Консультації психолога... Перший досвід... Робота...
Добрий день. Можливо запитання не надто доречне для цього сайту, але все ж таки... Я цього року здоб. кваліф. психолога(практична психологія). Це моя друга освіта, перша педагогічна. Планую відкрити свій центр розвитку, у ньому будуть надаватись різні послуги + консультації психолога і їх хотіла б надавати я. Але в мене такий страх... Що я чогось можу не знати і як воно взагалі все має правильно бути... От просто страшно почати щось нове. Коли я вчилась на вчителя, це було одне, а коли пішла на роботу то зовсім інше на практиці. Так і тут я тепер боюсь, що якщо прийде людина з якоюсь проблемою і я в силу досвіду не знатиму, як допомогти , але почати якось потрібно... ((Підкажіть щось будь ласка... Щиро вдячна...
Вопрос от: ; Возраст: 26
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрый день, начать заниматься новой деятельностью всегда, в той или иной мере, страшно. Но главное, преодолев страх, начать. Все начинают без опыта, но если не начнёте - откуда ему взяться. Путь в 1000 миль начинается с первого шага
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Доброго дня!
цитата:
Я цього року здоб. кваліф. психолога(практична психологія).
Щиро вітаю с набуттям нового фаху та поповненням лав психологів))
цитата:
Планую відкрити свій центр розвитку, у ньому будуть надаватись різні послуги + консультації психолога і їх хотіла б надавати я. Але в мене такий страх...
Впенений, що появва страху - цілком закономірне явище. Але якщо він не паралізуе Ваші практичні кроки.
цитата:
Що я чогось можу не знати і як воно взагалі все має правильно бути...
Зізнаюся - в мене було так само - сумніви, страхи, нервовість. Цело логічно і до певноі міри закономірно. Так, на початках Ви дійсно багато чого не знаете и ці знання набуватиме разом з досвідом. Важливо бути собою і не ховати від кліента відсутність певних знань та спроможності йому допомогти. Водночас можна в такому разі направити його до більш досвідченого психолога.
цитата:
Підкажіть щось будь ласка...
найкраще в подібгій ситуаціі - рухатись вперед, пробувати, сміливо йти за кліентом і не намагатись бути ідеальним психологом (!)
психолог онлайн
Здравствуйте. Делюсь опытом. Мне справиться с моими волнениями помогли различные тренинги, семинары и конференции. Там я почерпнула очень много знаний и подсмотрела различные варианты и способы ведения терапии и консультирования.
психолог онлайн
Maria, доброго времени суток!
Поздравляю с получением диплома и добро пожаловать в цех!
Страх - вполне понятный и обоснованный. Универы, факультеты практической психологии ещё никого не научили консультировать, они дают только теоретически-историческую базу )) Чтобы начать именно консультировать, а не экспериментировать - Вам имеет смысл задуматься и определиться с методологией в которой Вы хотите работать. Продолжить образование непосредственно навыков консультирования в конкретной школе, а их не мало - травмотерапия, клиническая психология, ЭА, КПТ, Психоанализ, ТА, ПП, ЭФТ, Гештальт... В каждой методологии есть свои протоколы и это таки важно знать и соблюдать, чтобы не уехать в эзотерику, гадание по картам и задушевные беседы, что, увы, весьма распространённое явление. Так что определяйтесь с направлением и двигайтесь дальше. Поверьте, Вы ни секунды не пожалеете об этом решении. А в последствии возможно и не обойдётесь без этого, так как есть надежда, что ВР таки примет закон о сертификации и контроле психотерапевтов и психологов, и тогда без специализации Вы уже не обойдётесь и на законодательном уровне.
Мудрости Вам!!!
Дополнение от автора
Дуже всім дякую за рекомендації.