Психосоматика
Здравствуйте, дорогие коллеги. Прошу помочь вас в одном задании. Я учусь на магистратуре на практического психолога и нам задали подобрать приклади опису портрету особистості з кейсів психологів, которые работали с клиентами с бронхиальной астмой и захворюванням серцево-судинної системи та головному болю напруги, мігрені. Прошу вас поделиться примерами вашей консультацией. Буду очень благодарна!
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрый день, Нина. Вы хотите полностью описанный кейс или вам достаточно выявленной причины?
Дополнение от автора
Если можно, то полностью описанный кейс, коротенький. Если нет такой возможности, то хоть просто выявление причины. Благодарю!
Дополнение от автора
Преподаватель просит именно описание портрета личности с такими заболеваниями
психолог онлайн
З мого досвіду жінка з мігренями- чуттєва, надвідповідальна, з розмитими особистісними кордонами. При цьому домінуюча та контролююча.
Біль виникала кожного четверга,як напруження та страх перед робочою пятницею, в якій було багато непередбачуваного, випадало із під її контролю. Втрата контролю, як страх помилки. Відповідно страх критики перед начальником.
Крім того біль виникала при невдоволенні поведінки майбутнього зятя, там де вона, знову ж, не мала контроля - впливу.
Дополнение от автора
Спасибо вам большое! А можете пожалуйста поделиться методикой, которая помогает женщине с мигренью?
психолог онлайн
Я працюю в гештальт - напрямку. Робота з симптомом - це ювелірна робота, що потребує не просто певної методики. Це комплексне дослідження поля клієнта, причин та вторинних вигод симптома. При цьому гештальт - терапія - це терапія контактом.
Спрямована на визволення енергії клієнта, виявлення фрустрованих потреб та усвідомлення всього того самим клієнтом.
Саме усвідомлення клієнтом причин та вигод психосоматичного прояву зазвичай є зцілюючим. Звісно, що клієнт при цьому проводить добру внутрішню роботу, знайомиться з собою та формує нові форми взаємодії із середовищем.