.
Дополнение от автора
Нажаль я тут сама, всі мої рідні за кордоном, допомоги від них особливої немає, я залишилась з бабусею тут одна, один раз я говорила з психологом по вайбері це був лише один раз і все. Він розуміє що в нього є все що потрібно, і тому хоче добитися свого, таким чином щоб я була з ним тільки для його втіхи
психолог онлайн
Чому Ви припинили співпрацю із психологом? Ви казали своїм батькам про ставлення до Вас чоловіка, вони знають про це? А бабуся?
психолог онлайн
Сочувствую вам.
Вы начали свою семейную жизнь с насилия и оно продолжается и дальше. Вначале вы сами себя насиловали, заставляя делать то, что вам не по душе, из страха одиночества. Теперь продолжаете делать тоже самое, но добавилось еще насилие со стороны мужа физическое и психологическое.
Ребенок пошел в первый класс и ему нужно много внимания это больше про ваше сопротивление и страх что-то менять. Потому что лучше ребенок будет маму видеть реже, но спокойной и счастливой, чем видеть часто, но в слезах и несчастную, и жить в семье, где есть насилие и такая обстановка, как у вас сейчас. Это причиняет ребенку вреда намного больше.
Никаких других советов тут не дашь.
Вы можете поискать психологов, которые готовы взять хотя бы на 10 встреч (иногда можно и про 20 договориться) за минимальную оплату. Чтобы получить поддержку на сейчас и менять свою жизнь
Вы старались быть удобной мужу, даже изначально не озвучили, что для вас такой формат отношений неприемлем. И судя по поведению мужа меняться он не собирается.
Чтобы сохранить себя, свою психику и психику ребенку вам нужно думать о том, как жить отдельно. Начинайте с работы и съема хотя бы комнаты.
Дополнение от автора
Припинила тому що чоловік поїхав жити у Львів на квартиру сам щоб нібито дати мені час обдумати все, і натомість поставив прослушку вдома щоб слухати з ким і про що я спілкуюся, пізніше після цього він писав мені хочу щоб ти зробила мені інтим фото своє, відео і коли я казала ні він говорив ти мені не потрібна. Своїм рідним я розказала все що сталося, спочатку моя мама сказала приїжай до мене, потім почавши спілкуватися з ним по телефону в той час коли він вигнав мене з дому і я жила у подруги тимчасово, моя мама сказала вернись до нього, потерти до літа я приїду і ми поговоримо, помиріться з ним, я була шокована цим просто, після того як він повернувся жити додому, він знову почав давити на мене, спи роздіта, якщо я лягала спати в нічній сорочці а це могли бути шорти і топ він казав зняй це, я казав ну я ж не хочу на у відповідь він відвертався від мене і не говорив до мене, пізніше він знову мені почав писати фото, відео хочу, зроби це для мене, і почав говорити що спілкується зі своєю колишньою дівчиною яка готова заради нього на все, а я заради нього нічого не роблю, він розказував їй все про мене в чому я сплю, яка моя улюблена поза в сексі і тд, літом він поїхав в Чехію і сказав мені я даю тобі час щоб ти вирішила далі ми разом чи ні, я відповідала ні ми далі не разом давай ставимо крапку в наших відносинах і все, але він всеодно поїхав, поки його не було я їздила в інше місто до адвоката щоб подати на розвід, але не зробила цього, хоча а адвоката все готово, літом приїхала моя мама і знаючи всю цю ситуацію вона хотіла нам помирити, на мене була зла що я не хочу з ним жити, казала мені ну бачиш він міняється, він добрий, але я знала що це не так, в їхніх очах він добрий бо допомагає фізично і фінансово, а мені треба це все терпіти ось так думає моя мама, і зараз почалось знову те що я боялася він хоче знову продовжувати займатися всім цим, щоб я у всьому його слухала, а якщо ні то я не отримаю нічого і нікому не буду потрібна така яка є.
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Добрий день.
Ви знаходитеся в жорсткому аб'юзі. Вам необхідно себе рятувати. Залучатися підтримкою. Шукати безпечне місце. Працювати з психологом у безпечному місці!
Мені дуже жаль, що з вами таке відбувається(((( Але змінювати своє життя, робити вибір можете лише ви.
Придумайте план. Зберіть якийсь кошт на перший час.
Є спеціальні лінії з протидії домашньому насильству.
Потурбуйтеся про себе.
психолог онлайн
Куда-то пропал кусочек моего предыдущего сообщения.
Вам нужно выбираться из этой обстановки и забрать ребенка, чтобы он этого не видел.
Находите работу, снимайте хотя бы комнату. Хотя бы минимальные алименты, но будут+ваша зарплата. Но жить дальше в насилии ни к чему хорошему не приведет. Вы просто рано или поздно начнете болеть. Психика не выдержит. И детская в том числе
Не важно, что думает мама. У нее свои переживания, но пусть она с ними сама справляется. Вам нужно думать про себя и ребенка
психолог онлайн
Я погоджуюся з колегами і повторю - думаєте над самодостатністю.
Шукайте роботу, в цьому місті, в іншому.Почніть розраховувати на себе.
Зверніться до психологів не на одну консультацію, а мінімум 10 сесій,щоб отримати підтримку вже зараз.
Подумайте як бачите своє життя через 5 років, 10?
Повірте, все можна змінити..але потрібно щоб ви самі цього хотіли.
Слухали себе! Не подругу, не маму а себе!
Щиро, бажаю вам успіху!!
Дополнение от автора
Дякую всім хто пише, чесно вам скажу що я просто не можу стримати сліз, всередині все болить що таке життя склалось і стільки помилок зроблено
психолог онлайн
Вы сами пишите, что вам было 18 лет, вы даже представить себе не могли, что такое возможно.
И вам важно простить себя за эти ошибки. Вы как могли, так и поступали.
Сейчас вам только 27 лет и у вас еще многие годы впереди. И поменять свою жизнь, стать счастливой и даже создать другую семью вы точно можете.
Напишите мне в личку, я подскажу, где можно поискать терапевта за минимальную оплату