Психологія стосунків
Я побачила в тел. коханого що він звонив колишній. Мене це засмутило, незнаю як бути, що робити, він просить пробачення, визнав помилку, і сказав мені що боїться мене втратити. Незнаю як бути далі, чи можна знову повірити йому
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
А что МЧ объяснил по поводу своего поступка?
Какие у вас отношения? Как давно вы вместе?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Что опасного вы видите в том, что мужчина звонит бывшей девушке? Какие мысли, какие чувства у вас вызывает такое его поведение?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Незнаю як бути далі, чи можна знову повірити йому
У Вас была договоренность, что он не будет ей звонить и он ее нарушил?
Почему Вы не верите? Или были ситуации, в которых он обманывал или нарушал договоренности?
психолог онлайн
Добрий день. З якого мотиву він зателефонував колишній? Що це для вас означає особисто?
психолог онлайн
Доброго дня, nik758.
цитата:
Я побачила в тел. коханого що він звонив колишній.
Як саме Ви це "побачили"? Ви ціленаправлено переглядали список контактів? Як хлопець аргументував свою поведінку? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає?
психолог онлайн
Доброго дня
Чому це проблема, що ваш коханий дзвонив колишній? Ви бачите в цьому загрозу вашим стосункам?
Як він пояснив причину дзвінка?
«Незнаю як бути далі, чи можна знову повірити йому» - як я розумію, він вас не зраджував, тому не бачу причин чому ваша віра йому могла б пропасти. Але, по-моєму, ви задаєте собі не те питання. Тут потрібно не помилку визнавати, а думати, чому він захотів подзвонити. Можливо йому чогось не вистачає у стосунках з вами, але було у стосунках з нею? Що у ваших стосунках не так, що він назад оглядається?
Можливо ви зможете обговорити і виправити цей дефіцит.