група підтримки для травматиків
Доброго дня! Хочу організувати онлайн групу підтримки для людей з травмами. Брала участь у російській групі і дуже хотілось би українську групу. Знаю, що не всі можуть дозволити фінансово курс психотерапії, а дехто не достатньо довіряє, тому формат групи був би дуже помічним таким людям. А мені самій дуже сподобалося на тій російській групі і думаю це чудове доповнення до моєї психотерапії.
Було би добре, щоби серед учасників був хоч 1 професійний психолог, тому звертаюся до вас. Відгукніться, будь ласка у приват (якщо тут є така опція), або у коментах тут хто хоче і може допомогти
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрый день!
Вы хотите найти психотерапевтическую группу поддержки в своём городе?
психолог онлайн
Доброго дня.
Групу підтримки для людей з якими саме травмами ви би хотіли організувати?
Для учасників ця група буде платною?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, то добра і корисна ідея. Сподіваюся, що фахівці відгукнуться. Можете також спробувати написати у спільноту УСП на фейсбуці, там достатня кількість фахівців, можливо, хтось відгукнеться
психолог онлайн
Добрий день! Гарна ідея. Як Ви плануєте працювати? Чи будуть ці групи безкоштовні?
психолог онлайн
Доброго вечора Настуня! У Вас дуже благородний намір і я впевнена, що Всесвіт Вам допоможе його втілити! Через зайнятість у власному проекті я не можу повністю взяти на себе психологічний супровід, але маю надію, що час від часу зможу надавати Вам та Вашим "підопічним" посильну безкоштовну допомогу як благодійник. У разі потреби, Ви можете зв'язатися зі мною через адміністратора сайту. Бажаю Вам успіхів у Вашому прекрасному починанні!
Дополнение от автора
Доброго дня! Дякую дуже всім, що відгукнулися! ::smile::
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Якщо ви не маєте психологічної освіти, то можете організувати групу самопідтримки. Тобто ідея, що люди зі схожими проблемами об’єднуються і спілкуються, підтримують і допомагають один одному.
Можете мене залучати, коли буде група. В моїй анкеті вказаний номер телефону. Загалом повністю вести групу не обіцяю, але посильний вклад - залюбки, то буде для мене теж цікавий досвід.
Скажіть, буд ласка, бо так в не зрозуміла, з якими травмами має працювати група?
Дополнение от автора
Я не думала над тим з якими травмами працювати, бо російська група теж не уточнювала. Крім того, наслідки то схожі. Тому швидше працювати навіть не з самою травмою, а з (к)ПТСР.
Для мене питання стоїть - як з цим жити і будувати стосунки. Думаю, для більшості людей теж
психолог онлайн
Вы можете открыть свою страницу под другим именем и написать в ФБ, там есть группа Психологи и психотерапевты, озвучьте свой запрос и , возможно, что кто-то откликнется на него. Сейчас многие работают онлайн. Возможно, что Ваша группа российская тоже перешла на режим онлайн или Вы можете им предложить такой формат работы. Не совсем понятно, Вы хотите организовать такую группу и вести вместе со специалистом или участвовать?
Дополнение от автора
Для Ольги: В тому то і справа, що не хочу мати акаунт на фб взагалі. Російська група тількі онлайн і існує. Власне, знайшла їх через телеграм. Я хочу організувати групу і (в ідеалі) вести разом з психологом.
Для всіх:
Я остаточно виріщіла організувати групу - терапевтка сказала що це чудова ідея. Отож, буду вдячна, якщо ви зможете хоча би час від часу долучатися на самі зустрічі і консультувати мене стосовно групи і травми загалом. (консультувати стосовно ведення групи можна починати вже). Також буду вдячна, якщо своїх клієнтів направите до мене.
Ось мої контакти: email [email protected], telegram @nastasime.
Люди можуть мені писати щоби розпитати про мене і про групу, а також якщо хочуть просто поділитися своєю історією.
психолог онлайн
Для того, чтобы вести группу нужно иметь психологическое образование. Существует динамика группы и групповые процессы, которым тоже обучаются.
Дополнение от автора
це група підтримки, не треапевтична група. Я не маю на меті цими зустічами заміняти психотерапію. Це швидше доповнення. На зустрічах я хочу щоби ми ділилися досвідом, історіями і тим як справляємося з ПТСР. Просто були моральною підтримкою одні одним.
психолог онлайн
Да, очень важно, чтобы у Вас в группе был специалист, который уже вел подобные группы. Дело в том, что в группе может включиться бессознательная динамика и важно, чтобы специалист э то отслеживал и реагировал. Идея хорошая