Батьки не відпускають в житті
Мої батьки дозволили мені поступити в Одесу,місто дуже далеко від дому 16годин поїздом.Зараз на час карантину вони заборонили їхати в Одесу пояснивши це тим, шо я там можу бути лиш коли є фізичне відвідування а так я повинна сидіти вдома.Сама я з села і будинок в нас не великий,тут немає куди дітися і як реалізуватися молодій дівчині.Тато в імпульсі сказав шо не дозволяє мені починати шось робити самій оскільки я не маю хлопця,ше і мала для того шоб в великому місці реалізувати себе.Я відповідаю шо буду там працювати і мінімально тратити гроші ,які вони мені дають,до поки не зароблю свої, але вони не хочуть чути цього.Кажуть шоб я сиділа з сестричкою їй (4 роки) і допомагала з їхньою роботою, бо вони цього потребують.А мені хочеться стати кимось,мені мало сидіти вдома як вони і бачити одне і теж щодня, вони думають шо роблять краще.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий вечір. Я вважаю, що ви маєте самі вирішувати за те з ким, же, коли і як вам бути. Я так розумію, що наразі ви залежите фінансово від батьків і вони цим маніпулюють?
Можливо вам можно заключити щось на кшталт контракту з батьками?
У вас є робота у Одесі?
Дополнение от автора
Немає,але я збираюся знайти як най швидше,якшо все ж таки я доберуся до Одеси.Просто бачу як вони мене люблять і їм важко мене відпустити,раніше такого не було і не розумію з чим це пов‘язано.Рік тому я не пішла вчитися,пропустила рік шоб їм допомогти з малою посидіти,зараз все повторюється і вони не цінують те чим я жертвую для них,вони хочуть шоб я знову лишилась дома.Але мені хочеться молодого активного життя, руху і розвитку, а для них важко зрозуміти як можливо відмовитися від теплого затишного дому і постійної смачної їжі, в користь того,шоб жити в гуртожитку і ходити на роботу, але я не знаю можливо я не права.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте. Родители отвечают за вас по закону до 18 лет. Если вам есть 18 лет, вы уже вправе самостоятельно принимать решения. Да, возможно у родителей будет негативная реакция, но со временем, они смогут принять ваш выбор, если будут видеть, что у вас все хорошо и вы можете о себе позаботиться.
психолог онлайн
Добрий ранок! У Вас чудові плани, мрії і цілі!!!! Батьки хвилюються за Вас і потребують Вашої допомоги, їх можна зрозуміти. Але Ви маєте право на своє життя. Вам 18 виповнилось? Чи могли б Ви з батьками поговорити і пояснити свої наміри, знайти якійсь компроміс, що буде задовольняти на цей час усіх?
психолог онлайн
Доброе утро!
Хочется Вас поддержать, потому что Вам нужно строить свою жизнь и развиваться. Вы не можете быть мамой для своей сестры и няней. У неё для этого есть свои родители. Это только Ваш выбор оставаться дома или нет. Вы молодая девушка и Вам хочется развития
психолог онлайн
Доброго ранку! Ваше бажання розвиватися цілком природне і зрозуміле! Ви доросла людина, яка має жити своє життя і нести відповідальність за свої вчинки. Водночас, почуття батьків теж зрозумілі, вони бажаючи вас захистити від всього не хочуть прийняти той факт, що ви вже доросла і у вас своє життя. Ваше завдання зараз знайти аргументи на користь Вашого від'їзду, поговорити з ними і прийняти рішення. Можливо, хтось ще може підтримати Вас (хресні, інші родичі) у розмові з батьками?
психолог онлайн
Вам 18 лет, вы можете не спрашивать про то, можно ли вам уезжать из дому и учиться в другом городе. Тем более вы собираетесь работать.
Похоже, родителям удобно, когда вы дома - и нянька для сестры и помощь по дому. Эгоистично. И вполне может быть, что вы и не дождетесь разрешения жить своей жизнью, ведь всегда можно найти причины.
Поэтому вам важно выбирать, что важнее - свобода, возможность выбора свою жизнь устраивать как хотите или быть послушной, чтобы родители не расстраивались и были довольны. Порой это сильно противоречит друг другу
Дополнение от автора
Дуже дякую вам за відповіді, сьогодні поговорю з ними, думаю вони все зрозуміють.
психолог онлайн
Удачі Вам!