Допомога іншим... Мотив...
Добрий день. Можливо запитання не доречне для цього сайту, але буду вдячна за відповідь) дякую. Раніше на певне запитання, яке я задавала тут на сайті я отримала цікаву відповідь від психолога. Хотіла б запитати, так для себе, бо цікаво, адже в Інтернеті так і не знайшла відповідь на дане запитання. Який все ж таки був мотив у Мати Терези? Дуже дякую. Слова психолога ⤵⤵⤵
Психолог: Я поясню - кожна людина діє по- життю для того, щоб отримати щось для себе. Це аксіома. Навіть Мати Тереза робила свої добрі справи маючи ВЛАСНИЙ мотив. Допомога людям це не мотив. Мотив - це відповідь на запитання ДЛЯ ЧОГО ЦЕ МЕНІ? ЩО Я ОТПРИМУЮ ДЛЯ СЕБЕ ДОПОМАГАЮЧИ ІНШИМ? ( Хтось хоче отримати вдячність, хтось хоче всім подобатись, а хтось таким чином сподівається що і йому допоможуть. і т.д.)
---
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Добрий!
цитата:
Який все ж таки був мотив у Мати Терези?
Ми теж не зможемо відповісти на це запитання. Тому що не за адресою.
Питати треба було б у самої Матері Терези. Хоча не факт, що відповіла б.
А навіщо це Вам, Viktoria? Що хочете таким чином з'ясувати ДЛЯ СЕБЕ? :)
Дополнение от автора
Для себе?)) а хіба цікавитись історією і т. д чи дізнаватися щось нове для заг. розвитку це погано?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Річ у тім, що все, що ми зможемо сказати на це, то в певному сенсі наші фантазії про Мати Терезу. Щось наближене до правди міг би знати її психоаналітик ( наскільки я знаю, такого не існувало) та сами Мати.
Я б думав радше про такий собі "нарциссизм благодійника", коли меценати та інші безкорисливі люди здатні переживати задоволення від залишення свого сліду в історії, допомогаючи іншим. Жертовність - то дуже багатозначне явище. Тут може бути і спокута провини, і перетворення агресіїї на любов і інші несвідомі мотиви. І то є норма)
психолог онлайн
А хіба в моїй відповіді Вам пролунало слово "погано"?!
Ви хитро ухилились від конкретики. Навіщо Вам знати саме про її мотиви?
Що хочете цими мотивами довести собі або іншим?
Що світ цинічний? Чи щось інше?
Не очікую на відверту відповідь, тому що бачу, що не схильні до відвертості в принципі))
Але хоч на яку-небудь...)
Дополнение от автора
---
... А ці слова до людини, яку не знаєте це нормально))? Не компетентно з вашої сторони)
Дополнение от автора
Відповідь іншого психолога на дане запитання звучить більш коректно і професіонально.
психолог онлайн
Цей сайт не задля популяризації психологічних знань.
Якщо хтось зі спеціалістів хоче це робити - це його справа, на його розсуд.
Цей сайт для допомоги у вирішенні психологічних проблем.
А ваші відповіді були надто красномовними, щоб не зробити ті висновки, які я і зробив.
Так що, не думаю, що я помиляюся.
Усього доброго!