Семья.
Здравствуйте, разбился телефон, нужно менять дисплей..Цена ню1000 грн, есть опасения говорить матери об этом....Боюсь скандала..Как правильно подойти к вопросу..Прятать экран не могу долго увидит...Можно сихитриить и попытаться сделать усе тихо но это мало вероятно
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня, Pacific.
цитата:
есть опасения говорить матери об этом....Боюсь скандала..
А що може статися найгірше? У Вас вже були випадки, коли мама "влаштовувала скандал", коли Ви ламали якусь річ?
цитата:
Как правильно подойти к вопросу..
А які у Вас є ідеї? Найкраще - це відкрите обговорення із визнанням почуттів Вашої матері, адже вона має право гніватися, головне, щоб її гнів не ранив Вас. Ви можете так і сказати мамі: "Мама, у мене є дещо важливе, що я хочу тобі розповісти, проте я боюся твого гніву. Ти маєш право гніватися, проте, будь ласка, чи можеш ти зробити це конструктивно. Наприклад, якщо ти відчуватимеш сильним гнів - вийти з кімнати і заспокоїтися тощо".
Запам'ятайте - Ви не відповідальні за почуття інших людей, проте Ви здатні заявити про свої потреби і бажання, визнати почуття інших, а вже іншій людині обирати як реагувати.