Боюся всього
Добрий вечір. Я стала дуже за все переживати як влаштувалася на роботу, пропрацювала 6 років і пішла в декрет. Зараз в декреті 5 років. Мене хвилює те, що я за все постійно переживаю і накручую себе. Наприклад сина поцарапала кішка, я начиталася в інтернеті про різні хвороби і настільки себе накрутила, що мене всю трясло і спати не можу, постійно про це думаю. І це стосується всього в моєму житті. Дуже заважає жити. Що робити? Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрий, Мія!
Розібратися в причинах цієї риси характеру. Як вона формувалася? В кого ще з рідних спостерігається подібне?
І ще, зрозуміти, що вона Вам дає? Окрім негативних наслідків, що Ви описали вище.
психолог онлайн
Добрий вечір, Мія!
Що ви маєте на увазі, коли пишете, що стали "за все переживати"? Живій людині властиво переживати і реагувати на життя, це нормально – тривожитись про різні речі. Але ви пишете, що "накручуєте" себе і це заважає вам жити. Ви в декреті 5 років, це тривалий термін. Чи є у вас зараз сфера в житті, якою ви дуже зацікавлені? Інтереси, хобі? Чи є у вас чоловік и чи підтримує він вас?
психолог онлайн
Добрий ранок! Ви завжди надмірно хвилювалися у різних життєвих обставинах? Можливо, це стало критичною подією, що активувала надмірну тривожність, яка була завжди : "Я стала дуже за все переживати як влаштувалася на роботу, пропрацювала 6 років і пішла в декрет. Зараз в декреті 5 років". Хто у батьківській родині хвилюється надмірно? І зараз Ви потрапили у замкнене коло хвилюванья, які діставляють багато труднощів:" Мене хвилює те, що я за все постійно переживаю і накручую себе. Наприклад сина поцарапала кішка, я начиталася в інтернеті про різні хвороби і настільки себе накрутила, що мене всю трясло і спати не можу, постійно про це думаю. І це стосується всього в моєму житті. Дуже заважає жити". Когнітивно-поведінкова терапія чудово допомагая пподолати тривожні розлади! "Що робити?" Йдіть на КПТ! Удачі Вам і бережіть себе!
психолог онлайн
Добрий день, Мія.
Переживати за все, як ви це називаєте. Це тривожність. Людині притаманно почуття тривоги, але якщо це надмірний рівень тривожності, чи як ви написали, що тривожитись за все. Це вже не в межах норми.
Психолог допоможе розібратись до чого відноситься ваша тривога. Бо зазвичай за тривогою є ще якісь почуття. До прикладу, ви назвали своє питання «Боюся всього», а в тексті не говорите прямо про страх, а лише про тривогу. Тому вгадувати не конструктивно, щоб не пропустити замаскованих за тривогою симптомів, підіть на консультацію
психолог онлайн
Доброго дня Мія! До порад колег, можу додати, що підвищуєтьяс тривожність також, якщо ми замикаємося у якомусь обмеженому просторі: неправильний світогляд, відсутність близьких подруг, з якими б можна було поділитися, нехтування режимом дня та здоровим способом життя... Загалом, Вам не вистачає почуття захищеності... І це вже питання Ваших стосунків з чоловіком та з близькими людьми...