Обмеження проти душевних зрад. Як витримати?
Доброго вечора!
Усвідомила, що постійно вдавалась до ментальної/душевної зради чоловіка - коли були якісь важкі моменти в стосунках з чоловіком, мріяла закохатись в когось, і таки закохувалась або сильно захоплювалась кимось. Так і переживала болючі моменти. Фізично - в сім'ї, душею - деінде.
Зустріла нещодавно в соцмережах хлопця, з яким отримала такий рівень емоційної близькості, як ніколи ні з ким. Дуже бентежно. Хотіла б бути з ним, пізнати його... але покинути чоловіка теж не можу, сильна залежність, прив'язаність. Вирішила розірвати з тим хлопцем спілкування, щоб не зайти задалеко і не нашкодити нам обом своїми почуттями. І взагалі обмежити себе повністю від будь-яких контактів з іншими особами чоловічої статі, крім мого чоловіка, жодного флірту чи чогось особистого – змусити себе бути тут і зараз з чоловіком, щоб бачити правду про нас, наші стосунки. І вже або щось покращувати, або виходити з них. Чи правильне це рішення? Як зрозуміти? Як витримати?
Як при цьому перестати думати про кохання до того хлопця, від якого я себе насильно відірвала?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Які важкі моменти в стосунках з чоловіком? Фізично в сім’ї ? Я Ви будували стосунки з чоловіками до одруження?
психолог онлайн
Доброго, Ірина!
цитата:
На жаль ніяк. Коли насильно, а не крок за кроком, природнім шляхом, то почуття не закінчуються. А тільки ще глибше занурюються в підсвідоме...
цитата:
І вже або щось покращувати, або виходити з них. Чи правильне це рішення?
Це Ви зможете зрозуміти тільки, коли почнете щось робити в цьому напрямку. А за логікою, щоб почати щось нове (відносини з хлопцем) - конче необхідно закінчити щось старе (відносини з чоловіком). Або якісно змінити стосунки настільки, що потреби в інших чоловіках вже не буде.
І ще слід змінити свою установку на втечу тоді, коли щось не влаштовує. Здається, це Вам притаманне.
Дополнение от автора
цитата:
Тетяна Анатоліївна, дякую. Важкі моменти різні, найгірше - його байдужість. Фізично перебувала в сім'ї, тобто не розлучалися, але подумки, душею було що марила іншими. Спілкувалась, мріяла, думала про розлучення але не зважувалась.
До одруження в мене було кілька знайомств, але тривалих стосунків не було... Саме таким чином і будувала. Знайомились, зустрічались, і 'коли помічала, що не цікава, не важлива, не любима - втікала в наступне знайомство, щоб притупити біль розчарування... ( Думаю, я це робила надто поспішно.
Дополнение от автора
цитата:
почуття не закінчуються. А тільки ще глибше занурюються в підсвідоме...
Павло Леонідович, дякую. Отже, в моїй підсвідомості "живе" ціле невеличке кладовище почуттів. Сумно це усвідомлювати
цитата:
І ще слід змінити свою установку на втечу тоді, коли щось не влаштовує. Здається, це Вам притаманне
Так
психолог онлайн
Як у Вас складались відносини з батьком в дитинстві, що Вам нагадує Ваша модель стосунків з чоловіками, втікати щоб притупити біль розчарування?
Дополнение от автора
цитата:
Не можу описати відносини з батьком в дитинстві.
Моя модель стосунків з чоловіками (і з моїм чоловіком) якраз нагадує батькову модель стосунків з жінками - в нього було дуже багато знайомств одне за одним, при цьому повертався в сім'ю. Я не знала як до цього тоді ставитись. Але у відчаї хотіла від нього визначеності - або щоб був завжди вдома, або щоб пішов назавжди.
психолог онлайн
цитата:
Так, живе. Але їх можна переосмислити та відпустити на волю, а перед тим - подякувати їм, бо вони допомагали Вам подолати кризу.
цитата:
Так
З цим теж можна попрацювати. Тим більше, якщо
цитата:
Моя модель стосунків з чоловіками (і з моїм чоловіком) якраз нагадує батькову модель стосунків з жінками
психолог онлайн
Доброго вечора.
Якщо відверто- краще рішення о брати психолога і попрацювати індивідуально.Адже відповідь тільки в середині Вас, не на поверхні та взаємопов'язана з більш глибшими переживаннями.