Чоловік хоче дітей
Мені 35 років чоловіку також.У нас уже є двоє дітей 11 і 17 років, але чоловік ще хоче дітей.Я ненаважуюсь на це тому що дітей я виховувала сама без допомоги чоловіка він був зайнятий собою(бо ще ненагулявся ).Дівчинці 17 років, але це не його дочка а моя(він вдочерив її).Синові 11 років це наша спільна дитина
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Какой вопрос к психологам?
Чего вы сама хотите?
Какие отношения с мужем?
психолог онлайн
Добрий день. Ви говорили про свої сумніви з чоловіком? Яку допомогу очикуєте від психологів?
психолог онлайн
Добрый вечер!
А Вы спрашивали его зачем он хочет ребёнка?
Дополнение от автора
Я незнаю що робити.Не хочу знов виховувати дитину сама, а з другої сторони я раніше також хотіла дітей,але це було раніше.Мені здається що вже пізно і додаткові фінансові витрати,і що ми не витягнем і старших дітей треба дотолку довести...
психолог онлайн
Вы можете так и сказать мужу, что вы не хотите, что нет уверенности в своем здоровье, что он не участвовал в воспитании детей. Это ведь ваше здоровье, ваше тело и вам решать
психолог онлайн
цитата:
Не хочу знов виховувати дитину сама, а з другої сторони я раніше також хотіла дітей,але це було раніше.Мені здається що вже пізно і додаткові фінансові витрати,і що ми не витягнем і старших дітей треба дотолку довести...
Ви обговорювали це питання з чоловіком?
Дополнение от автора
А якщо він дійсно шкодує що так себе вів і втратив той момент коли ріс син а він в цьому не приймав участі.Можливо він хоче все виправити?А з другої сторони можливо він так хоче дитину що піде наліво і буде мати іншу сім‘ю?
психолог онлайн
Если мужчина из-за отказа родить еще одного ребенка, легко бросит вас и своего ребенка, то зачем вам такой муж ненадежный?
А по поводу вдруг он жалеет, то хорошо бы обсудить этот вопрос с мужем.
Вам нужно поговорить с ним на тему, почему ему хочется ребенка, как он видит сейчас отцовство, что готов делать в плане воспитания и ухода за ребенком, помощи вам по хозяйству? А потом уже делать выводы. Может он просто хочет ребенка чтобы был, но менять свое поведение не готов. А может и правда что-то переосмыслил и ценности изменились.
Знает только ваш муж.
Да вы и не написали какие у вас отношения?
Дополнение от автора
::smile::
психолог онлайн
якщо він дійсно шкодує що так себе вів і втратив той момент коли ріс син а він в цьому не приймав участі.Можливо він хоче все виправити?А з другої сторони можливо він так хоче дитину що піде наліво і буде мати іншу сім‘ю?
__________
Якнамене, то ваші здогади так і залишаться фантазіями. І тоді я не розумію чим вам можуть допомогти психологи, якщо ви елементарно не говорите про ці речі зі своїм чоловіком.
Не розумію.
психолог онлайн
А если отбросить все но, вы хотите еще ребенка, конкретно вы, только честно? Если да, то при каких условиях? (например , если будет помощь от мужа и т.д.) Если нет, то это тоже ваше право. Как не крути вам вынашивать, вам рожать и вам первое время ухаживать за ним. Так , что чего хотите вы , здесь первостепенно.
психолог онлайн
Здравствуйте. Какие у вас отношения с мужем? Вы говорили ему о том, как вы видите эту ситуацию для себя?
психолог онлайн
Откуда такие мысли, что он уйдёт и сделает это на стороне? Вы думаете, что ребёнок может удержать мужчину? Какие у Вас отношения с мужем?