Що мені з тим робити???
В 8 класі мене обзивали унижали біля всіх птм я просто накинулася на них я не змогла зупинитися вдарила її з кулака і вона відключилася проблема в тому що з мене дальше сміються і я боюся щоб я не зірвалася. Я не можу спати
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня, nik205.
Дуже співчуваю, що з Вас сміються в класі. Скажіть, будь ласка, Ви говорили про свою проблему з батьками, класним керівником, шкільним психологом?
Дополнение от автора
Вони всі казали, що я обманюю, щоб не ходити до шк. Ну просто брала і втікала зі шк. Я 2 рази побила ту дівчину кєра і директорка викликали мінтуру. Вони сказали що я хвора на голову. Тому і я більше нізким не хотіла говорити проту тему
просто мучить совість , що я так зриваюся на комусь. Ми ходили до психолога, але вона толком мені не сподобалась я не могла правду розказати я її не довіряла. Я сирота ну і вона не завжди мене розуміє. Друзів немаю і не хочу мати
психолог онлайн
Здравствуйте! Похоже вам очень одиноко и небезопасно, поэтому приходится защищаться, как получается. Это очень страшно оказаться одной против всех, когда и довериться некому и сближаться кем-то страшно и опасно.
Я правильно понимаю, что вы живете в детском доме? Вы ходили к школьному психологу или стороннему?
Возможно есть кто-то из учителей или других взрослых, который кажется вам наиболее безопасным, насколько это возможно? И есть шанс, что этот взрослый сможет хоть немного вас поддержать. Может кто-то пытался вам оказать помощь и поддержать? Так бывает, что при высоком уровне недоверия к миру и людям, мы пропускам и отталкиваем возможную помощь. Я слышу, что вам безопаснее быть одной, ведь похоже, что еще одно предательство вы не переживете. Но одновременно с этим отчаянно нуждаетесь в поддержке и помощи. Возможно не стоит сразу подпускать кого-то очень близко, а маленькими шагами, постепенно уменьшая расстояние между вами, только когда почувствуете, что вам становится безопаснее. И говорить стоп, если кто-то подходит очень близко. Очень сложно жить в нашем социальном мире в одиночку, но не менее сложно научиться доверять кому-то, когда был предан.
Дополнение от автора
До шк ні, вона з віком старша ну і не дуже комфортно з нею говорити. А до тої що ходила вона мені толком і нічого не помогла. Від тих всіх проблем які були я Поч бухати ,курити , все що хотіла то і робила, птм якось перехотілося такого життя блін бо я до відключки напивалася а птм вставала і не розуміла що то зі мною таке є. Побита цілий час була
На мене наганяли цілий час в тій дурнуваті шк. Поступила я в коледж а там до мене ставляться по іншому ну цілий час пит де мої батьки чого кинули навіщо ну одним словом дурні і кончені пит я їм сказала що мені не подобається як ви до мене ставитися. А добре більше не будемо і знов хтось пит ті самі пит біля всіх моїх одногрупників. Я їм сказала паро ласкових слів і вони мене вигнали з кабінету сказали що я поводитися не вмію а я сказала їм що ви себе не вмієте поводити як норм люд. Я просто не знаю як мені вже поводитися з тим всім . Я і вже і руки різала. Мене цілий час щось турбує заснути по ночах не можу
психолог онлайн
Відчувається багато болю і неприйняття, хочеться Вас підтримати і поспівчувати. Ваш стан мене турбує (самоушкоджуюча поведінка та аутоагресія). Ви цінна і тому маєте потурбуватися про себе, а найкраще це зробити, звернувшись до психолога. Так, спершу страшно комусь довіритися (як зазначила вище колега), проте саме через терапевтичні стосунки Ви поступово звільнитися від того болю, який зараз Вас руйнує. Ви жили з цим скільки років, тому дайте собі час у співпраці зі спеціалістом.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
Дополнение от автора
Добре я зрозуміла) Дякую
Дополнение от автора
Я сходила до психолога і на другий день мене знов почали обзивати і козаками і після того я з нов випила до відключки
Як можна цього позбутися як тільки Поч пити так і Поч і куритм і ще навіть гірше
психолог онлайн
цитата:
Як пройшов Ваш візит до психолога? Що вона (він) Вам сказав? Ви плануєте й інші візити до нього (адже це не одноразова проблема)? Давайте подумаємо разом, як Ви можете реагувати по-іншому у цій ситуації (без випивки і куріння)? Хто б Вас міг пітримати?
Дополнение от автора
Чесно мені не дуже сподобалося, не люблю взагалі ходити до них. Немає такої людини і я її не потребує на даний момент чому бо мене вже багато разів зраджували. От нфк знов якусь шукати якщо всеодно знов то саме буде я вже той метод проходила в неті чит.
Як вип'ю забуваю все що було хоть на чучуть але зато легше стає канєшно я розумію що то не добре але блін я по-іншому я не можу. Мені тяжко якісь людині ( психологу) довіритися блін якщо він мене погано зрозуміє. І як мені реагувати коли всі люди пит чому ти сирота ти бомж
Тебе тут ніхто не хоче бачити йди звідси матами гнуть в мене птм ужасна істеріка мене вже тягне пити курити
А як Поч то кнопки стоп не знаю я стаю агресивна
психолог онлайн
цитата:
Що саме Вам не сподобалося? Що буде "те саме"? І про що Ви читали в інеті? Зараз Ви потребуєте людини, яка могла б Вас підтримати, а психолог - найкращий варіант.
цитата:
Мені тяжко якісь людині ( психологу) довіритися блін якщо він мене погано зрозуміє.
І що тоді? Ви ніколи не дізнаєтеся, якщо не спробуєте. Ви пишете сюди на форум до психологів, а це вже означає, що всередині Вас є частина, яка бажає підтримки і допомоги в обличчі спеціаліста - прислухайтеся до неї.
цитата:
І як мені реагувати коли всі люди пит чому ти сирота ти бомж
А як би Ви хотіли реагувати? Ви казали їм з позиції власних почуттів, що Вам неприємно і Вас це ранить?
Ви заслуговуєте кращого ставлення до себе не лише збоку інших людей, а і збоку самої себе. Ваш психологічний і фізичний стан - Ваша відповідальність і Ваша цінність.
Дополнение от автора
Дякую дуже за те що помогли.Останіх три дня я почала більше з Нею спілкуватися я навіть б не подумала, що вона мене може зрозуміти,я знею кожен вечір розмовляю вона мені дає поради. Нарешті знайшла ту ЛЮДИНУ яка мене реально розуміє. Буду старатися не пити і не курити. Покіщо йде все добре і подальшому я впевнена що буде все гуд. Почала навіть нормально висипатися і взагалі комфортніше себе біля людей почуваю. Канєшно вони ще багато піпікають яка я сяка але я на то не звертаю уваги
Дякую вам !!! А і Вас з НР вітаю. Бажаю всього найкращого )))
психолог онлайн
цитата:
Останіх три дня я почала більше з Нею спілкуватися я навіть б не подумала, що вона мене може зрозуміти,я знею кожен вечір розмовляю вона мені дає поради. Нарешті знайшла ту ЛЮДИНУ яка мене реально розуміє. Буду старатися не пити і не курити. Покіщо йде все добре і подальшому я впевнена що буде все гуд. Почала навіть нормально висипатися і взагалі комфортніше себе біля людей почуваю. Канєшно вони ще багато піпікають яка я сяка але я на то не звертаю уваги
Дуже радію за Вас ::smile::