Зрозуміти
Доброго дня.Взагалі по життю не вбив не однієі тварини .Поясню чому .Проблема існує в тому що неможу переносити коли тварина кричить на ллеться кров .Скажіть це паталогія ?слабкість моральна ?Чи можна щось зробити з цим ?Щоб я міг хочаб кроля вбити .Бо не можу дивитися як він страждає при вбивстві .Якщоб був на острові та треба було істи то вбивав би мабуть ...але це не вихід .
Вопрос от: ; Возраст: 43

психолог онлайн
Доброго!
І що в цьому поганого? Чому це Вас так турбує?
Я теж не вбив жодної тварини за 50 років і не переношу страждань тварин, бо дуже їх люблю.
Особисто не бачу в цьому проблеми.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а почему возник этот вопрос? В связи с чем?
Дополнение от автора
Дуже складно знайти дівчину ,бо коли взнала про мою слабкість то каже що я морально слабкий та наче не мужик і не може мене почувати як за стіною у захисті .Буде топитися не спасу ..і на вулиці якщо бійка то втічу .
психолог онлайн
Добрий день. Навіщо вам вбивати кроля? Що це буде означати і для кого?
Побачила відповідь.
Навіщо вам дівчина, яка буде топитись?
І захищати когось у бійці не дорівнює вбивати тварин.
Не зовсім розумію вашу позицію. Ви н
впевнені в своїй спроможності бути чоловіком та будувати стосунки?
психолог онлайн
Це не є слабкістю. Чи Ви так самі вважаєте?
А дівчині можна відповісти, що це зовсім різні речі: вбити невинну тварину чи набити якому-небудь ... морду. Ви ж можете постояти за себе та за дівчину?
психолог онлайн
Добрый вечер. А как лично для вас связана мужественность со способностью убивать животных? Вы такого же мнения о себе, как и девушка о вас?
психолог онлайн
Добрый вечер!
А зачем Вам убивать животных? Вы сами как считаете, связана ли невозможность убивать животных с невозможностью постоять за себя, или за девушку? Как Вы сами чувствуете действительно ли в такой ситуации, как нападение на девушку, Вы бы убежали?
Если так чувствуете, то возможно Вы не в контакте со своей агрессией, в таком случае очень хорошо помогает агрессивный спорт, например бокс или кикбоксинг, или что-то в этом духе. Такой спорт помогает почувствовать свою агрессию и силу постоять за себя. Помогает раскрыть себя с этой стороны.
А животных убивать не обязательно. Лично Я считаю, что те причины, по которым Вы не можете убить животное, скорее проявление сострадания и эмпатии, а не моральная слабость.Ответ отредактирован автором 16-01-2021 21:16:30
психолог онлайн
Убивать животных это не совсем про мужественность, связь совсем не понятна. Возможно, Вы имеете ввиду агрессию? Можете ли Вы проявлять агрессию?
психолог онлайн
Але якщо не можете постояти, то так і треба говорити. Тут вбивство тварин ні до чого.
В такому разі можна тренуватися битися - піти на бокс, карате, або попрацювати з психологом над вмінням проявляти агресію. Щось Вам заважає це робити...
психолог онлайн
Доброго вечора! По-справжньому мужні та сильні чоловіки ніколи не стануть вбивати беззахисну істоту, хіба що Ви та дівчина живете в селі і у вас є натуральне господарство. Тоді дівчина ментально звикла до такої поведінки чоловіка і вимагає це від Вас. Якщо у Вас іде внутрішній опір, Вам шкода істоту, не ідіть проти своєї душі! Спробуйте поговорити з дівчиною, пяснити свою позицію, можливо з'явиться нагода довести свою чоловічу силу по-іншому... А, якщо не зрозуміє, може то не Ваша дівчина? Повірте, дівчат багато і Вам зустрінеться та, яка так само любить тварин як і Ви. Можливо вона буде добрішою та розумнішою за теперішню. Це - перевірка Вас, як чоловіка! Чи вмієте Ви відстоювати свою точку зору! Вчіться бути твердим там, де Ви впевнені у своїй правоті - дівчата безхребетних не люблять. Інколи тверде "Ні!" приносить більше результату, ніж вмовляння та заглядання в очі.